Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

2. valg

1. valg - 2. valg - 3. valg - 3. valg

2. valg - 3. valg - 1. valg

2. valg - 1. valg - 4. valg

 

Jeg tror ikke et eneste lag hadde vunnet på Ewood med denne lagoppstillingen.

 

Edit: Husk også at Blackburns første mål var frispark til Arsenal samt at vi ble snytt for straffe.

 

Kan godt hende at ingen hadde vunne på Ewood med den lagoppstillinga, men eg veit om 19 andre lag som hadde prøvd hardare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A pocket of sweets

and a beautiful tan

Wenger has got

Madelaine McCann

 

The Wenger boys are comin´

and all the kids are runnin´

from Arsenal to Manchester

he is a child molester!

Nå må du passe deg, ellers kommer kansje Wenger etter deg. :roll:

 

Tror han faktisk er for ung.

Lenke til kommentar

For et bedritent lag. Som ventet.

 

Inter har selvsagt klart å få kampen i sitt eget lille hjørne, akkruat hvor de vil ha oss. Gjennom stygt spill, påvirkning av dommer Rizzoli og diving har det blitt fullkomment.

 

Håper Rizzoli & Co tenker seg litt om før de entrer andre omgangen, for dette er, igjen, for jævlig.

 

Litt skuffet over Mexes, ikke uventa at det var nettopp han som dreit seg ut på målet gjennom å rygge inn i eget nett, men hvorfor slår han ikke Balo? Måtte han leve med rasisme resten av livet...

Lenke til kommentar

Dette blir for dumt, 4 år med med-dømmende dommere og både indirekte og direkte avgjørende avgjørelser har dere hatt med dere. Selvsagt dagens dommer som også står bak disse, ja... Matrix skulle vært utvist flere ganger, itilegg til å felle Vuci som sistemann, kommet med et par koslige gloser her og der, har han hånfult klappet både mot dommer og diverse spillere. I sitt vanlige jeg med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...