DJ_Dark Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Selvfølgelig. Er ganske naturlig det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Det er sju gule kort som er grensen. United fikk det borte mot Spurs og Chelsea i 08. Det at et lag får hele 11 kort i en kamp, er helt sykt. Apropos kort, husker en kamp fra forrige VM: http://www.youtube.com/watch?v=NeOoJ2SQTTo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Lite slår Nederland-Portugal i 06. Edit: haha, Latias. Lekent. Endret 24. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Orellana fikk i tillegg direkte rødt selv om han hadde et gult fra før. Xerez ble rimelig frustrerte utpå der til slutt og fikk med det massevis av kort. http://www.dailymotion.com/video/xd2cyz_west-ham-united-3-2-wigan-athletic_sport Scott Parker, nydelig. Om han ikke blir med i troppen til Capello skjønner ikke jeg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Slowpoke, Game! Husker jeg satt på Grand Canaria og så den kampen på restaurant mens vi spiste. Dvs prøvde å se. Exen var ikke helt happy for det. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Fairplay tabellen i spania før dagens kamper, ikke overraskende hvem som er på nest siste plass her. 1. Real Madrid - 84 2. Almeria - 87 3. Barcelona - 89 4. Deportivo - 90 5. Tenerife - 93 6. Mallorca - 94 7. Sporting - 100 8. Espanyol - 106 9. Villarreal - 107 10. At. Madrid - 109 11. Racing - 110 12. Osasuna - 111 13. Valladolid - 116 14. Sevilla - 116 15. Getafe - 118 16. Athletic - 124 17. Valencia - 125 18. Zaragoza - 126 19. Xerez - 126 20. Malaga - 138 Endret 24. april 2010 av Teipball Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 De gjorde et greit steg nedover den lista der i går. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 De gikk vel faktisk fra 13 til 19 plass Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Seriøst. Joe Hart bør virkelig være med i VM-troppen til Capello. Og Brad Friedel er jaggu ikke noen dårlig keeper han heller. Fy faen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Absolutt to geniale keepere. Hart er faktisk helt rå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Jozy Altidore på Twitter etter sitt røde kort i går. "I'm so sorry about yesterday. Made a stupid, immature and costly mistake. I apologize to hull city and the fans who I let down. I let my emotions get the best of me and lost my composure. Believe it or not this year playing for hull was to date the best trip I've ever been on. " Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hørtes jo genuint ut, i motsetning til Balotelli Endret 25. april 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Haha, Camo slår et innlegg som treffer Masiello (...Var det vel) i armregionen. Indianeren og Zebina løper illsinte mot linjedommeren og kan ikke fatte hvorfor han ikke dømte frispark der. Spillet går selvsagt videre og Bari går i angrep. Et symbol på at noe ikke stemmer... Edit: Udiense vant hele 4-1 over Siena, skulle da tro at Di Natale sto for alle måla, som forøvrig står for halvparten av Udinese's 48 skårede mål denne sesongen, men han fikk bare inn ett Endret 25. april 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Frispark var det jo. Men jeg er enig i at det er veldig unødvendig å klage der, hjelper for ingenting. Men jeg tror det har noe med frustrasjon over dommeren generelt sett, for han gjor ingen god kamp begge veier. Men nå ble resultatet riktig tilslutt da, gud som jeg har savnet Iaquinta denne sesongen, tenk at vi har måtte stille med Amauri i mesteparten av kampene våres Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Streamet kampen i dårlig kvalitet, men så ut som han hadde armen relativt tett inntil kroppen. Dommeren var helt kurant, dømte verken bort, for eller imot noe som helst. Bari kunne forøvrig fått et straffespark, når Chiellini (Husker ikke helt, men tror det var han) dultet borti en Bari-spiller (Barreto?) helt på grensen men innenfor 16-meters streken. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Var dansken som dytta til Barreto. Forøvrig hadde det vært latterlig om han hadde blåst på det, når det samme skjedde med Diego i første omgang. Dommeren holdt for høy linje følte jeg, og lot begge lag slippe unna med mye, feks den dytten du snakket om. Var veldig mye av det. Fikk du med deg opprøret i pausen forresten? Skammelig av ultra'ene, spesielt på en slik dag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Fin logikk, siden vi ikke får det så skal ikke dere få det heller. Straffe er straffe. Men ser poenget, selv om jeg føler Barreto-situasjonen var "verre". Fikk ikke med meg det, hva var det som skjedde? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 To wrongs don't make a right, jeg vet. Bare påpekte det Ultraene til Bari og Juve begynte å hive ting og slik over til hverandre, vaktene måtte til med tåregass for å stoppe dritten. Skammelig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Ser Milner fikk venstrevingen på årets lag foran Malouda. Jaggu ikke enig der, Malouda har jo vært helt vill denne sesongen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Hvor finner man dette laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå