Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av dem, Pepe eller Martinez, er stjerner. Det er ikke slike spillere du gjenerobrer Serie A-trofeet eller kommer langt i Champions League med. Pepe er en hardtarbeidende vingspiller, sterk sådan og er offensiv i hodet, men han har et innsenvra reportoar driblingsmessig og kan enkelte ganger bli for lite utfordrende.

Slike spillere trenger vi heller ikke akkurat nå.

Vi må føre inn "stjerner" en og en, feks om vi hadde kjøpt Krasic i år, evt Aguero feks så trenger vi spillere som Pepe rundt stjernene. Pepe kommer aldri til å bli en kanonhit i Juve, men han er med på å stabilisere laget fram til neste sesong. Dette her er vondt å skrive, men målet vårt neste sesong kan ikke være første plass, snarere 4-3 plass. Noe over det blir bare en bonus.

Lenke til kommentar

Sier ikke meg mye egentlig. Du mener mao at det er bra at nazisme/fascisme er i stor oppgang?

Så absolutt, White Power!

...Noen ganger blir jeg bare for oppgitt til å kunne gi et seriøst svar.

Chancelor: Dette blir nok utgangspunktet for dere når sesongen sparkes igang, men det er bare for å skygge over for eventuele feilskjær eller en dårlig start. Det er ingen tvil om at dere har større ambisjoner, også nesten sesong. Hvis Pepe ikke har større betydning i laget enn det du sier så er han allerede et feilkjøp. Han ikke til å akseptere å spille annenfiolin.

Endret av Giallorossi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man vet jo aldri. Derfor jeg spurte. Du hadde ikke vært den første som holder med den siden uansett så. Noen er mer tydelig enn andre.

"Holder med den siden" faktisk :whistle:

Ja sosialist-taktikken med redusere alle på høyresiden til fanboys kommer igjen og igjen.

Lenke til kommentar

Er enig med facisten,

Dette er lavt, selv for deg.

Det er for mye å betale €12M for Martinez. Han har ikke prestert nok over tid.

For det første så har jeg ingen tro på at du i det hele tatt visste hvem denne Martinez var før jeg skrev det innlegget. For det andre så har han prestert i over et helt år, det skal være nok. Problemet er det at Martinez ikke er så god, selv på sitt beste, subjektivt nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rapportert til overformynderiet. Jeg er villig til å gå i bresjen for et bedre forum og et bedre forum vil si et uten kjakan.

Viste ikke at du har blitt en cunt, game.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Typisk meg, å tro det beste av andre.

Men alltid morro å se hyklere in action. ^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ulikt meg, men jeg bretter opp armene og gjør det som trengs. I motsettning til fegiser som deg skriver jeg hva jeg foretar meg på "bakrommet" mens du rapporter i det anonyme og lar det være med det.

Også i motsetning til deg bl.a har jeg bidratt stort på forumet med faglig innhold og derfor ble jeg tatt inn i varmen igjen etter å urettmessig ha blitt kastet ut i førsteomgang.

Alltid moro å se spammere uten ponus i action også, sånn for øvrig :)

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud, han skrev han fikk gåsehud av at de skilte Nord-Italia og Sør-Italia i en slik sammenheng.

Denne uthengingen av alle som ikke deler ditt politiske syn kan du forresten heller ta på forumet til SOS Rasisme, du vinner ingen hjerter på opplegget ditt her

Endret av Herthugen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ulikt meg, men jeg bretter opp armene og gjør det som trengs. I motsettning til fegiser som deg skriver jeg hva jeg foretar meg på "bakrommet" mens du rapporter i det anonyme og lar det være med det.

Rapporterer det som er såpass tåpelig at det skal. Sånn er samfunnet vettu. Forumet sier at man ikke skal kommentere,men rapportere når mennsesker oppfører seg eksretmt tåpelig.

å urettmessig ha blitt kastet ut i førsteomgang.

Spar meg, har nettopp spist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...