Ol'H Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Big whoop, du er en neger. Nå kan jeg ikke italiensk, men det kan hende at ordet "neger" er mer kontroversielt enn det er i Norge. Det er jo mange som ikke liker det ordet her til lands heller, selv om det teknisk sett ikke er noe galt med det. Men mange mener likevel at det er negativt ladd. Sosialister og skinnhellige. De samme menneskene som ikke gjør jobben sin i integreringen siden de henger seg opp i slike ting. Samme problemstilling kan overføres til kvinnekampen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Big whoop, du er en neger. Nå kan jeg ikke italiensk, men det kan hende at ordet "neger" er mer kontroversielt enn det er i Norge. Det er jo mange som ikke liker det ordet her til lands heller, selv om det teknisk sett ikke er noe galt med det. Men mange mener likevel at det er negativt ladd. For å si det sånn - det er mye, mye, mye, mye mer kontroversielt å bli kalt nigger i Norge. I Norge er du rasist om du ikke har svarte venner.. Nå er det forskjell på ordet "neger" og "nigger", men jeg registrerer at oversettingen har vært heller dårlig og at det egentlig "nigger" Balo ble kalt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 At VG klarer å skrive en artikkel om Totti og setningen "i tottene på hverandre" uten å lage en klassiker utav det er helt uforståelig! Wtf? Irl bug. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Et drøyt mål fra Forest i playoff-semien til PL. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Wat Viste ikke at det var i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Returoppgjøres et på tirsdag. Synd Blackpool vant. Hadde vært artig med Forest opp i PL igjen! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ja, eller Leicester. Sykt hvordan de har prestert i år. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Blackpool faktisk, er de oppi der ja. Har en stor forkjærlighet for det laget pga eldre FM-spill Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Godeste Ormerod var toppscoreren min i Southampton på FM 06. The memories, Rory Delap, Kenwyne Jones, Ormerod og Ricardo Fuller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Håper på Nottm Forest i PL, jeg. Dog vet jeg ikke helt om noen av de lagene der er klare for PL, kvalitetsmessig altså. Ser for meg at Cardiff er best rustet for PL-spill, men hvem vet. Var ikke mange som hadde trua på Wolves da de kom seg opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Birmingham skulle jo rett ned i år og. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Vel, Birmingham er jo et lag som har rykket opp og ned fra PL som en jo-jo, mens lag som Nottm Forest, Leicester, Blackpool og Cardiff har ikke vært i nærheten på mange år. Endret 8. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Har de. Har jo sett på PL, men ikke fått ofte med meg at de har vært så mye oppe. De ble likevel dømt nord og ned i år og, men har vist seg fra en veldig positivt side i år! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 http://www.dailymail.co.uk/news/article-1274689/420-000-eyesore-road-Premier-League-footballer-fleet-sports-cars-banned-driving.html Hahaha! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som vet hvor man kan følge 2. divisjonskampene live? Sitter her med tippekupongen og biter negler. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Leeds og Norwich klare for Championship også. Godt å se Leeds klatre igjen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Deilig med Leeds opp igjen. De fortjener ikke å være der de har vært. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Moro at Leeds endelig ser ut til å være på rett vei igjen. Lag med sjel, supporterne fortjener bedre enn de har hatt det i det siste. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvorfor all den sympatien? Kan ikke si jeg ser noe som helst godt i måten Leeds ble drevet før de gikk under... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå