Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Der mista jeg jaggumeg mye respekt for Sergio. Fy faen for en idiot. Det der skulle vært gult for filming. Greit nok at Motta ikke skal ut med neven der, men HALLO! Han kaster seg som om han fikk en bøtte med kokende vann i ansiktet, ikke at han fikk klaps.

Lenke til kommentar

JEG HATER BARCELONA! Små fuckings divere hele gjengen. Oppskrytt lag, møkkaklubb. Brenn

Liker å se dem spille undeholdene når de kan, men oppskrytt lag er det og samtidig så er det mange divere der. Folk prater om at Drogba og Co er divere, men rart at ingen har lagt merke til Messi. Sett et par filminger fra han allerede.

Uff, mistet litt respekt for Barcelona nå.

Lenke til kommentar

Segio og hele laget filmer hele tiden, så framstiller de i media som et uskyldig lag med kun engle spillere. BRENN!

Herregud. Der mista jeg jaggumeg mye respekt for Sergio. Fy faen for en idiot. Det der skulle vært gult for filming.

Nå? Ikke før? Han har filmet hele siden han ble født, verre enn Robben faktisk.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Hahaha, LATTERLIG av Pedro. Typisk barcelona å falle som fluer. DRITTLAG

Det var vel Sergio Besquetstxesd eller hva han nå heter.

Ja, stemmer det skrev feil i farta. Men uansett VANVITTIG HÅPLØST. Og det er typisk for det drittlaget, spesielt når de leder, da faller de bare en puster på de. Null respekt for det laget.

Lenke til kommentar

EKLESTE FITTEN NOENSINNE. Busquets, DØ! LATTERLIG! Svakt av dommeren å ikke se det heller. Faen Motta, skulle bare slått han ned hardt om du skal få rødt anyway. Fy faen som jeg hater Busquets.

Enig. Han hadde uansett gått glipp av finalen, så hadde vært fett om han "tok en for fansen".

Lenke til kommentar

Herregud. Der mista jeg jaggumeg mye respekt for Sergio. Fy faen for en idiot. Det der skulle vært gult for filming. Greit nok at Motta ikke skal ut med neven der, men HALLO! Han kaster seg som om han fikk en bøtte med kokende vann i ansiktet, ikke at han fikk klaps.

Sp og si aldri enig med deg, men word.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...