Giallorossi Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Wow, den var uventa. Men er så enig, så enig... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Herlig med Vela-mål! Noen som så kampen og kan fortelle meg hvordan han spilte? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vela spilte godt jevnt over. Markerte seg noen ganger, pene dragninger og særs gode vendinger. Synes også han beviste at han har et kraftfullt skudd. Dog sliter han med plasseringen sin noen ganger, blir litt borte i kampen i enkelte faser av spillet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Wow, den var uventa. Men er så enig, så enig... Jeg har vært Azzurri lenge Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vela spilte godt jevnt over. Markerte seg noen ganger, pene dragninger og særs gode vendinger. Synes også han beviste at han har et kraftfullt skudd. Dog sliter han med plasseringen sin noen ganger, blir litt borte i kampen i enkelte faser av spillet. Flott! Tenker du på skuddplassering eller posisjonering i den siste setningen der? Gleder meg til å se signaturchippene hans i VM. http://www.youtube.com/watch?v=uueLbIU1bmg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Tenker på posisjonering, litt dårlig formulert. Men dette er da vanlig for en "Sør-Amerikaner", som jeg alltid vil kalle Mexicanere for... Jeg har vært Azzurri lenge Hadde jeg aldri sett for meg, men godt å høre Endret 3. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Da har Viasat også fått PL. De er plutselig blitt veldig sterke med PL, CL, og VM. Aner vi en liten massevandring fra CD til Viasat/Get om ikke CD og TV2 blir enige? Endret 4. juni 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Pappa avbestilte nettopp Canal Digital. Så er det bare å vente på den nye tv-pakken i huset. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Bare fordi jeg er keen på å se La Liga, venter jeg litt med å bytte over til Viasat. Er ikke PL-lisensen i havn om ca. 1 måned, er det godt mulig jeg bytter til Viasat. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har ikke Viasat Canal Plus? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nei, ellers hadde jo Viasat hatt overtaket på Canal Digital. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) http://www.whufc.com/articles/20100605/club-close-to-signing_2236884_2065134 Damn thats exciting! Martin Petrov (78), Yossi Benayoun (78), Thierry Henry (119) og David Beckham (115) har alle blitt linket til West Ham og har over 60 landskamper. Henry og Beckham har såpass mange at det virker usannsynlig uansett, mens Petrov og Benayoun er gode spillere som mest sannsynlig ikke ønsker å dra til West Ham. Sidney Govou, Tal Ben Haim, Nadir Belhadj og Yakubu har litt under 60 landslagsmatcher. Edit: Nistelrooy og Heinze har vært potensielle targets for West Ham før, og de har begge hendholdsvis 63 og 64 matcher for landslaget sitt. Jeg tviler egentlig litt på at det er et veldig stort navn det er snakk om her, men det er morsomt å tippe. Endret 5. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 http://www.whufc.com/articles/20100605/club-close-to-signing_2236884_2065134 Damn thats exciting! Yossi Benayoun (78) og Beckham (115) har alle blitt linket til West Ham og har over 60 landskamper. ... mens Petrov og Benayoun er gode spillere som mest sannsynlig ikke ønsker å dra til West Ham. Bare til info: Benayoun elsker West Ham, så det er ikke utenkelig. Men virker sprøtt hvis han velger vekk Liverpool og andre store klubber for "lille" West Ham. Men når en spiller elsker en klubb kan jo alt skje. Se bare på Torres, valgte bort 1.5x pengene for å dra til Liverpool. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Benayoun, Tevez og Joe Cole elsker alle West Ham og jeg ønsker de alle velkommen tilbake. Bellamy også, for den saks skyld. Men har ikke nevneverdig tro på noen av de. Prøver å tone ned forventningene mine nå, for vanligvis pleier slike annonseringer å bli til skuffelser. Endret 5. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Kan virke som det er Thomas Hitzlsperger Ikke det store navnet man kanskje kunne tro, men jeg synes det er en veldig bra signering. Han var på nippet til å være med i Tyskalnds bruttotropp, han har over 60 kamper med landslagserfaring(Ca. 50 på A + 20 på U) og han har spilt 99 kamper for Aston Villa og kjenner dermed til Premier League. Når han i tillegg har en knallsterk venstrefot, fortsatt bare er 28 år og har kallenavnet "der hammer"(The Hammer) passer det veldig bra for West Ham. Forhåpentligvis er han bare 1 av mange nye signeringer før neste sesong for West Hams del. Belhadj neste? Endret 5. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 At han var på nippet til å bli med i Tysklands bruttotropp, forteller mer om Tysklands sentrale midtbanespillere enn om hans kvaliteter. Han har vært en katastrofe i Lazio, dyr lønnsmessig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva med at han spilte fra start for Tyskland i EM-finalen mot Spania 2008? Hele Lazio har vært forferdelige i år, ikke rart det blir vanskelig å skulle komme inn i laget i Januar og brilijere. Synes ikke at midtbanen til Tyskland er så ille heller, bare fordi den er litt ung. Spillere som Kroos, Özil og Khedira kommer garantert til å bli kjente navn etterhvert. Schweinsteiger er ikke så ille han heller. Kjenner ikke til lønnsnivået, men han kommer så og si gratis, som allerede der gjør at vi slipper å punge ut med 50-60 millioner som vi ellers måtte brukt for å finne en god sentral midtbane. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er da en grunn til at jeg ikke sa noe om hans fortid? Det er ikke snakk om å briljere, men å være en anstendig god fotballspiller, det har han på ingen måte vært i Lazio. Feilpasninger, meningsløse skudd, feilplasseringer og jeg vet ikke hva. Talent har de alle. Men der stopper det. Ingen av dem er klassespillere, ingen av dem har bevist over flere år, muligens med unntak av Khedira, selv om han har variert veldig på større nivå. Det funker rett og slett ikke å starte med 11 valper som skle ikle seg mannsdrakter. Det var poenget mitt, det sier litt om Tyskland sin tropp; At de ønsket en erfaren spillertype. Når han kommer gratis blir bare Sign-On-Fee'n større, muligens blir Premier League klubber altfor blendet av dette, men spillere som kommer gratis er på langt nær gratis arbeidskraft Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hiza er fantastisk og jeg hater Løw for å ha utelatt hammeren fra VM troppen. En av mine absolutte favorittspillere og jeg kjenner at WH sympatiene forsterkes kraftig som neste års kjeledeggeklubb. Jeg har alltid én, som oftest et nyopprykket lag, men sesongen 10/11 må det bli London laget etter denne strålende signeringen. Sjekk ut skuddbeinet, kanskje det tyngste i hele Europa. http://www.youtube.com/watch?v=qny81aQZkz0 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Han kommer ikke gratis såvidt jeg vet, men når Lazio betalte £800 000 for han vil jeg tro at han drar enda billigere til West Ham. Skjønner ikke at sign-on-feen skal bli så veldig mye større av den grunn. Gutten er bare 28 år, og da kan det ikke være umulig å komme tilbake på nivået han tidligere har vært på. Spesielt ikke når han drar fra et land der han (sannsynligvis) ikke kan språket, til et lag som spiller i en liga han har god erfaring med. Når toppnivået hans er 50 kamper for Tyskland på 00-tallet og kultstatus i en PL-klubb som har ligget blant de 10 beste i ligaen de siste 10 årene, vil jeg si at det er et nivå som er veldig bra i forhold til West Hams standarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå