Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete det begynner og se skummelt ut for denne tredje plassen vår! Får naturligvis ikke se kampen siden kjerringen skal se på et prgram om hår på FEM.......

Hahahahahaha. Jeg lo.

 

Du må vise henne hvem som er mann. ;)

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Forsåvidt en god kamp for våres del, men vi går for lett på Inter sitt spill, eller mer anti-spill. De lurer oss inn i den stemningen enhver Romanista eller Rugantino for den saks skyld, ikke ønsker; Sinne. Vi fokuserer mer på å få ut sinne enn selve kampen. Materazzi, Balo, Motta, Eto'o og Muntari er selvsagt de avkappede grisehodene i denne kampen.

 

Første omgangen er jevnspilt, men Inter har en temmelig habil spiss der oppe som skårer på slikt, selv om det var nok en gavepakke fra Mexes. Og igjen er det på samme måte som tidligere. Andre omgang er derimot mye mer spennende, vi har et hav av store sjanser, men vi har ingen som klarer å få den over streken. Toni, Vuci, Juan, Riise, Menez m.f misser alle. Alt i alt et fortjent resultat, vi er ikke bedre, vi er bare et nesten lag, igjen. Og godt er det forsåvidt også.

 

Dagens irritasjonsmoment er Rizzoli. I første omgang tar han parti med det ene laget. Han dømmer som et fjols uten en rød tråd. Alt blir dømt i hytt og pine og etter magefølelsen.

 

Man of the match: Totti. Uten tvil. Mexes klarte ikke å fullføre jobben, så vår kaptein tok sakene i egne hender (Eller føtter for den saks skyld) og klippet ned Balotelli. Ikke-Italieneren trenger slik behandling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helvete det begynner og se skummelt ut for denne tredje plassen vår! Får naturligvis ikke se kampen siden kjerringen skal se på et prgram om hår på FEM.......

Hahahahahaha. Jeg lo.

 

Du må vise henne hvem som er mann. ;)

 

Det var vel kanskje det hun gjorde :p

Lenke til kommentar

Så utrolig deilig med Spurs i CL neste sesong. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til det. Nå mangler det bare at vi slår Burnley borte og at Arsenal taper hjemme for Fulham, så går vi forbi de jævlene på tabellen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...