Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropo: Holdt på å daue når eg såg nytt på nytt når de kommenterte at NordNorge skulle bli et eget land!

Åsså kom det fra han til høgre: Det ville jo blitt bra tippeliga da! Tromsø og Bodø-Glimt!

Hehehehe....

Oki... Den var desidert mye morsommere in real!

Lenke til kommentar
Ikke for å leke forumpoliti, men siden dette ikke er manu tråden så ere ålreit om dere snakke om Man U og ikke "vi" når dere snakker om klubben akkurat her i tråden. Vil tru det er det beste for alle. Samme med pool og chelsea fans osv.

Tror de fleste forstår hverandre angående dette, jeg kommer ihvertfall akdri til å bytte ut "Vi" ;)

Lenke til kommentar
Du burde nå hvertfall gjøre det! Du er jo fotballagsprostituert! hehe

Heldigvis ikke, jeg startet i tidlig alder å få plass hvilke lag jeg skulle heie på. Heldigvis så er jeg ikke like trangsynte som Engelsk-wankerne :p

Du legger det fram som om du ble født, deretter begynte du planleggingen av hvilke lag du skulle "heie" på. Er du klar over hvor patetisk det faktisk høres ut? For å ikke snakke om hvor patetisk det faktisk er? Du sier du er United-supporter, men allikevel håper du på et 5-målstap for dem i dag.

Alderen din kunne forøvrig vært interessant å vite.

Lenke til kommentar

"I was born to be the football" :p

Angående alle laga mine så ble vel jeg inspirert av bruttern, så jeg hadde (Heldigvis) kun en grunn. Men det er bare forbokstaven at jeg startet tidlig ;)

Og hvorfor klarer dere ikke å se sarkasmen i det innlegget mitt (Med det 5-målstapet)?

Som du sikkert vet så sliter Roma, det er krise, United begynner å gå på skinner og det ville vært en stor overaskelse med et tap av poeng i dag. ;)

Forøvrig har jeg nettopp fylt 18 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...