Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fairplay tabellen i spania før dagens kamper, ikke overraskende hvem som er på nest siste plass her.

1. Real Madrid - 84

2. Almeria - 87

3. Barcelona - 89

4. Deportivo - 90

5. Tenerife - 93

6. Mallorca - 94

7. Sporting - 100

8. Espanyol - 106

9. Villarreal - 107

10. At. Madrid - 109

11. Racing - 110

12. Osasuna - 111

13. Valladolid - 116

14. Sevilla - 116

15. Getafe - 118

16. Athletic - 124

17. Valencia - 125

18. Zaragoza - 126

19. Xerez - 126

20. Malaga - 138

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Jozy Altidore på Twitter etter sitt røde kort i går.

"I'm so sorry about yesterday. Made a stupid, immature and costly mistake. I apologize to hull city and the fans who I let down. I let my emotions get the best of me and lost my composure. Believe it or not this year playing for hull was to date the best trip I've ever been on. "

Lenke til kommentar

Haha, Camo slår et innlegg som treffer Masiello (...Var det vel) i armregionen. Indianeren og Zebina løper illsinte mot linjedommeren og kan ikke fatte hvorfor han ikke dømte frispark der. Spillet går selvsagt videre og Bari går i angrep.

Et symbol på at noe ikke stemmer...

Edit: Udiense vant hele 4-1 over Siena, skulle da tro at Di Natale sto for alle måla, som forøvrig står for halvparten av Udinese's 48 skårede mål denne sesongen, men han fikk bare inn ett :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Frispark var det jo. :) Men jeg er enig i at det er veldig unødvendig å klage der, hjelper for ingenting. Men jeg tror det har noe med frustrasjon over dommeren generelt sett, for han gjor ingen god kamp begge veier.

Men nå ble resultatet riktig tilslutt da, gud som jeg har savnet Iaquinta denne sesongen, tenk at vi har måtte stille med Amauri i mesteparten av kampene våres :thumbdown:

Lenke til kommentar

Streamet kampen i dårlig kvalitet, men så ut som han hadde armen relativt tett inntil kroppen.

Dommeren var helt kurant, dømte verken bort, for eller imot noe som helst. Bari kunne forøvrig fått et straffespark, når Chiellini (Husker ikke helt, men tror det var han) dultet borti en Bari-spiller (Barreto?) helt på grensen men innenfor 16-meters streken.

Lenke til kommentar

Var dansken som dytta til Barreto.

Forøvrig hadde det vært latterlig om han hadde blåst på det, når det samme skjedde med Diego i første omgang.

Dommeren holdt for høy linje følte jeg, og lot begge lag slippe unna med mye, feks den dytten du snakket om. Var veldig mye av det.

Fikk du med deg opprøret i pausen forresten? Skammelig av ultra'ene, spesielt på en slik dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...