Attityd Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Haha, nedtur. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Klart det svir. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/28/sport/fotball/champions_league/serie_a/inter/11487054/ Ser man det, Barcelona suger svett kamelballe og må ty til andre midler. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Er vell ikke akkurat første gang fyverkeri forstyrrer det ene laget i forkant av en finale? Hyret inn et par vakter den natten, hadde nok løst mye. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Triste, triste klubben. Humret når jeg så intervjuet med Piqué i går. "Inter-spillerne skal hate at de er på fryktede Camp Nou" haha. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Håper så inderlig at Inter voldtar Barca med overfallssifre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Håper så inderlig at Inter voldtar Barca med overfallssifre. +1. Unner ikke Barca en dritt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Heller Barca enn Inter. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Synd at det skal skje. Tåpelig av supporterene. Men det er likevel ikke noe Pep & Co kunne gjøre noe særlig med, og med så masse supportere er det ikke så rart at det finnes noen idioter i blant dem som prøver å ødelegge for motstanderen før kampen. Tror allikevel ikke det skal ha så alt for mye å si i forhold til semifinalen. Inter måtte hvertfall ikke sitte i buss i mangfoldige timer til kampen. Har ikke veldig stor tro på at Barca kan ta seg videre uansett, men man kan aldri avskrive dem heller. Endret 28. april 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Håper på Barca, men tror Inter klarer seg i kveld og går videre til finalen. Håper på Bayeren seier der. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Nei. Heller Inter enn hylling av Messi helt inn i VM og videre til neste sesong. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Tror Barca tar dette, dessverre. Revansjesugne. Inter har alt å tape, Barca ikke. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Heller motsatt, vil jeg si. Endret 28. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ser den, iforhold til tidligere år, som Inter og Mou prøver å pensle media og slikt med. Men jeg føler Pep G og resten av Barca ikke biter å det. De har kun en oppgave i kveld, den oppgaven de takler best; Angripe. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Dette kan virkelig gå alle veier. Jeg liker Barcelona veldig godt, men heier på Inter denne semifinalen her. Jeg håper Zanetti fortsetter sin gode trend. Han lekte seg mot Messi forrige kamp. Lucio og Samuel tar forhåpentligvis seg av Zlatan denne gangen også. Noen som vet hvordan det ligger an med Maicon? Knuste han flere tenner, right? Endret 28. april 2010 av Vidalon Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Skal bli deilig å se en kamp der jeg er totalt likegyldig til hvem som vinner/går videre. Håper bare på mange mål og action. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Maicon er klar. Krysser fingrene for at vi går videre uten at Il Capitano pådrar seg et gult kort, det hadde isåfall blitt en finaleplass med en grusom bismak. Den mannen unner jeg virkelig en finale-kamp Endret 28. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Inter kommer nok til å spille "bunker-fotball" og smelle til med en kontring, for så å avgjøre hele kampen, desverre. Barca blir nødt til å ta store sjanser i angrep, noe som gjør at dette vil bli en utrolig morsom kamp! . Hvis Messi og Xavi er i form denne kvelden, vil faktisk Barcelona leke seg til seier. Noen som vet om Iniesta er klar for kveldens kamp? I så fall hvis han er det, ville jeg satse på Barca i kveld altså, tross alt at de tapte 3:1 den første kampen. Iniesta, Xavi og Messi er Barcelonas nøkkelspillere, og hvis de gjør det bra i kveld kommer hele laget til Barcelona til å briljere! Endret 28. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Håper på Inter i finalen. Måtte alt skje for at barca ikke får spille på Santiago Bernabeu i en CL finale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå