Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel vel, nok en møkkadommer.

Rødt kort meg i ræva, Barca slipper unna hvert eneste gule. Får frispark for at Eto har en arm, hva faen. Jeg gruer meg til fortsettelsen.

For å være rettferdig så har han vært gjennomført dårlig. Barca har selvfølgelig fått den største fordelen.

Men Pedro fikk et gult som neppe skulle vært gult, så ut som et litt billig frispark. Zlatan ble avblåst for hands når den egentlig traff kanten av brystet (så i hvert fall sånn ut), da var han i god posisjon i 16-meteren.

Sier meg egentlig enig med Maefteda. Dommeren har gjort kampen slik, spillerne merker selvfølgelig at dommeren gir de frispark når de faller lett og da fortsetter de å gjøre det. Og det at han klarer å plassere seg gjentatte ganger innenfor området Barca triller ball er rett og slett amatørmessig. Alle vet hvordan Barca spiller og da må han klare å flytte seg utenfor det umiddelbare området de triller ball i.

Hahaha. Viasat driter ut Sergio og. :!:

Gjorde det på itv og :!:

Lenke til kommentar

Håper VIRKELIG ikke denne fyren overtar Liverpool til sommeren.

Akkurat det er nok ikke noe Liverpool-supportere trenger å uroe seg for.

Er og helt utrolig hvordan inter spillerne ikke gidder å prøve å tilrettelegge seg selv for pasninger. Bevegelsene er helt  borte, kun Snejder som har litt fart i beina her.

De leder sammenlagt, da er det selvmord å spurte det de kan i angrep når de spiller med en mann mindre borte i Europa. Attpåtil på Camp Nou.

Lenke til kommentar

Håper VIRKELIG ikke denne fyren overtar Liverpool til sommeren.

Akkurat det er nok ikke noe Liverpool-supportere trenger å uroe seg for.

Er og helt utrolig hvordan inter spillerne ikke gidder å prøve å tilrettelegge seg selv for pasninger. Bevegelsene er helt  borte, kun Snejder som har litt fart i beina her.

De leder sammenlagt, da er det selvmord å spurte det de kan i angrep når de spiller med en mann mindre borte i Europa. Attpåtil på Camp Nou.

Ja det skjønner jeg. Er ikke helt dum. Likevel, når maicon har ballen nede på backen sin, så kan jo i det minste midtbanespillerne prøve å gjøre seg tilgjengelig istedefor å tviholde på posisjonene sine slik at det tar litt lenre tid for barca å få tak i ballen igjen. Er en forskjell på å holde ballen i laget og spurte i angrep, det skjønner du vel?

Lenke til kommentar

Drømmescenarioet nå er at Eto'o pælmer gamleklubben med dive-crewet og de tedrikkende fittene på tribunen på ræva ut.

Fy faen, hvis det skjer... Tror jeg hadde feiret som faen.

Uansett, blir en herlig følelse om Barca ikke klarer det i kveld selv om de spilte mot 10 i 60 min. Hadde vært så deilig. De tror de er så jævla perfekte. Kom igjen Mourinho, kom igjen.

Lenke til kommentar

Likevel, når maicon har ballen nede på backen sin, så kan jo i det minste midtbanespillerne prøve å gjøre seg tilgjengelig istedefor å tviholde på posisjonene sine slik at det tar litt lenre tid for barca å få tak i ballen igjen.

Enig i det. Men slik de spiller nå har også fordeler. Spillerne ligger for eksempel "alltid" i riktig posisjon defensivt. Om de prøver å holde på ballen og misslykkes kan det for bli hull som Barca kan, og vil utnytte.

Gir egentlig pokker i hvordan Inter slår ut Barca bare de gjør det. Får "litt" mer respekt av meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...