tc47 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fy faen blokkeringene til Inter forsvaret er latterlig gode. Elsk. Og Zanetti dreper Messi gang på gang. Det var aldri frispark til Barca, herregud. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Skjerp deg å åpne øynene dine. @ Giallo Endret 28. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hva faen er det for noe? Frispark? Er nok ronking av denne Messi nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Herlig å se Inter spillerene går sur allerede Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ikke nå igjen!!! Chivu traff ballen jo?!? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skjer med vanvittige mengder gult kort? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Barca er så FORJÆVLIG usportslige. Fy faen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Øya mine er alltid åpne, men i den situasjonen er det mer frispark til Inter enn Barcelona. Ingen ser Messi's arm rundt motspillern, ingen ser trappingen på føttene. Herlig å se enhver Inter-spiller gå bort til Messi for å slå av noen koslige ord Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ikke nå igjen!!! Chivu traff ballen jo?!? Sålenge du tar ball så er det ikke frispark uansett? Artig.. Lenke til kommentar
mkander Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Alves... der har du en spiller som GARANTERT er innblanda i noe kriminalitet... Guantanamo neste, ikke vits med videre etterforskning. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Btw, for en utrolig redning av Julio Cesar tidligere, world class. Barca er faen meg ekle nå. Bare i England man kan spille videre der. Chivu tok jo mye ball. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Chivu ser ut som Crazy Frog med den hjelmen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Takling bakfra med knottene først på fot så ball, greit man hater Barca osv - men det er et klart frispark. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Takling bakfra med knottene først på fot så ball, greit man hater Barca osv - men det er et klart frispark. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Barca er så FORJÆVLIG usportslige. Fy faen HAHAHAH...ja...voldsomt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvis du treffer ballen først, før du treffer motstandes beina. Så er det ikke frispark, med mindre om det er nedklipping. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Enig, en av de bedre redningene jeg har sett av han, uten tvil. Klasse. Fox: Chivu klipte ned Messi, greit frispark og greit gult kort. Haha, fantastisk moment når Messi sutrer og ser ned i det grønne gressteppet. Åpenbart påvirket! Endret 28. april 2010 av Giallorossi 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Håper noen kjøtter over akillessene på Messi. Lille trollmann meg i ræva, jeg skulle vist han jeg. Verker etter å løpe utpå der utelukkende for å KNUSE den lille fjerten der. Bare du ser på'n stygt nok, faller han i krokodilleruller og pådrar deg kort. Sergio B? spis en cyanidpill og dø, vær så snill Xavi og Valdes er godkarer, men de er alene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hans andre bein strakte ikke fram om jeg ikke så feil? Det var ikke nedklipping. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Takling bakfra med knottene først på fot så ball, greit man hater Barca osv - men det er et klart frispark. Spørsmålet var vel i grunn ikke om det var frispark eller ikke, men om det var gult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå