Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det seriegull til Twente og McClaren, ufortjent og skuffende vil jeg si. 106 skårede mål mot Twente's 64.

 

Ufortjent?

¤ De har flere poeng en Ajax.

¤ Slo Ajax hjemme

¤ Twente har bare tapt to kamper denne sesongen.

 

Det er en gang ikke slik at man får flere poeng for å vinne 5-0 en 1-0. Det laget som får flest poeng vinner serien, og fortjent hvis man får flere poeng en de andre lagene.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Nei..... http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/world_cup_2010/8656893.stm

 

Den eneste jeg virkelig elsker i Spania. Han var helt utrolig i går også mot Villareal. Han er helt utrolig i nesten hver enest kamp. Og dette skulle være turneringen han skulle vise alle akkurat hvor god han er, tenkte han kanskje kunne være på topp i Ballon D'Or osv denne gangen, lei av spillere som Ronaldo/Messi som vinner det osv. Ville så jævlig at Xavi skulle ha en utrolig VM og vis akkurat hvor syyk han er. Dette er så jævlig synd at jeg ikke har ord for det. Favoritspilleren min utenfor PL.

 

Helvete. :(

Lenke til kommentar

"Xavi's playing with an injury that could see him miss the World Cup"

 

For håpe for Spanias og den nøytrale soppurter del han rekker VM. Spania uten Torres og Xavi, ikke like store gull favoritter lenger heller. Også helt enig når det gjelder hvor god Xavi er. Etter min mening Barcelonas viktigste spiller og bør abselutt nevnes sammen med Messi, Ronaldo ++ som verdens beste.

Lenke til kommentar

Sykt hvordan Lazio fansen oppfører seg. Er de ikke i faresonen for å rykke ned?

 

I teorien kan de rykke ned ja, men i praksis er de sikret plass for neste år. De har 5 poeng å gå på vs Atalanta. Sistnenvte må vinne sine to kamper og Lazio ta 0 poeng mot bunnlaget Livorno og Udinese (ikke noe å spille for).

 

Alle har to kamper igjen:

 

16. Lazio------ 34 - 40 - 40p

17. Bologna--- 40 - 53 - 40p

---------------------------------------------

18. Atalanta--- 36 - 49 - 35p

19. Siena------ 39 - 65 - 30p

20. Livorno --- 25 - 55 - 29p

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...