Latias Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Howard Webb dømmer CL-finalen. Greit at Webb er den beste manageren dommeren pdd. i England, men det skal ærlig talt ikke mye til. For min del kunne de ha valgt dommere utenfor England, for standarden i år var ikke akkurat mye å skryte av. EDIT: Heldigvis er han ikke manager foreløpig. Endret 20. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fant de ikke noen verre?(les: Øverli\Hauge) Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Regner med det er Øvrebø du tenker på? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Howard Webb dømmer CL-finalen. Greit at Webb er den beste manageren pdd. i England, men det skal ærlig talt ikke mye til. For min del kunne de ha valgt dommere utenfor England, for standarden i år var ikke akkurat mye å skryte av. Beste manager? o0 Bare for å ha det klart, jeg mener at Webb er langt ifra Englands beste Manager/dommer ser man på årets prestasjoner. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Må si meg enig( !) med Hyrlen her, Webb har vert veldig skuffende i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er ikke uenig, men det er faktisk ikke så mange som ikke har vært skuffende i år. Standarden til dommerne i PL denne sesongen har vært latterlig dårlig, rett og slett. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nei, få Rune Pedersen til å ta comeback i CL-finalen. Hvis det er noen oddsere her så er det bare å sette pengene på rødt kort i kampen med en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Bare Lehmann og Drogba som har fått rødt i en CL-finale. Hadde nok gitt gode odds, det ja. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Haha, appropos Drogba og Lehmann http://www.youtube.com/watch?v=kNHOBdHyRfM Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 HAHAHAHA!!! Er så klassiker den der. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Ny reklame fra Nike; Write the Future: http://www.dagbladet.no/2010/05/20/sport/fotball/fotball-vm_2010/nike/11799786/ Jævlig stilig. Nike kan dette med å lage forbanna fete reklamer. Noen som har den i HQ? Endret 20. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Er ikke uenig, men det er faktisk ikke så mange som ikke har vært skuffende i år. Standarden til dommerne i PL denne sesongen har vært latterlig dårlig, rett og slett. I min mening har alle de engelske dommerene vært under pari i år. Clattenberg,Webb,Styles,Atkinson,Bennet og Dean har alle skuffet. Sikkert glemt noen. Endret 20. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 HAHAHAHA!!! Er så klassiker den der. What he said. Angående Nike Reklamen, siden Landslaget er teama, skulle ikke Flonaldinio være hjemme? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ny reklame fra Nike; Write the Future: http://www.dagbladet.no/2010/05/20/sport/fotball/fotball-vm_2010/nike/11799786/ Jævlig stilig. Nike kan dette med å lage forbanna fete reklamer. Noen som har den i HQ? Hahaha! Så fette bra! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 jupp stemmer det. Uansett, rå reklame Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ny reklame fra Nike; Write the Future: http://www.dagbladet.no/2010/05/20/sport/fotball/fotball-vm_2010/nike/11799786/ Jævlig stilig. Nike kan dette med å lage forbanna fete reklamer. Noen som har den i HQ? Ronal..D'oh! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Angående Nike Reklamen, siden Landslaget er teama, skulle ikke Flonaldinio være hjemme? Flonaldinio? Joda, men jeg mistenker at reklamen ble skrevet og "castet" lenge før bruttotroppene var kjente. Litt teit at han er med, men det hører kun med etterpåklokskapen. Ronaldinho har uansett vært en frontfigur i Nike i åresvis, så bare greit at han er med. Vanvittig synd at han ikke er med til VM, han har vel ikke vært så ille for Milan denne sesongen? Uansett er han bedre enn Kleberson. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ronaldinho har langt ifra vært dårlig for Milan denne sesongen, og er omtrent eneste grunnen sammen med Nesta og Silva for at Milan er på 3'de, istedenfor rundt 5-6. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Endelig fått avklart hva som skjer med PL til høsten da. Må si jeg har litt blanda følelser, virker som et ganske så solid opplegg, men jeg flytter snart, og er dermed skuffa over at det var så få distributører. Skulle gjerne hatt Get og CD inn hvertfall, men kanskje de slenger seg på etterhvert. Blir spennende å se om de klarer å holde nivået. Liker veldig godt at det er en 24-timerskanal hvertfall. Det blir jo lett den kanalen som kommer til å stå på mest. TV 2 Sumo: Kr 229,- per måned for Sumo Sport Kr 249,- per måned for Sumo Gull (Alle TV 2s programmer) Riks-TV: Kr 199,- per måned for Premier League HD Kr 299,- per måned for Premier League HD og TV 2 Sport (inkludert Tippeliga) Altibox (IP-TV): Kr 179,- per måned for Fotballpakke med Premier League, Fotball-VM og Tippeliga Det som er kjipt er at vi har Altibox der jeg bor nå. Blir jævla bra fotball-vm da. Når kommer skattepengene? Må ha ny TV til VM altså! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 *puh* Nesten latterlig billig IP-TV priser. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå