Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Robben er en fjott iforhold til Zlatan når det gjelder arroganse, Nederlendern er underlegende til de grader. Det er nok ikke kvaliteter det skorter på, ihvertfall burde det ikke det, men heller Zlatan som type, som gjøre at United-supporterne ikke ønsker han i særlig stor grad på dette forumet.

Jeg er bra stabilt bak tastaturet!

Lenke til kommentar

Som tc47 påpeker, det er mer arrogansen som er problemet. You see, når spilleren blir større enn klubben, ikke minst når det er i følge ham selv.

Jeg for min del tror Zlatan hadde vert fryktingytende i United, han hadde sklid rett inn. Dog hadde det nok ikke vært lenge før Alex hadde gitt ham en Beckham på hue og ræva ut, men med nok et Ligagull i lomma. Mye takket være den påtatte "svensken".

Lenke til kommentar

Jørgen: Eg vil bare ikke ha en spiller for enhver pris. Pris herunder betydende: Penger vs kvaliteter, egenskaper vs personlighet osv osv.

Fyren er en dritt. <-- Personlig mening, ingen kilder å henvise til.

Åsså kan du jo bare kutte ut den hersketeknikken du til enhver tid kjører med at er man uenig med deg så ser man ikke nok kamper av diverse slag. Nå har du blitt tenåring, så da kan du jo kutte ut det etterhvert?

Endret av Jotun
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er et vesentlig argument. Jeg ser titt og ofte at mange sier ditt og datt om en spiller når de helt klart ikke har sett noe særlig av spilleren. Greit nok at du har en personlig mening om Zlatan, men det samme kan jeg ha. Jeg synes forresten det er et tungt argument uansett om jeg er barn, tenåring eller gubbe.

Lenke til kommentar

ok. Hva må jeg ha for å få med meg VM, PL og Tippeligaen? Er det en boks som har alt? Noen som vet hvor mye det kommer til å koste?

Slik jeg har forstått det har altibox alt. Men er det ikke sånn fibernett greier? Jeg bor på bondelandet så vi har ikke sånt her.

Viasat sender vel VM kamper og? Må jeg har tv2 sportskanalene + PL kanalene fra tv2 da? Går det ann å få det i en samme pakke? Noen som vet hvor mye det koster?

Jeg har ikke riks tv, har viasat og canal digital, men canal digitalen kommer nok til å bli sagt opp nå. Skulle gjerne fått med meg la liga og litt Serie A, men det er for dyrt for meg når jeg ikke har fast inntekt.

Takker for svar. Greit å fått alt på stell nå før Vm begynner :)

Lenke til kommentar

Ditt sikreste kort er Viasat Fotball-pakke. Det er 1,- for alt utstyr inkludert HD-dekoder, og 299,- pr måned for grunnpakke + viasat sine sportskanaler, pluss 169,- i måneden for tv2 sport.

De har ikke fått lov til å sende premier league ennå, men er langt mer sannsynlig at dette vil komme enn at feks canal digital vil få det.

Så la oss si at de får rettighetene, da vil det bli ca 600,--700,- i måneden, men da har du fotball-vm i HD, premier league i HD, tippeligaen i HD og champions league i HD.

Lenke til kommentar

okey tusen takk for svaret :)vet du når PL kanalene kommer og hvilken pris de kommer på ? ^^

Det er ikke gjort noen avtale ennå. Og det er ikke sikkert det blir. Jeg sier bare at viasat er det stedet det er -mest sannsynlig- at det blir PL av de stedene som ikke har blitt enig med TV2 om å sende deres premier league-kanaler til nå.

Og blir de ikke enige har du ihvertfall Fotball-VM, Tippeligaen og CL, så får du se resten på pubben..

Lenke til kommentar

ok. Hva må jeg ha for å få med meg VM, PL og Tippeligaen? Er det en boks som har alt? Noen som vet hvor mye det kommer til å koste?

Slik jeg har forstått det har altibox alt. Men er det ikke sånn fibernett greier? Jeg bor på bondelandet så vi har ikke sånt her.

Stemmer det. Jeg/vi får Altibox om ikke lenge, gleeeeeeeder meg. Fibernett, tjohei!

Lenke til kommentar

Viasat sender vel VM kamper og? Må jeg har tv2 sportskanalene + PL kanalene fra tv2 da? Går det ann å få det i en samme pakke? Noen som vet hvor mye det koster?

Jeg har ikke riks tv, har viasat og canal digital, men canal digitalen kommer nok til å bli sagt opp nå. Skulle gjerne fått med meg la liga og litt Serie A, men det er for dyrt for meg når jeg ikke har fast inntekt.

Takker for svar. Greit å fått alt på stell nå før Vm begynner :)

Kjelstraumen har fått nye eigere nå så kan begynne og gå der oftere :D samt Centroen, sjøl om dei ikkje har fått sjenkeløyve der enda. VM får du og igjenom vanlig TV2 sport så greit og ikkje sei opp CD enda :)

En annen ting jeg lurer litt på. Sitter og vurderer litt om jeg vil søke linjen "football management" i Molde. Virker VELDIG interesant! Noen som vet litt mer om dette?

Endret av zlazor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...