Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nå er eg kun United supporter igjen! God dag for oss (united supportere) i dag da Mangler bare chelsea, men man kan da ikke forvente noe annet... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ja, litt irriterende at de vinner med 5 jævla mål. Derfor jeg hadde lyst på at Utd vant MINST 4-0 eller noe i dag. Men det skjedde jo heller ikke. Kjipt, men Utd må være fornøyd med dagen EDIT: Synd Giallo, men Roma har bare vært dårlige så langt. Og første målet var typisk kongemål av Del Piero. Han fyren er litt spesiell han. 2-0 Juve fortjent. Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tragisk med Roma for tiden. Riise ødelegger alt han kommer borti Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 United var aldeles ikke uheldige, de var udugelige. Rooney, Berbatov og delvis Ronaldo bommer jo på alt for mange store sjanser. Forsvaret vil jeg ikke snakke om. Wtf? Hvis det var ironi hadde en smiley gjort seg. Ronaldo scorer to mål, men du er fortsatt ikke fornøyd. Berbatov hadde to assists og satte igang flere angrep. Rooney kan jeg være enig i, men utenom de dårlig utnyttet sjansene han hadde, syns jeg han spilte en god kamp. Vidic var konge bak, litt bedre enn Rio, som tross alt ikke gjorde så mye galt. Bare en tvilsom straffe. Evra og Neville spilte en kamp på det jevne, men var ihvertfall ikke udugelige. Den sentrale midtbanen var solid og Carrick ser vi er på vei tilbake. Nani skapte mye, og var generelt sett meget god, bortsett fra noen skuddforsøk. VdS hadde nesten ingenting å gjøre, og ingen sjans på noen av målene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tragisk med Roma for tiden. Riise ødelegger alt han kommer borti Jah, alt er Riise sin feil Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Neville syns jeg var en av de beste på banen i dag faktisk. Anderson og Carrick var mine banens beste, og Berbatov etter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Arsenal liker visst å tape mot opprykkslagene. Gleder meg til de spiller mot WBA. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Arsenal liker visst å tape mot opprykkslagene. Gleder meg til de spiller mot WBA. Spilte de ikke mot west Brom i serieoppningen? Mener å huske det ble 1-0. Nasri scorte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Man spiller mot hvert lag to ganger i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Man spiller mot hvert lag to ganger i løpet av sesongen. Jaja, men det er jo lenge til Edit: Litt lenge ihvertfall. Endret 2. november 2008 av Aye Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tragisk med Roma for tiden. Riise ødelegger alt han kommer borti Jah, alt er Riise sin feil hehe, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=10000167Lol that, og beklager om den har blitt posta. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Her er da altså G's kremsupportere.... Endret 2. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjedelig PL-dag i dag. Bare en kamp... Var mye kulere forrige helg da det var seks kamper på dagen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Her er da altså G's kremsupportere.... Altså f.eks en spiller som Vucinic fortjener å få en stor stein i huet, den innsatsen han la inn i går var så labert at det ikke er mulig. Han går fra å herje med det italienske forsvaret til å bli latterliggjort av X-antall motstandere. Klarer ikke å få ut all min frustrasjon, men husk at vi ikke hadde Totti, Aqui, Cicinho samtidig som Menez ikke (fikk lov) til å starte. Jeg slår meg ned med dette: Totti Will save Us!" Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Hva er det du snakker om, fortjener man livstruende skader fordi man spiller dårlig? TENK DEG OM! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva er det du snakker om, fortjener man livstruende skader fordi man spiller dårlig? TENK DEG OM! Biledlig sagt. Og tror ikke kommentere så veldig bastant viss du ikke har sett kampen, det er en stor forskjell på å spille dårlig og sikke gidde å spille Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva er det du snakker om, fortjener man livstruende skader fordi man spiller dårlig? TENK DEG OM! Det var da ganske tydelig at det var en metafor? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Slike utsagn synes jeg er tåpelige, uansett hvor billedlig man mener man snakker. Jeg ser ikke poenget rett og slett - utsagnene virker hatske. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Slike utsagn synes jeg er tåpelige, uansett hvor billedlig man mener man snakker. Jeg ser ikke poenget rett og slett - utsagnene virker hatske. Du vet åpenbart ikke hvor høyt Elsket Vuci egentlig er, men når han presterer å ikke gidde å yte noe, eller vise noen form for respekt for klubben, egentlig bare stå å surmule på banen fortjener man noe tilbake, selfølgelig ikke det som Roma-fansen presterte å gjøre, det tar både jeg og 90 prosent av Roma-fansen avstand fra. Det Roma trenger per dags dato er Ro og litt entusiasme rundt klubben, ikke all den negativiteten rundt klubben som Media harslerer med. Når jeg leser Slike innlegg (første posten) blir jeg provosert, en Lazio-wannabe som prøver å være forstående, samtidig som har får inn "Etter at laget har overprestert i et par sesonger". Endret 2. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå