Lucky Luciano Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) (trykk for større..) Mange Laziali som frydet seg i dag, gitt. Endret 2. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 "jeg ble dyttet først" kjenner jeg begyner å bli ganske irritert og lei av annan.... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Blir kos me Premier League-kamp på skolen i dag Wigan - Hull kl. 14.30 vetts... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=d-z2jtUS9-Y&feature=player_embedded Jeg tror jeg kom.... Da er vi to. Fy fehn for noen stadioner! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fy fader! Det andre og de to siste stadionene var jo drit fine! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Spør du meg var alle temmelig kule. Artig inspirasjon på den første og andre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 A pocket of sweets and a beautiful tan Wenger has got Madelaine McCann The Wenger boys are comin´ and all the kids are runnin´ from Arsenal to Manchester he is a child molester! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Alastor: Eg tror ikke det var et forsøk på å være morsom. Kan ikke ha vært det. Umulig. Så dårlig humor har vel ingen? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 skulle vært en minus (-) knapp å trykke på også ikke bare +... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 A pocket of sweets and a beautiful tan Wenger has got Madelaine McCann The Wenger boys are comin´ and all the kids are runnin´ from Arsenal to Manchester he is a child molester! Hva faen, jævlig trist. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg lo. Der besviste du at det ikke var morsomt 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det var jo ikke litt morsomt en gang. Bare trist som Sattern sier. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Assosiasjoner tilbake til når blant annet Leeds-supportere sang om Duncan Edwards osv. Faen så trist. Hvor ligger poenget? Over til noe annet, hadde vært deilig om Arsenal røyk. 2-1 til Bburn nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Slapp av, Arsenal har det letteste programmet igjen av de beste lagene. De vinner serien lett! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Så fortjent! Blackburn vinner etter en fremdragende 2.omgang Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) 2. valg 1. valg - 2. valg - 3. valg - 3. valg 2. valg - 3. valg - 1. valg 2. valg - 1. valg - 4. valg Jeg tror ikke et eneste lag hadde vunnet på Ewood med denne lagoppstillingen. Edit: Husk også at Blackburns første mål var frispark til Arsenal samt at vi ble snytt for straffe. Endret 3. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå