Liberalistiske Samebror Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Håper på Inter i finalen. Måtte alt skje for at barca ikke får spille på Santiago Bernabeu i en CL finale. SÅ HVORFOR I HELVETTE HAR DU BARCALOGO TIL AVATAR DA?! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Tapt veddemål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Håper på Inter i finalen. Måtte alt skje for at barca ikke får spille på Santiago Bernabeu i en CL finale. SÅ HVORFOR I HELVETTE HAR DU BARCALOGO TIL AVATAR DA?! Han tapte et veddemål mot seg selv. :!: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Nervøst sammenbrudd, samebror? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Nei, men når jeg skriver sånne innlegg passer det med CAPS. De fleste leser det som om mannen på avataren min hadde sagt det på engelsk Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Kan du ikke tysk Chef Samebror Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Tysk? Når ble Gordon Ramsay tysk?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Tysk? Når ble Gordon Ramsay tysk?! Les siggen hans da: "Jeg hater bildet mitt, dumt veddemål". Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Tysk? Når ble Gordon Ramsay tysk?! Les siggen hans da: "Jeg hater bildet mitt, dumme veddemål". Eller noe i den duren. Riktig Latias Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hvis Messi og Xavi er i form denne kvelden, vil faktisk Barcelona leke seg til seier. De er i form, de møtte bare en mye bedre motstander sist gang 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Tysk? Når ble Gordon Ramsay tysk?! Les siggen hans da: "Jeg hater bildet mitt, dumme veddemål". Eller noe i den duren. Riktig Latias Hva gikk veddemålet ut på? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Tysk? Når ble Gordon Ramsay tysk?! Les siggen hans da: "Jeg hater bildet mitt, dumme veddemål". Eller noe i den duren. Riktig Latias Hva gikk veddemålet ut på? At Barcelona ikke kom til å vinne fire El Clasico på rad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hva gikk veddemålet ut på? Han sa at han skulle gå med Barca-avatar i hele 2010 dersom Barca vant begge El Clásico'ene mot Real denne sesongen. :!: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 eller om vi vant serien i fjor Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Noen som vet om Inter vs Barcelona kampen blir streamet gratis på en eller annen nettside? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hva gikk veddemålet ut på? Han sa at han skulle gå med Barca-avatar i hele 2010 dersom Barca vant begge El Clásico'ene mot Real denne sesongen. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Noen som vet om Inter vs Barcelona kampen blir streamet gratis på en eller annen nettside? Sikkert ikke mange lovlige. Endret 28. april 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Noen som vet om Inter vs Barcelona kampen blir streamet gratis på en eller annen nettside? Ingen lovlige. Tips til andre steder å se den vil du ikke få her. Kampen går uansett på viasat4, en kanal de aller fleste har tilgang til, spør en kompis . Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Noen som vet om Inter vs Barcelona kampen blir streamet gratis på en eller annen nettside? Ingen lovlige. Tips til andre steder å se den vil du ikke få her. Kampen går uansett på viasat4, en kanal de aller fleste har tilgang til, spør en kompis . Dette er skammelig feil! Den streames lovlig og gratis på nett jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå