Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For den allmenne nordmann får man av og til høydepunkter fra kampene igjennom tv2sporten.no. Der briljerer han stadig.

 

Fulham trenger enda et mål, right?

Sant så sant, men jeg har forsatt til gode å se han ofte på tv2sporten noe som jeg er innom hver dag når jeg er tilgjengelig med macen.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke skryte på meg å ha sett mange hele kamper av Neymar. Det eneste jeg har fått se er U-landslagsfotball av han i en helhet. Heldigvis for meg og likesinnede finnes det "scout reports" og youtube. Nå skal jeg selvsagt ikke påstå at skrytevideoer er representativt for om en spiller er god eller ikke, men man kan være så heldig at man finne youtube-brukere som legger ut videoer der de viser enhver involvering spilleren har hatt (ila. en kamp), dermed får man med se ganske mye av spilleren, iallfall det spilleren kan med ball i beina. I tillegg prøver jeg å søke ut diskusjonsforumer i likhet med dette ofte ved hjelp av google translate for å kunne holde med så oppdatert som mulig når det gjelder Neymar, Coutinho, Ganso, Wellington Silva og Maicon i hovedsak.

 

Det er uansett liten tvil om at Neymar er den hotteste spilleren på det aldersnivået akkurat nå og han herjer for Santos som en av deres nøkkelspillere.

Endret av Jørgen SG
Lenke til kommentar

Jørgen, det var aldri noe frekt ment det jeg skrev. Eneste er at jeg vil se Neymar i en ordentlig kamp før jeg vil ønske meg han og samtidig så kan sånne unge gutter stagnere i senere tid. Nå er han 17/18 år så så stagneringa skjer nok ikke, men spørs om han vil slå til i utlandet :)

Lenke til kommentar

Jeg så aldri på det som frekt, Raste, så du kan ta det helt med ro. :)

 

Poenget mitt var bare å få frem at til tross for at det er svært vanskelig å se Neymar finnes det folk som lager videoer slik at du kan se hver eneste involvering han har med ball i løpet av X antall kamper. Dette er selvfølgelig mer representativt enn høydepunkter og skrytevideoer, men man får ikke se bevegelsene uten ball. I tillegg har jeg som nevnt fått sett litt U-lanslagsfotball av en spiller jeg har troen på at kan bli stor. I tillegg hjelper det for min del når vi snakker om "drømmesigneringen" at han er en utrolig underholdene spillertype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...