Xanman Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Kan ikke gjøre annet enn å facepalme. 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 well said Vel det kan diskuteres. Ser poenget og er forsåvidt enig, Reina har større utfordringer i Pool enn hva Cech har i Chelsea, men nå dreier det seg vel rett og slett om rein statistikk så da er det lite å argumentere imot. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Nok en tulleregel..Er da Torres toppscorer i PL denne sesongen?Prosentvis er han det..Pamper..Bygg en bru, eller gjør noe fornuftig!" hade, god kveld hjemme foran skjermen.! Selvfølgelig er han ikke det. Men om Torres hadde scoret 29, men på færre kamper enn Drogba, så ville nok han fått golden boot i stedet for. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Kan ikke gjøre annet enn å facepalme. ikke annet en å skrive meninngsløse innlegg kan du, takk for dine bidrag!:)I Edit: nei det var stygt av meg... Beklager, men håpar du ikke tar for ting hardt over interwubs! Endret 15. mai 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Se på det på denne måten: i løpet av de to siste sesongene har Manuel Almunia sikkert fått flere clean sheets enn det Cech fikk denne sesongen. Er det da en større prestasjon, siden Almunia på de to sesongene har spilt flere kamper og derfor har "større sjanse" til å slippe inn mål? Nå vet jeg ikke om du bare tuller, men hvis ikke; tenk deg litt om. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Se på det på denne måten: i løpet av de to siste sesongene har Manuel Almunia sikkert fått flere clean sheets enn det Cech fikk denne sesongen. Det tror igrunn ikke eg. Almunia suger jo relativt balle Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Se på det på denne måten: i løpet av de to siste sesongene har Manuel Almunia sikkert fått flere clean sheets enn det Cech fikk denne sesongen. Det tror igrunn ikke eg. Almunia suger jo relativt balle Greit, i løpet av de TRE siste sesongene. Men da er det vel bare en enda større prestasjon, eller hva Smågal og guttorm? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sett at Almunia har spilt 60 kamper på 2 år og hatt 20 clean sheets. Vil det da være bedre enn Cech som f.eks har 30 kamper på de samme to årene, men med 17 clean sheets? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Haha, jeg er borte i to dager og kommer tilbake til det her :!: Det er jo helt klart en større prestasjon å ha flere Clean sheets på mindre antall kamper, det går jo ikke på innslupne mål. Logikken deres (guttorm og smågal) gir jo ingen mening. 1 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ser den på en måte, men anntall kamper øker jo egentlig sjansen for å slippe inn mål, dermed er Reinas prestasjon større imo. Enig i denne jeg, det er jo større sjanse for å slippe inn mål enn å holde nullen i en kamp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Dette er utrolig... Er dere seriøse eller tuller dere bare nå? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Tålig seriøs, selv om jeg ser begge sider av saken. Vil også si det er mye sterkere av Reina, siden han spiller på et mye dårligere lag, med et til tider fraværende forsvar, mens Cech er på laget som vant seriegull og som har et fantastisk godt forsvar. Uansett er det vel ingen som mener Cech har vært en bedre keeper enn Reina i år, så det har liten betydning. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg lurer egentlig på om Liverpool-supportere er mindre intelligente enn andre supporterskarer. Petr Cech har holdt nullen i 17 av 32 kamper. Pepe Reina har holdt nullen i 17 av 38 kamper. Dette betyr at Reina har spilt 6 kamper mer enn Petr Cech der han kunne ha holdt nullen. Hvorfor skulle det ha noe å si at det er lettere å slippe in flere mål når man står flere kamper? Reina har hatt flere sjanser til å holde nullen enn det Petr Cech har og derfor er det en større prestasjon av Cech. Det blir det samme som om en spiss scorer 8 mål i løpet av 10 kamper, det er en større prestasjon enn om en annen spiss scorer 8 i løpet av 15. Klarer dere å begripe det nå? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Tålig seriøs, selv om jeg ser begge sider av saken. Les Almunia-eksemplet over. Hvis du fortsatt er uenig kan du eventuelt daske deg selv i fleisen. Edit: Well said, Jørgen. Endret 16. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er ikke dette de samme gutta som mener det er en fantastisk prestasjon av Torres å score 18 på 22 kamper? Defoe har jo scoret 18 på 34 kamper. Det betyr at han har spilt flere kamper hvor han kunne gått målløs av banen, så det er jo en mye større prestasjon av Defoe å score 18 enn av Torres! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jepp, for Defoe har spilt flere kamper, og dermed har han større sjanse til å ikke score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå