Old Game Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Danielzu: Da ville isåfall du ha blitt rapportert ihjel. Forumet straffer per i dag bare klare regelbrudd, ikke idioti på det jevne, dessverre. Da hadde ikke du og den leie humoren din vært her. Det var en grunn til at så mange reagerte vet du, uten at vi trenger å ta den diskusjonen på nytt. Har forøvrig nettopp spist selv, så kjente det rumlet godt i syresekken når du "kritiserte" meg for hykleri. Hadde det vært en bruker med litt anseelse, skulle jeg tatt til meg ordene og ydmykt endret atferd. Å bli kritisert av deg er som å bli stemplet som redusert av Hellen Keller... Slikt må man svare på, selv om det egentlig ikke er nødvendig. 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Denne uthengingen av alle som ikke deler ditt politiske syn kan du forresten heller ta på forumet til SOS Rasisme, du vinner ingen hjerter på opplegget ditt her Muligens er det bare pilsen, men fantastisk uansett! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg skal bli keeper i Barca. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvem var det som fikk ballen sparket etter seg før en corner og falt om og holdt seg til hodet? Ballen traff han i foten eller noe. Brasil-spiller i 2002 eller noe sånn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hvem var det som fikk ballen sparket etter seg før en corner og falt om og holdt seg til hodet? Ballen traff han i foten eller noe. Brasil-spiller i 2002 eller noe sånn. Uten noe googling vil jeg si at det var Rivaldo. edit: det stemte http://www.youtube.com/watch?v=4RKo_50sWW4 Endret 20. juni 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Noen som vet om det er en som heter Brad Weles på Nottingham Forest's U21 lag? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Står i alle fall ikke noe om han på Academy siden for 09-10. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei, eg så der eg også, men fant ingenting om han Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Noen spesiell grunn for at du leter etter en juniorspiller som du tror spiller for forrest? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Neh, var ei kjerring som påsto at hun hadde rotet med en Brad Weles i Barcelona som spilte for Forest, måtte sjekke opp i det.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har en kompis som hardnakket mener han har spilt med Nick Barneby på FIFA så tenkte det var noe av det samme. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Da ble det PL på Canal digital også! 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Beckham lanseres som ny landslagssjef Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Rip Eddie Moussa. - Jeg er tom for ord. Han var ikke bare en fotballspiller, han var vår bror, vår sønn, vår familie, Aydin Aho. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Spennende, Gai Assulin forlater Barcelona. Kilde - tv2sporten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Man kan godt si at klubbfølelse ikke eksisterer lenger, men med Yaya Toure er det nok litt annerledes, han har tross alt en bror i City fra før. Vett ikke om det var ment spesifikt mot Yaya, men det er i tilfelle litt skivebom. Tror det var ment mot supporterne. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Lurer på om Johan Cruyff engang var i Yugoslavia og hadde seg og fikk en løsunge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå