Herr Brun Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Joe Cole, Frank Lampard og John Terry ble presentert for West Ham fansen på Upton Park idag. Må si jeg gleder med til neste sesong Wtf? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hehe. Frykt ikke. Anledningen var testemonial-matchen til Tony Carr, West Hams ungdomstrener siden 1973. Han står bak en rekke av dagens store engelske spillere som f.eks brødrene Ferdinand, Lampard, Cole, Carrick, Terry, Glen Johnson, Jermaine Defoe ++. Lampard, Terry og Cole skulle egentlig spille, men grunnet gullkampen til helgen ble de spart. Rio Ferdinand fikk 20 minutter fra start og det skal også merkes at West Ham legende Paolo Di Canio og nåværende West Ham manager Gianfanco Zola også fikk spilletid. Sistenevnte scoret faktisk også, på en flott lobb. Endret 5. mai 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har ikke Terry vært i Chelsea hele sitt liv da? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har ikke Terry vært i Chelsea hele sitt liv da? Han spilte for juniorlaget til West Ham. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har ikke Terry vært i Chelsea hele sitt liv da? Han spilte for juniorlaget til West Ham. Åja, jøss. Så Chelsea har igrunn ikke utviklet noen av spillerne sine selv. Stakkars West Ham, toppspillerne vokser på trær men alle stikker fra dem Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Sånn er det når man er lillebror. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Sånn er det når man er lillebror. Ja, synd igrunn. West Ham er et lag jeg alltid har likt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tenk det laget West Ham hadde hatt idag om de hadde beholdt spillerne sine. Sykt. Tittelutfordrer mest jo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Var i West Ham fram til han var 15,. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.dagbladet.no/2010/05/06/sport/fotball/premier_league/tottenham/ledley_king/11609470/ Bare å bøye seg i støvet for King! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 King fortjener absolutt ein plass i Capello sin VM tropp! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Upson må jo ut av den troppen, alt annet ville vært skandale. King er en god erstatter da, hvis han klarer å holde seg skadefri. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/italia//artikkel.php?artid=10005574 - Han kalte meg neger, sier Balotelli til La Gazzetta dello Sport to dager etter finalen. Big whoop, du er en neger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 At VG klarer å skrive en artikkel om Totti og setningen "i tottene på hverandre" uten å lage en klassiker utav det er helt uforståelig! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Totti og Balotelli er like usmaklige begge to Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Big whoop, du er en neger. Nå kan jeg ikke italiensk, men det kan hende at ordet "neger" er mer kontroversielt enn det er i Norge. Det er jo mange som ikke liker det ordet her til lands heller, selv om det teknisk sett ikke er noe galt med det. Men mange mener likevel at det er negativt ladd. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Big whoop, du er en neger. Nå kan jeg ikke italiensk, men det kan hende at ordet "neger" er mer kontroversielt enn det er i Norge. Det er jo mange som ikke liker det ordet her til lands heller, selv om det teknisk sett ikke er noe galt med det. Men mange mener likevel at det er negativt ladd. For å si det sånn - det er mye, mye, mye, mye mer kontroversielt å bli kalt nigger i Norge. I Norge er du rasist om du ikke har svarte venner.. Endret 7. mai 2010 av Herthugen 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Dette har blitt oversatt i hytt og pine, regner med at agenten og Balo mener at Totti kalte han en "Nigger" eller noe lignende, det blir noe helt annet. Forøvrig så har jeg ingen tro på at det Balo forteller er den faktiske sannhet. Hvorfor i alle dager kommer det først opp nå? Agenten til Balo er utspekulert som få. Likte forøvrig oversettelsen til Tv2 (Det Balotelli skal ha sagt til Totti før hendelsen): "Slutt å spark meg, ikke vær som et lite barn. La oss heller spille fotball". Haha, den totalt uskyldige parten selvsagt. Må også føye til: “No, the club will absolutely not take action against Totti.” - Herlig! Begynner å bli lenge siden vi hadde en slik (Oppblåst) hendelse hvor en av spillerne våre blir uthengt, smådeilig å bli det igjen. Endret 7. mai 2010 av Giallorossi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå