Latias Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det der er bare drøyt. Kudos til The Special One! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Mourinho er en syk trener, selv om hans filosofi ikke er noe av det jeg liker så må jeg bare egentlig like han. Arrogant og genial trener, og jeg vil ikke bli sur om han en dag tar over United. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Neste sesong er han sannsynligvis manager for Real Madrid... Jeg tør ikke forestille meg hvor gode de kommer til å bli. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg tror faktisk ikke de blir så gode som det høres ut som. Mourinho passer egentlig ikke inn i Real, og laget må nok endre spillerstil for å tilpasse seg hans treningsmetoder. Men han har det med å lage gull ut av alt mulig rart, så vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jose kan ta over Brann, da får hjemmestatestikkens hans en skikkelig utfordring. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det hadde vært gøy!!!!!!!!!! .. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor i all verden signerer klubber som Real Madrid og Chelsea (dessverre må vi nesten nevnes i denne sammenhengen) fireårskontrakter med nye trenere, når de vet at de nesten garantert sparker treneren etter første sesong? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Act of faith. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 http://www.dagbladet.no/2010/05/23/sport/fotball/premier_league/john_terry/paul_terry/11827496/ Hahah, jeg dør! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Haha, det der kan man kalle for en mislykka familie. - Paul er akkurat som sin bror John. Dale har vært sammen med Lindsay siden skoledagene. Det sies at hver familie har sitt svarte får, men Terry-familien må ha en hel flokk, sier han i Daily Mirror. :!: Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Mourinho passer egentlig ikke inn i Real, og laget må nok endre spillerstil Jeg har lest at mange sier dette. Og etter det jeg så igår så tenkte jeg at Mourinho må passe perfekt i Real. Kontringene til Inter var av ypperste klasse, og Real har flere av verdens beste spillere på kontringsfotball i Ronaldo, Kaka, Higuain og van der Vart. Defensiv tankegang er også noe som kan komme spansk fotball tilgode da dette er noe som La Liga sjeldent har vært kjent for. Jeg tror Mourinho vil tilføre La Liga noe nytt som vil komme ligaen tilgode. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Men det spørs om styret har lyst til å hente Mourinho på grunn av den defensive kontrings taktikken... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg tror det er ekstremt viktig for dem å ta en tittel til neste år, såpass viktig at de kan gå på akkord med fotballfilosofien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Synes de heller burde gi Pellegrini en sesong til. Grunnen til at de aldri vinner noe, er at de skifter trener etter hver sesong. Spillerne bruker lang tid til å venne seg til ene treneren, og plutselig kommer det en ny trener på plass. Se f.eks. på Fergie. Brukte tid på begynnelsen, men det var verdt det i det lange løp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Wenger vant the double i sin andre sesong Just sayin'. Endret 23. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Rafa vant Champions League i sin første sesong, just sayin'. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Støtter du virkelig Maradonna? Palermo er 36 år gammel og har spilt i Argentina siden han var 30. Milito viste da også at han er en ypperlig targetman. Støtter blir muligens et feil ord å bruke, men dette omstridte valget er forståelig iforhold til Maradonas ønskede spillestil. Milito er en litt annen targetman enn det Palermo er. Milito er på ingen måte en konsekvent targetman som det Palermo er, Milito har mange andre roller innad i laget. Itilegg til å jobbe vanvittig på topp og stresse motstanderen til enhver tid, så skal han skåre mål. Det kan ikke sies om Martin Palermo, han har kun en oppgave med en påfølgende en; Holde på ballen inntil laget har kommet seg oppover, og deretter være en lagspiller. Hvorfor skal alltid alder bli brukt imot en? Meningsløst i disse sammenhenger. Du vinner ikke et VM med guttunger, erfaring veier tungt. Jeg tror det er ekstremt viktig for dem å ta en tittel til neste år, såpass viktig at de kan gå på akkord med fotballfilosofien. This... Endret 23. mai 2010 av Giallorossi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå