Alastor Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er litt enig i den tanken, det er vanskelig å holde følge med hvem som holder med hvilket lag. Vanskelig å huske på for en supporter er det dessverre . Men vi bør jo forsøke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Men vi bør jo forsøke. God start! Endret 1. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Alta IF i Adeccoligaen 2009 Sammen med Tromsdalen 8D Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gratulerer! Stor dag for nordnorsk fotball!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Men vi bør jo forsøke. God start! Vi som i "fotballsupportere" . Gratulerer Alta . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gratulerer! Stor dag for nordnorsk fotball!! Det kan du banne på Tromsdalen og Alta i Adecco og Bodø og Tromsø i Tippeligaen... Det er bra Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Apropo: Holdt på å daue når eg såg nytt på nytt når de kommenterte at NordNorge skulle bli et eget land! Åsså kom det fra han til høgre: Det ville jo blitt bra tippeliga da! Tromsø og Bodø-Glimt! Hehehehe.... Oki... Den var desidert mye morsommere in real! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ikke for å leke forumpoliti, men siden dette ikke er manu tråden så ere ålreit om dere snakke om Man U og ikke "vi" når dere snakker om klubben akkurat her i tråden. Vil tru det er det beste for alle. Samme med pool og chelsea fans osv. Tror de fleste forstår hverandre angående dette, jeg kommer ihvertfall akdri til å bytte ut "Vi" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du burde nå hvertfall gjøre det! Du er jo fotballagsprostituert! hehe Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du burde nå hvertfall gjøre det! Du er jo fotballagsprostituert! hehe Heldigvis ikke, jeg startet i tidlig alder å få plass hvilke lag jeg skulle heie på. Heldigvis så er jeg ikke like trangsynte som Engelsk-wankerne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fy faen, så nå Jenas ikke var med. Og Pavlyuchenko var jo ikke helt klar heller så måtte benkes. Tottenham er ikke det samme uten Jenas, han var stor mot Arsenal. Heldige Pool. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du burde nå hvertfall gjøre det! Du er jo fotballagsprostituert! hehe Heldigvis ikke, jeg startet i tidlig alder å få plass hvilke lag jeg skulle heie på. Heldigvis så er jeg ikke like trangsynte som Engelsk-wankerne Du legger det fram som om du ble født, deretter begynte du planleggingen av hvilke lag du skulle "heie" på. Er du klar over hvor patetisk det faktisk høres ut? For å ikke snakke om hvor patetisk det faktisk er? Du sier du er United-supporter, men allikevel håper du på et 5-målstap for dem i dag. Alderen din kunne forøvrig vært interessant å vite. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det gjør jo det hele enda mer pinlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Den taklingen av Gerrard hadde sikkert vært rødt hvis noen hadde gjort det samme på Alonso, hm? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Husker da eg var 18!! Da følte eg at eg hadde fått utrettet mye ass! Levd et langt liv! Nå føler eg meg bare gammel! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 "I was born to be the football" Angående alle laga mine så ble vel jeg inspirert av bruttern, så jeg hadde (Heldigvis) kun en grunn. Men det er bare forbokstaven at jeg startet tidlig Og hvorfor klarer dere ikke å se sarkasmen i det innlegget mitt (Med det 5-målstapet)? Som du sikkert vet så sliter Roma, det er krise, United begynner å gå på skinner og det ville vært en stor overaskelse med et tap av poeng i dag. Forøvrig har jeg nettopp fylt 18 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg driter i om Roma taper, det er et drittlag og vil alltid være det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nytt på nytt disser NordNorge! Poenget begynner på 8.30! Verdt en kikk! Men d var han til venstre Endret 1. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det gjør jo det hele enda mer pinlig. Hvorfor det? Må være kjedelig å kun ha et eneste lag å heie på, selvfølgelig har jeg et lag som overgår alle de andre, hadde du sett utenfor England hadde du sett hvor fantastisk fotballen også kan være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå