Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tragisk Barcelona. Trilling, trilling, trilling. Og hvorfor sendte dere ikke hele gjengen inn i boksen på siste corneren? Neida, trille, trille, trille. Ikke alltid det funker. :D

Skal innrømme at det var deilig å se at det, nok en gang, ikke funket selv om jeg ikke er noen fan av Inters taktikk.

 

Når de har prøvd på det samme hele kampen, men blitt møtt av en mur er det, som du sier, rart at de valgte å slå en kort corner i stedet for å bare sende hele laget, inkludert keeper inn. Med det samme de slo corner facepalmet jeg bare.

 

Fra en nøytral seer var dette en kjip kamp. Jeg fikk refresha det jeg ikke liker med både Mourinho-fotball og Barca-fotball. Satser på en bedre finale der jeg heier på Bayern.

Lenke til kommentar

Etter 80 minutter var dette tidenes kjedeligste fotballkamp. Siste 10 ble fyrverkeri. Hvordan kunne Bojan bomme på headingen sin?

 

Liker ikke at Inter kommer seg videre. Håper Bayern gruser dem i den såkalte finalen. Bayern-Inter, snakk om drittfinale. Verken engelske eller spanske lag i finalen, noe så tragisk.

 

Mourinho kan brenne. Og plis, hold deg LANGT unna Merseyside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...