Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig forsøk på å fremheve at chelsea er dårligere supportere enn manu? Som er ironisk med tanke på alt det absurde som blir skrevet i redcafe, umulig å ta seriøst. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å innrømme når et annet lag er bedre og vinner fortjent.

 

Forferdelig surt å holde med city, å se de brenne av penger på udelige spillere som santa og adebayor + manager skifte midt i sesongen. Og i tillegg spille en så dårlig kamp mot tottenham på hjemmebane og TAPE CL. Men det var alikevel fullt fortjent, og jeg må atter en gang fastslå at city er og blir en komedie og svikter alltid når det gjelder. Og at man taper mot manu 3 ganger med mål på overtid, og tar 6 poeng fra chelsea for å legge alt til redde for manu.

 

Er folk så vanvittig vant med at alt går klubbensvei at når ting går normalt er det alle andre sin feil? Eller gud forby at en ting går imot klubben så er hele verden mot manu? :thumbdown:

Endret av Crispin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dårlig forsøk på å fremheve at chelsea er dårligere supportere enn manu? Som er ironisk med tanke på alt det absurde som blir skrevet i redcafe, umulig å ta seriøst. Fatter ikke at det skal være så vanskelig å innrømme når et annet lag er bedre og vinner fortjent.

 

Forferdelig surt å holde med city, å se de brenne av penger på udelige spillere som santa og adebayor + manager skifte midt i sesongen. Og i tillegg spille en så dårlig kamp mot tottenham på hjemmebane og TAPE CL. Men det var alikevel fullt fortjent, og jeg må atter en gang fastslå at city er og blir en komedie og svikter alltid når det gjelder. Og at man taper mot manu 3 ganger med mål på overtid, og tar 6 poeng fra chelsea for å legge alt til redde for manu.

 

Er folk så vanvittig vant med at alt går klubbensvei at når ting går normalt er det alle andre sin feil? Eller gud forby at en ting går imot klubben så er hele verden mot manu? :thumbdown:

 

Bra innlegg!

Lenke til kommentar

GG Chelski! Grattis til alle "fans"! Sier ikke at de ikke har ekte norske fans, men 50 % av dem hang seg på lasset etter de begynte med shopping av store spillere :)

Slikt finner jeg alltid morsomt, når storparten av Unitedfansen(her inne) ble Unitedsupporere på 90-tallet.

Lenke til kommentar

GG Chelski! Grattis til alle "fans"! Sier ikke at de ikke har ekte norske fans, men 50 % av dem hang seg på lasset etter de begynte med shopping av store spillere :)

Slikt finner jeg alltid morsomt, når storparten av Unitedfansen(her inne) ble Unitedsupporere på 90-tallet.

Vel det skjedde ikke over natten akkurat. United har alltid hatt en av de største fanbasene i Norge. Også før 90-tallet. Alltid vært den største klubben.

Lenke til kommentar

GG Chelski! Grattis til alle "fans"! Sier ikke at de ikke har ekte norske fans, men 50 % av dem hang seg på lasset etter de begynte med shopping av store spillere :)

Slikt finner jeg alltid morsomt, når storparten av Unitedfansen(her inne) ble Unitedsupporere på 90-tallet.

Vel det skjedde ikke over natten akkurat. United har alltid hatt en av de største fanbasene i Norge. Også før 90-tallet. Alltid vært den største klubben.

Skrev her inne. United har alltid\er stor i Norge. Men tror de fleste her inne(av unitedfansen) ble fan når United var direkte suveren på topp på 90tallet.

(ikke at det er noe galt,men blir litt hyklersk å bedømme chelseafansen for å heie på et lag fordi de begynner å vinne.)

Lenke til kommentar

Dissing av fans er teit. Diss klubber så mye dere vil, men min kjærlighet til Chelsea er ikke noe svakere enn deres til hvem pokker dere nå måtte holde med. Jeg visste ingenting om fotball og hvem som var "akseptert" å holde med og ikke da jeg ble fotballinteressert. Jeg så kamper, og utviklet følelser for Chelsea. Jeg har ingen anelse hvorfor det var sånn, på samme måte som folk gjerne ikke vet nøyaktig hvorfor de ble forelsket i frøkna/kona. Jeg ga da vel pokker i hvordan spillerne jeg så på hadde kommet dit, jeg falt for det laget jeg så på fotballbanen, og ikke i antall seriegull, antall fans globalt og i england, eller annet tøv. Så dere som snakker om "fans" kan jaggumeg ta dere en bolle. Skrev et annet innlegg om dette i Arsenal-tråden en gang, men gidder ikke leite det opp. Uansett er det teit å rakke ned på fans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...