Jotun Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Håper de rykker rett ned igjen! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som vet hvor man kan følge 2. divisjonskampene live? Sitter her med tippekupongen og biter negler. Går ut i fra at du har tippet hos Norsk Tipping. Og da kan du selvsagt få resultatene hos Norsk Tipping. Eller Nettavisen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har gledet meg til denne kampen (Chelsea-Wigan) hele helga. Våknet kl 10 i dag, og har sittet og sett på klokka hvert kvarter og venta på at den skal bli 17:00.... Caaaant wait! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Er sånn med meg også, bare at det gjelder hver United-kamp. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Var slik med meg også, men i år har det ikke vært slik..rart. Og ja, jeg er Liverpoolmann. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Dårlig forsøk på å fremheve at chelsea er dårligere supportere enn manu? Som er ironisk med tanke på alt det absurde som blir skrevet i redcafe, umulig å ta seriøst. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å innrømme når et annet lag er bedre og vinner fortjent. Forferdelig surt å holde med city, å se de brenne av penger på udelige spillere som santa og adebayor + manager skifte midt i sesongen. Og i tillegg spille en så dårlig kamp mot tottenham på hjemmebane og TAPE CL. Men det var alikevel fullt fortjent, og jeg må atter en gang fastslå at city er og blir en komedie og svikter alltid når det gjelder. Og at man taper mot manu 3 ganger med mål på overtid, og tar 6 poeng fra chelsea for å legge alt til redde for manu. Er folk så vanvittig vant med at alt går klubbensvei at når ting går normalt er det alle andre sin feil? Eller gud forby at en ting går imot klubben så er hele verden mot manu? Endret 9. mai 2010 av Crispin 2 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dårlig forsøk på å fremheve at chelsea er dårligere supportere enn manu? Som er ironisk med tanke på alt det absurde som blir skrevet i redcafe, umulig å ta seriøst. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å innrømme når et annet lag er bedre og vinner fortjent. Forferdelig surt å holde med city, å se de brenne av penger på udelige spillere som santa og adebayor + manager skifte midt i sesongen. Og i tillegg spille en så dårlig kamp mot tottenham på hjemmebane og TAPE CL. Men det var alikevel fullt fortjent, og jeg må atter en gang fastslå at city er og blir en komedie og svikter alltid når det gjelder. Og at man taper mot manu 3 ganger med mål på overtid, og tar 6 poeng fra chelsea for å legge alt til redde for manu. Er folk så vanvittig vant med at alt går klubbensvei at når ting går normalt er det alle andre sin feil? Eller gud forby at en ting går imot klubben så er hele verden mot manu? Bra innlegg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Chelsea er et trist lag bestående av møkkaspillere. Face it. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 DJ: Ikke helt enig. De har Drogba. Han er en spennende spiller i mine øyne. Svæææært spennende. Man vet aldri når han plutselig faller om og dør. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Chelsea er et trist lag bestående av møkkaspillere. Face it. Greit at du er bitter, men det der blir jo bare helt på jordet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Good point, good point. @ Jotun Endret 9. mai 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Chelseas historie startet etter den russiske revolusjon. Drittklubb, kjøpeklubb. Forstår egentlig ikke alt snakket rundt Chelsea, for meg er klubben like betydningsløs som et middelmådig PL-lag. Endret 9. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg hadde vært mye bitrere om Arsenal eller Liverpool vant ligaen. Jeg tenker i det store og det hele ikke så mye over at det var Chelsea som vant ligaen, men ergrer meg over at vi ikke vant den. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 GG Chelski! Grattis til alle "fans"! Sier ikke at de ikke har ekte norske fans, men 50 % av dem hang seg på lasset etter de begynte med shopping av store spillere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 GG Chelski! Grattis til alle "fans"! Sier ikke at de ikke har ekte norske fans, men 50 % av dem hang seg på lasset etter de begynte med shopping av store spillere Slikt finner jeg alltid morsomt, når storparten av Unitedfansen(her inne) ble Unitedsupporere på 90-tallet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 GG Chelski! Grattis til alle "fans"! Sier ikke at de ikke har ekte norske fans, men 50 % av dem hang seg på lasset etter de begynte med shopping av store spillere Slikt finner jeg alltid morsomt, når storparten av Unitedfansen(her inne) ble Unitedsupporere på 90-tallet. Vel det skjedde ikke over natten akkurat. United har alltid hatt en av de største fanbasene i Norge. Også før 90-tallet. Alltid vært den største klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 GG Chelski! Grattis til alle "fans"! Sier ikke at de ikke har ekte norske fans, men 50 % av dem hang seg på lasset etter de begynte med shopping av store spillere Slikt finner jeg alltid morsomt, når storparten av Unitedfansen(her inne) ble Unitedsupporere på 90-tallet. Vel det skjedde ikke over natten akkurat. United har alltid hatt en av de største fanbasene i Norge. Også før 90-tallet. Alltid vært den største klubben. Skrev her inne. United har alltid\er stor i Norge. Men tror de fleste her inne(av unitedfansen) ble fan når United var direkte suveren på topp på 90tallet. (ikke at det er noe galt,men blir litt hyklersk å bedømme chelseafansen for å heie på et lag fordi de begynner å vinne.) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dissing av fans er teit. Diss klubber så mye dere vil, men min kjærlighet til Chelsea er ikke noe svakere enn deres til hvem pokker dere nå måtte holde med. Jeg visste ingenting om fotball og hvem som var "akseptert" å holde med og ikke da jeg ble fotballinteressert. Jeg så kamper, og utviklet følelser for Chelsea. Jeg har ingen anelse hvorfor det var sånn, på samme måte som folk gjerne ikke vet nøyaktig hvorfor de ble forelsket i frøkna/kona. Jeg ga da vel pokker i hvordan spillerne jeg så på hadde kommet dit, jeg falt for det laget jeg så på fotballbanen, og ikke i antall seriegull, antall fans globalt og i england, eller annet tøv. Så dere som snakker om "fans" kan jaggumeg ta dere en bolle. Skrev et annet innlegg om dette i Arsenal-tråden en gang, men gidder ikke leite det opp. Uansett er det teit å rakke ned på fans. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå