DJ_Dark Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Blackpool i PL for faen. Jeg er imponert! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Den største nedrykkskandidaten rykker opp. Sykt, rett og slett! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 500 i odds på det. Faen at jeg ikke vedda på det... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Turneringens match i Toulon turneringa nuh, Frankrike-Elfen. De to, relativt klart, beste landslagene. Frankrike spiller som vanlig veldig godt sammen og har skåret noen praktfulle mål. Elfen har også overbevist. Men turneringen er ikke like spennende i år som tidligere, mangelen av Italia, Argentina, Brasil, Nederland og tildels Portugal vises. Litt småsjukt, man kan virkelig se at Qatar forbedrer seg fra år til år. Importeringen av Afrikanere m.m er vel det som gir utslag. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Helt rått av Blackpool. Bare å se på reaksjonene til treneren og spillerne, og man vet med en gang hva dette betyr for dem. Imponerende, håper de greier å etablere seg i PL. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Imponerende ja. Husker Blackpool fra oddstippingen før i tiden. Når jeg var i tvil, så tippet jeg alltid på dem siden de hadde pool i navnet. Hjerneforskning! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Blackpool i PL for faen. Jeg er imponert! Sinnsykt moro! Hatt mye moro med dem på FM Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er vel bare å gratulere alle Blackpool fans viss det finnes noen her på berget (noen er det helt sikkert ) Men de forsvinner vel like fort ned igjen vil jeg tro... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Smått ironisk; Det kommer sikkert til å bli mer prat om Blackpools opprykk enn Champions League finalen i dag 1 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Smått ironisk; Det kommer sikkert til å bli mer prat om Blackpools opprykk enn Champions League finalen i dag Hadde kampene gått samtidig, tror jeg heller jeg ville sett Playoffen en CL-finalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det skjønner jeg da godt Giallo. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Quiz (som jeg ikke vet svaret på) : Hvis Inter vinner, blir da Etoo den første spilleren til å vinne CL 2 år på rad? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Usikker, Corey, men han blir i alle fall første til å vinne 3 ganger til sammen. Edit: Det blir han selvfølgelig ikke. Han blir derimot den første til å SCORE i tre CL-finaler, om han scorer. Endret 22. mai 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Å fytti helvete for en prestasjon av Milito i dag. Der var kampen over, da. Ikke helvete om Bayern tar det her. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Inter er det beste laget av de to tror jeg. Milito har vært knall i finalen. Argentina ser farlige ut framover med Messi, Milito, Higuain, Tevez og Aguero. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Å fytti helvete for en prestasjon av Milito i dag. Der var kampen over, da. Ikke helvete om Bayern tar det her. Husker noen sa det samme i 2005 om noen rødkledde. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ja, men da var det ikke Inter og Mourinho som var på andre siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Det var Milan og Ancelotti. Ser ikke helt poenget ditt. Inter\Jose kommer til å forsette med forsvarspill ut kampen. Endret 22. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå