Raste Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Håper noen kjøtter over akillessene på Messi. Lille trollmann meg i ræva, jeg skulle vist han jeg. Verker etter å løpe utpå der utelukkende for å KNUSE den lille fjerten der. Bare du ser på'n stygt nok, faller han i krokodilleruller og pådrar deg kort. Sergio B? spis en cyanidpill og dø, vær så snill Xavi og Valdes er godkarer, men de er alene. Messi fikk faen heller ikke gult kort for den etterslengen på Maicon utenfor banen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hvis du treffer ballen først, før du treffer motstandes beina. Så er det ikke frispark, med mindre om det er nedklipping. Feil. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Mitt tips er 2-0 i andre omgang Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Takk for tips Fox. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hehe Tror dere at Inter vil holde ut i andre omgang? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Oioioioioi så eg heier på Inter nå. Har Interbriller på i dag. Forøvrig så synest eg kortene sitter løst i skjorten for Interkort. Hjelpe meg var et par billige underveis der. Åsså er det helt syyyykt slitsomt å høre på kommentatorene. Høres ut som de ber til Barcelona guden, og den guden er Messi. Skjer med vanvittige mengder gult kort? Stort sett en vei og. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Blir kvalm av å se Sergio B Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Flaut. Barca skaper nada bortsett fra et frispark fra Zlatan og et godt skudd fra Messi med en ditto bra redning av Cesar. Har sagt før at Busquets er en filmer og sier det gjerne igjen, flaut å se fra Busquets, men veldig dumt av Thiago Motta med gult kort fra før. Det er ikke bare Barcelona som faller lett, Milito og Eto'o har gått ned for telling adskillige ganger, som f.eks i situasjonen der Pedro får gult kort. Dommeren har lagt lista forferdelig lavt og spillerne biter på ved å falle lett og provosere fram kort. Synes dommeren har hatt en svak kamp, stå i veien for ballen gjør han også. Kan faktisk ikke se at Messi har lagt seg så lett som dere skal ha det til. Taklingen til Chivu svir, uavhengig om han treffer ballen eller ikke. I første kampen reiste Messi seg rett opp etter et hardt kakk på leggen og en legg fra en motspiller i hodet. Har sett langt verre divere i PL. Svak kamp generelt egentlig, Inter ligger jo bakpå som er det eneste rette. Barcelona må jo ta ansvar for underholdningen, men har feilet så langt. Svakt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Takk for tips Fox. Haha. Sergio er en sleip jævel. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Vel vel, nok en møkkadommer. Rødt kort meg i ræva, Barca slipper unna hvert eneste gule. Får frispark for at Eto har en arm, hva faen. Jeg gruer meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Men lurer på: Var det direkte rødt? Han viste ingen gule kort før det røde? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Men lurer på: Var det direkte rødt? Han viste ingen gule kort før det røde? Dommeren ga direkte rødt kort. Ikke det at det spiller noen rolle for oss nøytrale supportere da, han hadde jo gult fra før. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Inter - Bayern Munchen ZzZzzZz ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Vel vel, nok en møkkadommer. Første gang jeg hører det denne sesongen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Xavi og Valdes er godkarer, men de er alene. Enig, elsker Xavi. Valdes er helt grei han og. Yaya Toure er kul han og. Men jeg hater de fleste Barca spillerne på banen nå altså. På britiske ITV ler de av røde kortet og ler spesielt av Busquets, måten han ser på Pep på kjapt for se om rødt kort ble fikset eller ikke, om han hadde gjort det bra nok. Gjort hva? Jo; JUKSE. Play-acting som det kalles for på engelsk. Jeg har faktisk litt lyst på at noen tar en tofots ekkel fittetakling på Busquets en eller annen gang nå. Blir så kvalm. Håper Inter holder ut, men med rødt kort og så mange gule vet jeg ikke helt. Tviler på at det går dessverre. Ble direkte rødt ja Jotun og det er HELT latterlig. Var faktisk fingertips som Busquets fikk på seg. EKKELT. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hahaha. Viasat driter ut Sergio og. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hahaha. Viasat driter ut Sergio og. :!: Jepp. Er det rart? Herregud så kvalmt. Håper Eto'o scorer på ei kontring. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Inter - Bayern Munchen ZzZzzZz ... Bryr meg greit lite om finalen og CL generelt når favorittlag og rivaler er ute. Kunne vært Gule stjerne vs Atletico Moskva i finalen for min del. Så lenge uspiselige Barca ryker, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Fy faen så kjedelig Inter er. Kom dere ut av CL. Kunne ikke sagt det bedre selv. Men, det er jo Mourinhofotball på sitt beste, hva annet kunne man forvente. Håper VIRKELIG ikke denne fyren overtar Liverpool til sommeren. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Game, highfive Bolaños, har du i hele tatt sett første kamp? Inter spilte en spennende fotball mens Barcelona var opptatt med sine greier(les:filming). Det blir dumt å spille offensiv fotball på Barcelonas hjemmebane når de leder med to mål. Endret 28. april 2010 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå