PSV Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 De siste postene har faktisk gjort meg i tvil om min egen dialekt, well done. Jeg kan personlig ikke huske sist gang jeg brukte "gøyeste" (eller mer, "gøyaste" her omkring), men jeg kan definitivt huske å ha sagt det en gang i tiden og er rimelig sikker på at jeg regelmessig hører det. Tror jeg bruker "artig" istedenfor (artigaste etc). Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Å skrive dialekt er uansett en uting. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Å skrive dialekt er uansett en uting. Der er jeg 100% enig. Skriftlig burde det gå i enten bokmål eller nynorsk. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Bayern U18 spiller mot Inter U18 i dag, som en hype til finalen. noen som vet om en plass den kan streames? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Da var det offisielt, Villa går til Barca. Endret 19. mai 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Sykt. Lurer på hvor Zlatan havner nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Stiv pris. Blir vel 310M kr? Endret 19. mai 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Bare å beholde Yaya Toure og selge Zlatan nå, og laget er komplett. Blir spennende å se hvor mye Villa kan score hos Barcelona, og på hvilken måte det vil påvirke Messis målrate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Selge Zlatan? Fyr'n kom jo sist sommer, dette er Real-takter. Svensken ønsker jo selv å bli. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Zlatan har ikke prestert og det er ikke plass til han lenger. Messi og Villa er helt klare valg foran der, mens Pedro og Bojan trenger spilletid også. Med Zlatan blir det litt for mange som krever spilletid framover på banen. Synes egentlig at Barcelona gjorde en dårlig jobb på overgangsmarkedet i fjor sommer. Verken Zlatan eller Chygrynski har slått til, og selv om jeg misliker kjøpspolitikken til f.eks Real Madrid, så er det nødvendig å kvitte seg med Zlatan nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Zlatan + Maxwell for Eto'o + mange hundre millioner var jaggu meg en dårlig deal. Men Maxwell har vel slått til sånn passe? Og var han forresten en del av den dealen? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Eto'o ut og Maxwell inn er i og for seg greit. Zlatan kunne slått til, og så lenge ut til å gjøre det i starten av sesongen. Kunne kanskje blitt noe i Barcelona, men med kjøpet av David Villa er det ikke så mange grunner til å beholde han. Maxwell har greid seg fint, og har vært viktig i skadefraværet til Abidal, men når Abidal er skadefri er Maxwell andrevalg, noe han var klar over da han kom også. Abidal er en av verdens beste venstrebacker når han er skadefri og vil derfor prioriteres. Laget til Barca kan nå bli seende slik ut: Valdes Alves-Pique-Puyol-Abidal Yaya Touré Iniesta-Xavi Messi-Villa-Pedro Back-up: Pinto, Maxwell, Marquez, Chygrynskiy, Milito, Busquets, Keita, Bojan, Henry Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Chygrynski har vært forferdelig i barcelona. Har rett og slett vært skummelt å sett på de få gangene han har fått spilt. Elendig kjøp. Men blir rått og se hvordan david villa kommer til å kle barca drakten og hvordan samspillet mellom han og messi kommer til å utarte seg Spennendes sesong i møte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvor lang kontrakt har Henry? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Er ikke Henry så og si klar for New York eller noe slikt? Edit: Han skal vel etter planen spille denne sesongen i Spania for så å dra til New York Red Bulls etter kommende sesong når kontrakten hans går ut (signerte 4 årskontrakt i 2007). Eller er det jeg som går i surr på rykter/sannhet? Endret 19. mai 2010 av PSV Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jo, han mangler visst bare den medisinske delen, så er han klar for laget til Erik Solér. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 henry har 1 år igjen av kontrakten.. Leste hin dagen at han ville være i barcelona ut kontrakten, men det har jo gått så mange rykter om han at det overasker meg ikke om han forsvinner til USA. Lite spilletid også har det blitt på han denne sesongen desverre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Om Fabregas blir kjøpt, så tipper jeg Iniesta blir flyttet til venstrekanten. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hahah...Zlatan, du Zlatan. :!: Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Idioti av Guardiola isåfall. Men det blir vel ikke første gangen akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå