AnewZ Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Det var offside, ingen tvil. Armen var uansett i offside, og da er det offside Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Barca går videre nå. Kjenner det på meg. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Tror ikke det var offside. Interspilleren helt bak der er på linja. Enig. Tror kanskje Interforsvareren som er lengst unna situasjonen opphever offsiden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Det var offside, ingen tvil. Armen var uansett i offside, og da er det offside Nei, arm i offside er ikke offside. Uansett. Inter med høyeste mann rundt 25 meter. Valdes på midtbanen. Konge Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hahahaha, venta på den. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 gult kort for soleklar filming?!? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 DIVE SOM FAEN. SE HVORDAN HAN FALLER. HVORDAN KAN NOEN LIKE DETTE BARCA-LAGET? JEG SPYR. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Kjeft da... Ingen andre enn Barca spillere som diver Endret 28. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hvordan fikk ikke Dani gult der? Ville ihvertfall vært ute av finalen det svinet der. Nervøs nå, hvor mange min??? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 DIVE SOM FAEN. SE HVORDAN HAN FALLER. HVORDAN KAN NOEN LIKE DETTE BARCA-LAGET? JEG SPYR. Blir jo klart holdt kraftig igjen selv om han faller teatrealsk. Hvordan kunne du like United når Ronaldo var der???? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 HAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUCK OFF BARCA EAT SHIT DINE JÆVLA COCKSUCKERS. Hjertet mit stoppet der. Jeg trodde det var ferdig. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 DIVE SOM FAEN. SE HVORDAN HAN FALLER. HVORDAN KAN NOEN LIKE DETTE BARCA-LAGET? JEG SPYR. Helt enig. Liker absolutt ikke Inter, men Barca da gitt. Nei fy.. Divere hele gjengen..Blir kvalm av dette tullet. Oi, oi, oi!! Dommeren har vært avgjørende i denne kampem.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Fy faen, jeg ble helt knust da ballen var i mål. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Inter er faen meg heldig der. Ikke faen om det er viljehands. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 DIVE SOM FAEN. SE HVORDAN HAN FALLER. HVORDAN KAN NOEN LIKE DETTE BARCA-LAGET? JEG SPYR. Blir jo klart holdt kraftig igjen selv om han faller teatrealsk. Hvordan kunne du like United når Ronaldo var der???? Gud så enig eg er..dobbelmoral på TC at det gjør vondt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ikke FAEN om det var hands engang. EKKELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hahaha! Første målet ble feilaktig godkjent, det der ble feilaktig annulert. Ikke faen om det var hands. Jaja, like greit! Unner jaggu ikke Barca den finalen der. Inter, derimot. Utelukkende pga. Mourinho. For en mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå