andre3028 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 I følge wikipedia er sneijder 10, robben 7 og van der vaart 23. Her er spillerstallen til nederland til VM. Står nesten nederst på siden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Da har finalen i Toulon turneringen startet, Elfen-Danmark forøvrig. Heier selvsagt på våre Danske venner, men har liten/ingen tro. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hmm, merkelig. Van Persie har jo pleid å være 7. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) ja sant det. Han spilte med nr 9 på ryggen igår iallefall. Men, Kuyt spilte med nr 7 igår som det står er robben sitt nr. Så jeg vet ikke. Har googlet som en galning og, men var vanskelig å finne ut. Endret 27. mai 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Grei skåring fra Elfen, mildt sagt. Ouedraogo parkerer Bjelland og settern i keeperens venstre kryss. Elfen kjører over Danmark, som forventet. Danskene pøser bare opp baller på den kjappe Bille Nielsen. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 De fleste landslag har jo ikke faste nr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Flere som ser på canal+ nå`? Er premier League highlight. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Dessverre avbestilte pappa C+ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Dessverre avbestilte pappa C+ Like greit, må jo ha riks-TV til høsten uansett Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vi skal også avbestille Canal+... Kjøper heller Altibox. Fibernett. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hater at jeg må avbestille Canal+, vil ha Serie A også, men har ikke råd, så jeg og en kompiss har gjort en avtale, han beholder Canal+, og jeg får nytt så ser vi kampene med hverandre, så er det fikset Fremdeles stress at jeg nå må gå 1 mil for å se Juve. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det blir spennende å se hvor lenge Adriano greier å holde et anstendig nivå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Blir vel brukt som back up fremover for Roma antar jeg. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Uansett et svært merkverdig kjøp, mannen har fått så mange sjanser. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Mannen har talent, jeg finner det egentlig ikke rart at noen vil signere han, så lenge han ikke havner på kjøret igjen tror jeg han kommer til å bli en hit. Det som er merkverdig er at det er Roma. Alle kan vel huske denne? http://www.youtube.com/watch?v=l6kHpIOt3CQ Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har ingen tro på ham lenger, havner garantert på kjøret igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hater at jeg må avbestille Canal+, vil ha Serie A også, men har ikke råd, så jeg og en kompiss har gjort en avtale, han beholder Canal+, og jeg får nytt så ser vi kampene med hverandre, så er det fikset Fremdeles stress at jeg nå må gå 1 mil for å se Juve. Ser ikke problemet. Selv om du må si opp Canal Digital for å få PL så betyr ikke det at du ikke kan få Canal Plus kanalene.... RiksTV og Get har hvertfall de fleste så vidt meg bekjent. Hvertfall Get, men nå har ikke de TV2 PL enda, noe eg derimot tror de får. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hater at jeg må avbestille Canal+, vil ha Serie A også, men har ikke råd, så jeg og en kompiss har gjort en avtale, han beholder Canal+, og jeg får nytt så ser vi kampene med hverandre, så er det fikset Fremdeles stress at jeg nå må gå 1 mil for å se Juve. Ser ikke problemet. Selv om du må si opp Canal Digital for å få PL så betyr ikke det at du ikke kan få Canal Plus kanalene.... RiksTV og Get har hvertfall de fleste så vidt meg bekjent. Hvertfall Get, men nå har ikke de TV2 PL enda, noe eg derimot tror de får. tipper det er svaret.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå