tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg tippet aldri til Celtic kampen, men da jeg faktisk tippet skikkelig hadde jeg rett begge gangene. Blir spennende i morgen, gitt Kjetil, en sånn stor en; blanding av Melkesjokolade og Daim Endret 31. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Celtic-kampen (3-0):tc47 tippet: 1-0 (?) Latias tippet: 3-0 Jeg tippet 1-0 på Celtic-kampen så det er sikkert meg Kanskje du også, men tc47 tippet også noe slikt. Var 1-0, ellet 2-0. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tippet ikke stilling, bare at det ville være vanskelig og tøff kamp og at jeg ikke kunne se for meg en 3-0. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er en morsom diskusjon i united-tråden, som jeg nesten ikke klarer å la være svare på. Men for å unngå enda mer off topic-snakk der, tar jeg det heller her... Diskusjonen går på hvorfor Tomasz Kuszczak blir kalt PIG, og det er tydeligvis mange som tror det er en forkortelse for Polish International Goalkeeper. Ikke vet jeg, men da kan man jo bare fortsette, f.eks. BIG - Brazilian International Goalkeeper. Eller kanskje noen synes Danmarks keeper er DIG... Og nå forstår jeg hvorfor United's hovedsponsor nesten gikk konkurs tidligere i høst når de ble sponset av AIG - Australian International Goalkeeper... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tomasz Kuszczak blir kalt PIG fordi "ingen" greier å stave navnet hans. PIG står btw for Pole In Goal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Wikipedia er en fin ting da Men hvem gidder vel å ta copy paste når alle vet hvem det er snakk om (unntatt Kjetil) når vi skriver PIG Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Idag blir det spennende, en time og 35 minutter til avspark i Adecco ligaen. Endret 1. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Masse rør er slettet fra tråden. Denne tråden er ikke opprettet for å se hvem som klarer å poste flest innlegg i løpet av en dag, eller har flest poster i tråden. I likhet med de andre fotballtrådene vil det nå deles ut sterkere reaksjoner enn sletting av innlegg dersom ekstremt OT fortsetter. Skjerpings! Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på PM. Endret 1. november 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Everton - Fulham nå, Manchester United - Hull kl. 16:00, Tottenham - Liverpool 18:30. Lang dag med fotball, men får ikke sett andre omgang av Spurs - Pool fordi jeg har trening da. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Everton - Fulham nå, Manchester United - Hull kl. 16:00, Tottenham - Liverpool 18:30. Lang dag med fotball, men får ikke sett andre omgang av Spurs - Pool fordi jeg har trening da. En heeeerlig fotball-lørdag! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nå kan dere bare skippe denne tråden, har mekka en Ordentlig tråd for Hw-folket Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det der er ingen ordentlig tråd Giallo. Dette er en ordentlig tråd for OT prating. Derfor Alastor laget denne. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så denne er halv-OT, den nye er fotball-OT? Dårlig med liv i Menigheden i dag! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dårlig med liv i Menigheden i dag! Pleier det å være noe liv der egentlig? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det der er ingen ordentlig tråd Giallo. Dette er en ordentlig tråd for OT prating. Derfor Alastor laget denne. Hvis dette er en OT-tråd, hvorfor blir det slettet innlegg her da? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det der er ingen ordentlig tråd Giallo. Dette er en ordentlig tråd for OT prating. Derfor Alastor laget denne. Hva er det du ikke forstår i emnetittelen: "prat om fotball, fotball og fotball!" Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vetta hvaen, men OT tråd i en fotballkategorie passer dårlig. Det der er ingen ordentlig tråd Giallo. Dette er en ordentlig tråd for OT prating. Derfor Alastor laget denne. Hva er det du ikke forstår i emnetittelen: "prat om fotball, fotball og fotball!" Hva er det du ikke forstår med å ikke spamme så mye? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vetta hvaen, men OT tråd i en fotballkategorie passer dårlig. Hva er det du ikke forstår med å ikke spamme så mye? Skjønner at du prøver å vri deg rundt sannheten, but yah fail mæn Men var kanskje feilplassert emnetittel, men som du ser i Spoilern, mods'a kan flytten den Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tror Giallo mener en slags "Chatte"-tråd, der vi ikke trenger å snakke om fotball 24/7. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tror Giallo mener en slags "Chatte"-tråd, der vi ikke trenger å snakke om fotball 24/7. Den støtter jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå