Lucky Luciano Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 JEG HATER BARCELONA! Små fuckings divere hele gjengen. Oppskrytt lag, møkkaklubb. Brenn Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fyfaen så råttent av Sergio. Kvalment! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skulle tro noen kjørte over trynet hans med en lastebil. Soleklart gult kort, men Sergio burde heller ta turen til Hollywood, for jeg tror han kan få en viktig rolle i den neste aktuelle filmen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Thiago Motta, din idiot. Sergio, håper noen tar en heftig takling på deg så du griner. Sånne situasjoner gjør meg irritert der man skulle tro at en selvmordsbombe hadde sprengt i trynet dems. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Herregud. Der mista jeg jaggumeg mye respekt for Sergio. Fy faen for en idiot. Det der skulle vært gult for filming. Greit nok at Motta ikke skal ut med neven der, men HALLO! Han kaster seg som om han fikk en bøtte med kokende vann i ansiktet, ikke at han fikk klaps. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Usedvanlig billig, uten tvil. En liten finger å kinnet eller hvor nå enn det var, var alt som skulle til for å få en Sergio B. ned. Som Davidsen eller Stokke sa; "Det er veldig uvanlig at motstandern jager såpass tett innpå". Noe jeg forsåvdit er enig i. Lenke til kommentar
mkander Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hahaha, LATTERLIG av Pedro. Typisk barcelona å falle som fluer. DRITTLAG Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hahha! Busquets e faen meg en liten grinegutt! Håper på mer barca press nå! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 JEG HATER BARCELONA! Små fuckings divere hele gjengen. Oppskrytt lag, møkkaklubb. Brenn Liker å se dem spille undeholdene når de kan, men oppskrytt lag er det og samtidig så er det mange divere der. Folk prater om at Drogba og Co er divere, men rart at ingen har lagt merke til Messi. Sett et par filminger fra han allerede. Uff, mistet litt respekt for Barcelona nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hahaha, LATTERLIG av Pedro. Typisk barcelona å falle som fluer. DRITTLAG Det var vel Sergio Besquetstxesd eller hva han nå heter. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Segio og hele laget filmer hele tiden, så framstiller de i media som et uskyldig lag med kun engle spillere. BRENN! Herregud. Der mista jeg jaggumeg mye respekt for Sergio. Fy faen for en idiot. Det der skulle vært gult for filming. Nå? Ikke før? Han har filmet hele siden han ble født, verre enn Robben faktisk. Endret 28. april 2010 av Fox Lenke til kommentar
mkander Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hahaha, LATTERLIG av Pedro. Typisk barcelona å falle som fluer. DRITTLAG Det var vel Sergio Besquetstxesd eller hva han nå heter. Ja, stemmer det skrev feil i farta. Men uansett VANVITTIG HÅPLØST. Og det er typisk for det drittlaget, spesielt når de leder, da faller de bare en puster på de. Null respekt for det laget. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hva sa jeg?!? Barcelona suger balle! De jukser her og der, HOLD UT INTER!!! Selv om jeg misliker dere, Inter. Men jeg heier virkelig på dere. Ingen er verre enn Barcelona. Ja... Barca er myyye verre enn både tottenham og United... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skjer med at horedommeren er obsessed med å gi gule kort? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Var nå rett da...Inter fan? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 EKLESTE FITTEN NOENSINNE. Busquets, DØ! LATTERLIG! Svakt av dommeren å ikke se det heller. Faen Motta, skulle bare slått han ned hardt om du skal få rødt anyway. Fy faen som jeg hater Busquets. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 EKLESTE FITTEN NOENSINNE. Busquets, DØ! LATTERLIG! Svakt av dommeren å ikke se det heller. Faen Motta, skulle bare slått han ned hardt om du skal få rødt anyway. Fy faen som jeg hater Busquets. Enig. Han hadde uansett gått glipp av finalen, så hadde vært fett om han "tok en for fansen". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Herregud. Der mista jeg jaggumeg mye respekt for Sergio. Fy faen for en idiot. Det der skulle vært gult for filming. Greit nok at Motta ikke skal ut med neven der, men HALLO! Han kaster seg som om han fikk en bøtte med kokende vann i ansiktet, ikke at han fikk klaps. Sp og si aldri enig med deg, men word. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hva faen er det for noe? Frispark? Er nok ronking av denne Messi nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå