Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spansk "jallalag" som vinner i en turnering med Liverpool, Fulham, Everton og Aston Villa ja. Håper folk får litt mer øyne opp for spansk fotball nå, det er ikke bare å spasere seg gjennom den ligaen heller. Atletico har blant annet slått Barcelona i år, og er et sterkt lag. Blir veldig imponert av Aguero og Forlan.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Spansk "jallalag" som vinner i en turnering med Liverpool, Fulham, Everton og Aston Villa ja. Håper folk får litt mer øyne opp for spansk fotball nå, det er ikke bare å spasere seg gjennom den ligaen heller. Atletico har blant annet slått Barcelona i år, og er et sterkt lag. Blir veldig imponert av Aguero og Forlan.

Siden de vinner europaligaen? Du sier jo selv at de har slått Barca og har en stall med spillere som Aguero og Forlan. Jeg ser ikke noe grunn til at Primera skal få noe større stjerne grunnet at Atl.Madrid slår et Fulham som tross alt kom på 12.plass i Premier League. Om det er noen som skal få en stjerne i hatten så er det Fulham.

Lenke til kommentar

Det kan også vries en annen vei; Det er ikke lenge siden Atletico var innblandet i nedrykksstriden, alt var en saga blått, Resino fikk fyken. De ligger i skrivende stund på en 9'ende plass, med lik poengsum som Deportivo. Ilikhet med hva Atletico har gjort mot et topplag, Barcelona, har Fulham gjort mot United.

Sier eller mener selvsagt ikke at Atletico er den som burde få den berømte stjerna di, men under årets sesong er det store likhetstrekk mellom de to klubbene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fulham har vel med å nedprioritere EL de også, spes i gruppe-stadiet. For eksempel fikk Riise spille fra start i EL, men fikk sjelden prøve seg i PL og greier,samme med gammel-Erik.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det kan også vries en annen vei; Det er ikke lenge siden Atletico var innblandet i nedrykksstriden, alt var en saga blått, Resino fikk fyken. De ligger i skrivende stund på en 9'ende plass, med lik poengsum som Deportivo. Ilikhet med hva Atletico har gjort mot et topplag, Barcelona, har Fulham gjort mot United.

Sier eller mener selvsagt ikke at Atletico er den som burde få den berømte stjerna di, men under årets sesong er det store likhetstrekk mellom de to klubbene.

Ja jeg rakker ikke ned på Primera eller Atl.madrid. Jeg sier kun at det ikke er noe som tilsier at Primera skal bli noe høyere aktet enn de allerede er av den grunn at Atl.Madrid vinner Europaligaen.

Lenke til kommentar

Grunnen til utsagnet er fordi folk nesten tror at bare Barcelona og Real hadde hatt noe i PL å gjøre når det gjelder spanske lag. Alle snakker om hvor enkelt det er å score i den Spanske ligaen, siden det bare er drittlag der. Topp 10 i Spania hadde greid seg veldig fint i PL, og det har Atletico vært et bevis på. Laget lå nede i sumpa i starten av sesongen og slet, selv om de har et veldig godt lag, det viser at Primera ikke bare er en walk in the park for Real og Barca.

Når det er sagt er jeg veldig imponert av Fulham, de har slått noen formidable motstandere og har imponert meg i år. 12. plassen gjenspeiler nok prioriteringen av EL og nå som de ikke kan bry seg om den til neste år tror jeg de har en mulighet til å blande seg inn med gruppa rett bak teten, med Aston Villa.

Er det bare meg som synes at Europa League har hjulpet med å få opp populæriteten på den nest beste internasjonale turneringen? Jeg kunne nesten ikke brydd meg mindre om UEFA-cupen, men selv om dette er så og si den samme cupen synes jeg det var mer spennende enn noen gang å følge Europas nest beste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja Daniel, de sleit. Mot lag som skal være grei motstand for et Liverpool i form.

Selvfølgelig, ingen har sagt noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...