JRL Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 haha. hattrick av bayerns free transfer spiller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Hahahaha Bayern, rødt kort får motsanderne no matter mot de i CL. Herregud så latterlig, fantastisk. Det er ikke akkurat første gangen ironisk klapping og kjefting på dommeren gir rødt. Bayern var jo allerede videre i praksis uansett, og det var helt fortjent. Inter-Bayern kan bli gøy! Når det første gule er så billig syns jeg det er vel drøyt å gi rødt på det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Gule kort er uavhengige av hverandre. Jeg så ikke situasjonen, men på generell basis mener jeg at "ironisk klapping", kjefting på dommeren osv. bør straffes hardere, oftere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Dommerne må tåle litt mer. Se på Øvrebø. Ble voldtatt av Drogba, Ballack og co. under semien i fjor, men han ga dem ikke kort. Man burde tåle ironisk klapping i kampens hete. http://www.youtube.com/watch?v=gKAlChCilUc&feature=related Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Mener du seriøst at Rooney ikke fortjente rødt? Det der må være det klareste gule kortet for provokasjon av dommer jeg har sett på lenge. Ingen tvil om at det var gult. Hvis han ikke skulle hatt rødt, så måtte det være fordi det første gule var ukorrekt. Det kan jeg heller ikke se det var. Ellers er jeg fundamentalt uenig med deg. Det er ikke dommerne som må "lære seg å tåle mer", det er spillerne som må få hue ut av ræva og begynne å respektere dommeren. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Kunne ikke vært mer enig med Herr Brun her. Provoserende på alle mulige måter, og hvis det hadde vært tillat kan det utvikle seg utrolig mye. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Ellers er jeg fundamentalt uenig med deg. Det er ikke dommerne som må "lære seg å tåle mer", det er spillerne som må få hue ut av ræva og begynne å respektere dommeren. Helt enig med deg. Er jo bare å se på andre idretter som i Hockey og i Håndball der alt av tull blir slått ned på. Angående Øvrebø, hvem hadde turt å gitt Drogba og Ballack kort i de situasjonene. Greit Øvrebø er en stor mann, men han hadde blitt rundjult av Drogba, fyren var jo gal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Drogba fikk jo sin straff, Øverbø skjønte at det kom til å skje. (mis)Respekt for dommere bør ha klare rammer. Håper du ikke mener Rooney ikke skulle få kort på den det, Latias. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Soleklart kort til Rooney der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har på seg united-brillene her ja :o) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Enkelt gult til Rooney der. Første er vanskelig å si, men tror ikke den er helt gærn, tipper situasjonen er at Rooney først mister ballen for så å ta spilleren. Klappingen er helt patetisk, opp i trynet på dommeren så han må flytte armene sine. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 The Special One strikes again. Liker pressekonferansen om Barcelonas "obsession". Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 14:45 ut i videoen under. Fra morgennytt, så selvsagt kun et utdrag. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/632325/ Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 blir spennende idag og i morgen håper 2 engelske lag går til finalen imorgen, og måtte den beste vinne idag håper personlig balotelli får komme inn og avgjøre, hadde vært så deilig for hans del! så stort talent nærmest ødelagt Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 UEFA's Control and Disciplinary Body has handed a three-game suspension to Franck Ribéry for serious foul play in FC Bayern München's UEFA Champions League semi-final first leg. http://www.uefa.com/uefa/footballfirst/matchorganisation/disciplinary/news/newsid=1482249.html føler ikke at dette er noe stort tap for bayern, ribery har vært dårlig hele sesongen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hvor lang straff fikk takleren? Fikk han noe kort? Syk mann... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Kjipt for Ribéry å måtte stå over CL-finalen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Kjipt, men fortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå