Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at det skal skje. Tåpelig av supporterene. Men det er likevel ikke noe Pep & Co kunne gjøre noe særlig med, og med så masse supportere er det ikke så rart at det finnes noen idioter i blant dem som prøver å ødelegge for motstanderen før kampen.

Tror allikevel ikke det skal ha så alt for mye å si i forhold til semifinalen. Inter måtte hvertfall ikke sitte i buss i mangfoldige timer til kampen. Har ikke veldig stor tro på at Barca kan ta seg videre uansett, men man kan aldri avskrive dem heller.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Dette kan virkelig gå alle veier. Jeg liker Barcelona veldig godt, men heier på Inter denne semifinalen her. Jeg håper Zanetti fortsetter sin gode trend. Han lekte seg mot Messi forrige kamp. Lucio og Samuel tar forhåpentligvis seg av Zlatan denne gangen også.

Noen som vet hvordan det ligger an med Maicon? Knuste han flere tenner, right?

Endret av Vidalon
Lenke til kommentar

Inter kommer nok til å spille "bunker-fotball" og smelle til med en kontring, for så å avgjøre hele kampen, desverre.

Barca blir nødt til å ta store sjanser i angrep, noe som gjør at dette vil bli en utrolig morsom kamp! :thumbup: .

Hvis Messi og Xavi er i form denne kvelden, vil faktisk Barcelona leke seg til seier. Noen som vet om Iniesta er klar for kveldens kamp? I så fall hvis han er det, ville jeg satse på Barca i kveld altså, tross alt at de tapte 3:1 den første kampen. Iniesta, Xavi og Messi er Barcelonas nøkkelspillere, og hvis de gjør det bra i kveld kommer hele laget til Barcelona til å briljere!

Endret av Kikkirikki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...