NightKeeper Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg driter i om Roma taper, det er et drittlag og vil alltid være det. Problemet med Roma er at Spaletti kjører samme jævla systemet hele tiden, enslig spiss på toppen. Funker jo faen ikke, og det er synd for Roma, for de har endel herlige spillere, som Totti, De Rossi, Aquilani og Mexes. Husker da jeg var liten gutt, da holdt jeg ganske mange lag. Men det endrer seg heldigvis når man blir eldre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nå.... Det var nå dine ord! Etter å ha bare sett to minutter å italiensk fotball så får eg heller lyst å se Alta kjempe for plassen sin i adecco ligaen (eller hva d var) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Man holder som regel med et utelandsk lag og et lag som er fra Norge. Man kan jo ikke holde med både United og Roma, det er bare latterlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jojojo Raste! Eg digget Roma når de tapte 7-1 mot united! Eg takket og bukket for at de fantes! hahaha Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg driter i om Roma taper, det er et drittlag og vil alltid være det. Hehe, det veit jeg utmerket Italia vil også være et et dritt fotball-land ifølge 95 prosent av alle nordmenn, jeg velger heller å se hvor dumt det høres ut. Liten og uviten Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det gjør jo det hele enda mer pinlig. Hvorfor det? Må være kjedelig å kun ha et eneste lag å heie på, selvfølgelig har jeg et lag som overgår alle de andre, hadde du sett utenfor England hadde du sett hvor fantastisk fotballen også kan være Selv om jeg kan se hvor fantastiske andre damer kan være betyr det ikke at jeg driver med flerkoneri. Å være fotballsupporter handler ikke om å like fotballen, men å være følelsesmessig tilknyttet til en klubb. Det er forsåvidt greit å ha et lag fra Norge og et fra utlandet, det er helt naturlig. Det å ha et lag i hvert eneste land er fullstendig unaturlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det som er sikkert Giallorossi er at PL er desidert den beste ligaen i verden atm. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Problemet med Roma er at Spaletti kjører samme jævla systemet hele tiden, enslig spiss på toppen. Funker jo faen ikke, og det er synd for Roma, for de har endel herlige spillere, som Totti, De Rossi, Aquilani og Mexes. Husker da jeg var liten gutt, da holdt jeg ganske mange lag. Men det endrer seg heldigvis når man blir eldre. Det som er problemt er at spillerene som Spalletti har til sin disp ikke er helt vant med det systemet. Mancini betydde utrolig mye, det har sesonginnledningen vist, men når Roma tror at Menez på et lite blunk skal klare å ta over for Mancini, blir litt idiotisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) edit Endret 1. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Selv om jeg kan se hvor fantastiske andre damer kan være betyr det ikke at jeg driver med flerkoneri. Å være fotballsupporter handler ikke om å like fotballen, men å være følelsesmessig tilknyttet til en klubb. Det er forsåvidt greit å ha et lag fra Norge og et fra utlandet, det er helt naturlig. Det å ha et lag i hvert eneste land er fullstendig unaturlig. Jeg har ikke lag i hvert eneste land - Hvor har du fått det fra? Skal ta det igjen: Real Madrid - Spania. United - England. Roma - Italia. Det er hovedlagene mine, men jeg følger også med (Og har mening om): Dortmund - Tyskland. Monaco - Frankrike. Jeg er ikke en ihugget supporter av de lagene (dortmuund+monaco), men ser enkelte ganger på kamper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 United var aldeles ikke uheldige, de var udugelige. Rooney, Berbatov og delvis Ronaldo bommer jo på alt for mange store sjanser. Forsvaret vil jeg ikke snakke om. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det som er sikkert Giallorossi er at PL er desidert den beste ligaen i verden atm. Jevneste og inneholder de beste lagene, ja. Det har jeg aldri sagt noe imot. Om jeg liker gampe-fotballen der i stor grad er en annen sak. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Selv om jeg kan se hvor fantastiske andre damer kan være betyr det ikke at jeg driver med flerkoneri. Å være fotballsupporter handler ikke om å like fotballen, men å være følelsesmessig tilknyttet til en klubb. Det er forsåvidt greit å ha et lag fra Norge og et fra utlandet, det er helt naturlig. Det å ha et lag i hvert eneste land er fullstendig unaturlig. Jeg har ikke lag i hvert eneste land - Hvor har du fått det fra? Skal ta det igjen: Real Madrid - Spania. United - England. Roma - Italia. Det er hovedlagene mine, men jeg følger også med (Og har mening om): Dortmund - Tyskland. Monaco - Frankrike. Jeg er ikke en ihugget supporter av de lagene (dortmuund+monaco), men ser enkelte ganger på kamper Et ord: Latterlig. Ingen holder med så mange lag som du gjør. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg heier på: Manchester United Alta IF Men har flere sympati lag: Stuttgart Barcelona Ulsan Horang Vålerenga og PSV Eindshoven Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Vel, jeg er ikke av den typen som 12-åring ville følge etter alle og begynte å "heie" på det samme laget, det er mange som var og er sånn Samboe: Noe av det samme opplegget som meg, bare at jeg heier på et lag til (På hovedbasis) Endret 1. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 akkurat nå er eg fotballhore akkurat som deg G! Nå er eg united supporter OG tottenham supporter! Men tottenham tror eg går fort over ass.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Smoking pavly!! Goooooood! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er så glad nå at jeg faktisk ser på kampen Giallo. Du får ha lykke til, men tror ikke det går så bra for Roma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå