Jørgen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tatt en titt på NIH? Jeg vil tro du kommer lenger med Sports Management derfra enn Football Management fra Molde. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Da har Roma signert Fabio Simplicio, gratis sådan. Virker som dette Mercatoet blir som de før for meg; Kjedelige og tafatte. Da er Julio Baptista nesten sikkert på vei ut. En favela-gangster og en annen fnisefin Brasilianer inn... Endret 1. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Herregud, Quaresma sier nei til både Sporting og Fenerbache. Tror visst enda han er verdensklasse Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ikke akkurat overaskende når han avslo Genoa i fjor, det var jo tragikomisk. Genoa, spesielt på den tiden, hadde noe stort på gang (Og har det fortsatt). Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jepp, går vel til Milan skal du se. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha Han er vel for ung til det? Mancini slo vel ikke noe særlig an i Milan? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Nei, haha. Men det hadde virkelig ikke overrasket meg om Milan var interessert, Berlusconi skal jo begynne å bruke penger igjen. Ellers ser jeg at en Burdisso-Juan swap blir lansert, interessant men urealistisk. Burdisso kan egentlig bare gå vederlagsfritt til Roma, den cunten vil jeg aldri se i blåsvart igjen. Endret 1. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Går ikke an at Roma er så dumme i hodet, kan vel heller bytte Mexes mot Burdisso da. Slipper jeg iallefall ryktene om at Mexes og Iaquinta skal bytte lag. Hadde vært forferdelig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Chancelor: Er det pga ditt elsk over Iaquinta? Isåfall, det skjønner jeg ikke bære av. Som det sies i de Engelske-leire her på forumet; En kjeks. Rent kvalitetsmessig er han på langt nær Juve-matriell, dårlig/middelmådig foran kassa og en-mot-en-situasjoner eller i det hele tatt å skape noe alene er en ting han ikke evner til å gjøre. Men han skaper mye når han først er skadefri og fit for fight. Endret 1. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Både og. Iaquinta er herlig og han viser den innstillinga som Juventus egentlig skal være kjent for, ikke den vi har idag. Mexes vil jeg ikke ha i Juve, han er forsåvidt en veldig god midtstopper, man han har samme problemet som vi allerede har i forsvaret, konsentrasjonsvikt konstant. Med dagens Juve forsvar + Mexes hadde jeg ikke slappet av før vi leda 4-0 i en kamp. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Okey da er vi enige, selv om jeg tror Mexes hadde hevdet seg mye bedre på et annet lag, med en annen kultur og form. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ikke misforstå meg, jeg digger Mexes. Mannen oser jo lidenskap, jeg tror bare han ikke hadde vært et steg i riktig retning for Juve nå. Hadde likt å sett han i Arsenal da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Et av de bedre bildene jeg har sett i det siste, fra før den ukrainske cupfinalen: :!: Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Heheheh, morsom den ja. Godt gjort å få med seg det banneret inn på stadion i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Og for de uopplyste, hva er det vi ser? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 I følge Wikipedia er det et malaysisk band... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ACAB = All Cops Are Bastards. Fantastisk å stå med et slikt banner foran den flokken av politifolk :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Men hvorfor sto det masse 5-0 utpå banen? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Men hvorfor sto det masse 5-0 utpå banen? Hæ? Snakker du om bildet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja, han gjør det. Five-O er en "kul måte" å si cops på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå