DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Fy faen for en fantastisk dag fotballmessig sett. Dagen i går var elendig, mens dagen i dag rett og slett ble fantastisk. Fulham av alle lag har kommet seg til finalen i Europa League og Pool går ut etter nok et mål av Diego "Scousebuster" Forlan! Jeg er rett og slett i himmelen etter dette! (Godt kombinert med alkohol!) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Som eneste fotballspiller, kom Didier Drogba i år på The Times' liste over de 100 mest innflytelsesrike menneskene i verden. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er rimelig sykt, men det er vel en og annen afrikaner som ser opp til ham. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=d-z2jtUS9-Y&feature=player_embedded Jeg tror jeg kom.... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg ville tro Samuel Eto'o stod høyere enn Drogba, det er iallfall den oppfatningen jeg alltid satt med, men Drogba er jo absolutt en innflytelsesrik mann i Afrika og hans arbeid av banen har vært strålende. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Wow, men seriøst, midtøsten i juli? Blir det ikke opptil 45 grader der nede? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tror jeg kom.... Det var jo bare fantastisk. Artig at de prøver å presse grensene litt med tanke på design. Dagens stadiumer er ganske grå og kjedelige etter min mening. Med det mener jeg at de fleste har samme form og konsept. Klart, man vil jo at det skal være en fotballstadium, men å forfriske det litt er ikke meg imot. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Wow, men seriøst, midtøsten i juli? Blir det ikke opptil 45 grader der nede? Vel, de har jo skibakker der nede om sommeren så tror fotball bør gå greit Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Som eneste fotballspiller, kom Didier Drogba i år på The Times' liste over de 100 mest innflytelsesrike menneskene i verden. "When the World Cup kicks off in South Africa in June, he will carry the hopes of a continent as Africa's best-known soccer star. (West African fans will toast him with a beer glass called the Drogba. It's nearly twice the size of a normal mug.)" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er rimelig sykt, men det er vel en og annen afrikaner som ser opp til ham. Rimelig sykt? Vet du hvor stor Drogba er i Afrika, og hva han har gjort der? 1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Å i helvete for en goal av Huddlestone. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kjempetakling av Warnock. NAAAAT! Makan til idiot. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er du HELT forbanna DUM Warnock? City hadde INGEN sjanse i denne kampen, Villa hadde full kontroll. Også gjør du det? ETTER du nesten ga vekk straffe på hands tidligere? For en RETARD, seriøst. Verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Fy faen så patetiske Villa er, det er helt utrolig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Fy faen, undersiden av tverleggeren av Carew med en gang etter målet, uflaks deluxe. FY FAEN så jævlig DRITTforsvar av Villa. Hva faen feiler deg Warnock? Og se på Richard Dunne, som ble med på årets lag, LØPER mot Johnson sammen med Collins sånn at Adebayor får stå HELT alene. Haha, årets lag my asshole. Endret 1. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Og ja Sattern, i helvete for et mål av Huddelstone. DIGGER den fyren. Fantastisk mål av en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Noen som vet åssen kampene på tippekupongen i coca cola league 1 har gått? Endret 1. mai 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå