-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Joda, han er bedre enn de spissene som blir bruktt nå. Tror Hodgson her mer peiling på det, men... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Uro i United grunnet diskusjon om Maradona eller Pele er verdens beste I say Maradona. Johan Cruyff var også ufattelig god. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Uro i United grunnet diskusjon om Maradona eller Pele er verdens beste I say Maradona. Johan Cruyff var også ufattelig god. bryan Robson var jo også god. men eg går for maradona Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Uro i United grunnet diskusjon om Maradona eller Pele er verdens beste I say Maradona. Johan Cruyff var også ufattelig god. bryan Robson var jo også god. men eg går for maradona Maradona her også, men Torres blir bedre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva skjer med Arsenal? Tap mot Fulham, Hull og Stoke! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er latterlig gøy! Arsenal ligger 6 poeng bak oss, med en kamp mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 It's called reality! United var heldige mot Hull.w Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Heldige? At det bare ble 4- TRE? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha, det skal ikke engang jeg påstå Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vinner Roma i dag så retter de opp hele inntrykket (Ihvertfall mitt) iforhold til vår sesongstart! Taper vi så er usikker på om jeg blir seendes på skolen neste uke, tilfeldigve Juve-fans kan oppstå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 United var aldeles ikke uheldige, de var udugelige. Rooney, Berbatov og delvis Ronaldo bommer jo på alt for mange store sjanser. Forsvaret vil jeg ikke snakke om. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Roma stiller vel uten Totti idag (?) så setter penga mine på Juve ikveld gitt. Ellers må jeg si jeg er veldig stolt av Stoke idag. Det kan se ut som de klarer å holde PL plassen sin, selv om det er fryktelig tidlig enda i sessongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 It's called reality! United var heldige mot Hull.w Heldige? Vi skulle ha vunnet 10-3! Sjanse etter sjanse, men det ble "bare" fire mål. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er derfor jeg har prøvd å få dere med på at det har vært noe galt med forsvaret i år. Men neida, vi har "beste forsvaret" osv. osv. osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 I den perioden der united minst burde scoret to, helst tre så scorer hull 2 i stedet.... Vet ikke hvem som var heldig. Hull var heldig som scoret tre mål og ikke tapte med kalassiffer vil nå eg si! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Roma stiller vel uten Totti idag (?) så setter penga mine på Juve ikveld gitt. Jupp, dessverre. Slår vi Juve uten Totti så er det nærmest sagt en bragd, ihvertfall med den formen vi har vist i det siste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er derfor jeg har prøvd å få dere med på at det har vært noe galt med forsvaret i år. Men neida, vi har "beste forsvaret" osv. osv. osv. Okay, hvis vi ikke har det beste forsvaret, så har Chelsea det. 1. Chelsea 2. Manchester United 3. Liverpool ------------------ 15. Arsenal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaja, hadde vært keeperball om den ikke hadde truffet hodet til Spurs spilleren. Pool oh pool. Marginer. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Vi har et godt forsvar, om vi har det beste eller nestbeste er uvist. Men helt i toppet er det ihvertfall. Hvorfor forsvaret har sugde i enkelte tilfeller er fordi spillersystemet (Typen) ikke tillater det Endret 1. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ikke for å leke forumpoliti, men siden dette ikke er manu tråden så ere ålreit om dere snakke om Man U og ikke "vi" når dere snakker om klubben akkurat her i tråden. Vil tru det er det beste for alle. Samme med pool og chelsea fans osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå