Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, haha. Men det hadde virkelig ikke overrasket meg om Milan var interessert, Berlusconi skal jo begynne å bruke penger igjen. Ellers ser jeg at en Burdisso-Juan swap blir lansert, interessant men urealistisk. Burdisso kan egentlig bare gå vederlagsfritt til Roma, den cunten vil jeg aldri se i blåsvart igjen.

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Chancelor: Er det pga ditt elsk over Iaquinta? Isåfall, det skjønner jeg ikke bære av. Som det sies i de Engelske-leire her på forumet; En kjeks. Rent kvalitetsmessig er han på langt nær Juve-matriell, dårlig/middelmådig foran kassa og en-mot-en-situasjoner eller i det hele tatt å skape noe alene er en ting han ikke evner til å gjøre. Men han skaper mye når han først er skadefri og fit for fight.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Både og.

Iaquinta er herlig og han viser den innstillinga som Juventus egentlig skal være kjent for, ikke den vi har idag.

Mexes vil jeg ikke ha i Juve, han er forsåvidt en veldig god midtstopper, man han har samme problemet som vi allerede har i forsvaret, konsentrasjonsvikt konstant. Med dagens Juve forsvar + Mexes hadde jeg ikke slappet av før vi leda 4-0 i en kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...