Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, litt irriterende at de vinner med 5 jævla mål. Derfor jeg hadde lyst på at Utd vant MINST 4-0 eller noe i dag. Men det skjedde jo heller ikke. Kjipt, men Utd må være fornøyd med dagen ;)

 

EDIT: Synd Giallo, men Roma har bare vært dårlige så langt. Og første målet var typisk kongemål av Del Piero. Han fyren er litt spesiell han. 2-0 Juve fortjent.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
United var aldeles ikke uheldige, de var udugelige. Rooney, Berbatov og delvis Ronaldo bommer jo på alt for mange store sjanser. Forsvaret vil jeg ikke snakke om.

Wtf? Hvis det var ironi hadde en smiley gjort seg.

 

Ronaldo scorer to mål, men du er fortsatt ikke fornøyd. Berbatov hadde to assists og satte igang flere angrep. Rooney kan jeg være enig i, men utenom de dårlig utnyttet sjansene han hadde, syns jeg han spilte en god kamp. Vidic var konge bak, litt bedre enn Rio, som tross alt ikke gjorde så mye galt. Bare en tvilsom straffe. Evra og Neville spilte en kamp på det jevne, men var ihvertfall ikke udugelige. Den sentrale midtbanen var solid og Carrick ser vi er på vei tilbake. Nani skapte mye, og var generelt sett meget god, bortsett fra noen skuddforsøk. VdS hadde nesten ingenting å gjøre, og ingen sjans på noen av målene.

Lenke til kommentar

Altså f.eks en spiller som Vucinic fortjener å få en stor stein i huet, den innsatsen han la inn i går var så labert at det ikke er mulig. Han går fra å herje med det italienske forsvaret til å bli latterliggjort av X-antall motstandere.

 

Klarer ikke å få ut all min frustrasjon, men husk at vi ikke hadde Totti, Aqui, Cicinho samtidig som Menez ikke (fikk lov) til å starte.

 

Jeg slår meg ned med dette: Totti Will save Us!"

Lenke til kommentar
Slike utsagn synes jeg er tåpelige, uansett hvor billedlig man mener man snakker. Jeg ser ikke poenget rett og slett - utsagnene virker hatske.

Du vet åpenbart ikke hvor høyt Elsket Vuci egentlig er, men når han presterer å ikke gidde å yte noe, eller vise noen form for respekt for klubben, egentlig bare stå å surmule på banen fortjener man noe tilbake, selfølgelig ikke det som Roma-fansen presterte å gjøre, det tar både jeg og 90 prosent av Roma-fansen avstand fra.

Det Roma trenger per dags dato er Ro og litt entusiasme rundt klubben, ikke all den negativiteten rundt klubben som Media harslerer med.

 

Når jeg leser Slike innlegg (første posten) blir jeg provosert, en Lazio-wannabe som prøver å være forstående, samtidig som har får inn "Etter at laget har overprestert i et par sesonger".

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...