Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Jeg driter i om Roma taper, det er et drittlag og vil alltid være det.

 

Problemet med Roma er at Spaletti kjører samme jævla systemet hele tiden, enslig spiss på toppen. Funker jo faen ikke, og det er synd for Roma, for de har endel herlige spillere, som Totti, De Rossi, Aquilani og Mexes.

 

 

Husker da jeg var liten gutt, da holdt jeg ganske mange lag. Men det endrer seg heldigvis når man blir eldre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det gjør jo det hele enda mer pinlig.

Hvorfor det?

 

Må være kjedelig å kun ha et eneste lag å heie på, selvfølgelig har jeg et lag som overgår alle de andre, hadde du sett utenfor England hadde du sett hvor fantastisk fotballen også kan være ;)

Selv om jeg kan se hvor fantastiske andre damer kan være betyr det ikke at jeg driver med flerkoneri. Å være fotballsupporter handler ikke om å like fotballen, men å være følelsesmessig tilknyttet til en klubb. Det er forsåvidt greit å ha et lag fra Norge og et fra utlandet, det er helt naturlig. Det å ha et lag i hvert eneste land er fullstendig unaturlig.

Lenke til kommentar
Problemet med Roma er at Spaletti kjører samme jævla systemet hele tiden, enslig spiss på toppen. Funker jo faen ikke, og det er synd for Roma, for de har endel herlige spillere, som Totti, De Rossi, Aquilani og Mexes.

 

Husker da jeg var liten gutt, da holdt jeg ganske mange lag. Men det endrer seg heldigvis når man blir eldre.

Det som er problemt er at spillerene som Spalletti har til sin disp ikke er helt vant med det systemet. ;)

 

Mancini betydde utrolig mye, det har sesonginnledningen vist, men når Roma tror at Menez på et lite blunk skal klare å ta over for Mancini, blir litt idiotisk.

Lenke til kommentar
Selv om jeg kan se hvor fantastiske andre damer kan være betyr det ikke at jeg driver med flerkoneri. Å være fotballsupporter handler ikke om å like fotballen, men å være følelsesmessig tilknyttet til en klubb. Det er forsåvidt greit å ha et lag fra Norge og et fra utlandet, det er helt naturlig. Det å ha et lag i hvert eneste land er fullstendig unaturlig.

Jeg har ikke lag i hvert eneste land - Hvor har du fått det fra?

 

Skal ta det igjen:

 

Real Madrid - Spania.

United - England.

Roma - Italia.

 

Det er hovedlagene mine, men jeg følger også med (Og har mening om):

 

Dortmund - Tyskland.

Monaco - Frankrike.

 

Jeg er ikke en ihugget supporter av de lagene (dortmuund+monaco), men ser enkelte ganger på kamper ;)

Lenke til kommentar
Selv om jeg kan se hvor fantastiske andre damer kan være betyr det ikke at jeg driver med flerkoneri. Å være fotballsupporter handler ikke om å like fotballen, men å være følelsesmessig tilknyttet til en klubb. Det er forsåvidt greit å ha et lag fra Norge og et fra utlandet, det er helt naturlig. Det å ha et lag i hvert eneste land er fullstendig unaturlig.

Jeg har ikke lag i hvert eneste land - Hvor har du fått det fra?

 

Skal ta det igjen:

 

Real Madrid - Spania.

United - England.

Roma - Italia.

 

Det er hovedlagene mine, men jeg følger også med (Og har mening om):

 

Dortmund - Tyskland.

Monaco - Frankrike.

 

Jeg er ikke en ihugget supporter av de lagene (dortmuund+monaco), men ser enkelte ganger på kamper ;)

 

Et ord: Latterlig.

 

Ingen holder med så mange lag som du gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...