Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Det var en merkelig holdning Wisebatov (Ja, du kommer til å forbli det hos meg). For min del må de gjøre det med stil, ingen av dem bortsett fra Ronaldo gjør det med stil.

Kommer jeg til å forbli en merkelig holdning hos deg? harhar.gif

Jeg sier på ingen måte at jeg mener jeg ville hatt Balotelli eller Bellamy inn i United, men at jeg liker de som fargeklatter i en ellers ganske traust fotballverden. Robben gjør det i mine øyne med større bravur enn det Ronaldo gjør det.

Det er forresten helt uspiselig hvor mye rasisme Balotelli får oppleve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fascistiske holdninger står sterkt i Italia og urovekkende mange hyller fortsatt Mussolini som en stor mann der nede.

En utrolig stor overdrivelse. Selv om det finnes et parti med fascistiske holdninger (Selvfølgelig veldig avbalansert iforhold til hva det var/sto for tidligere) og noen tilhengere, står det på langt nær sterkt.

Forøvrig så er enkelte deler av supporter nedi Italia en skam. Tenker mest på Lazio som enda står med fascist hilsener på tribunen.

Det er jo ofte bare pga at de ser humoren i det, har det blitt forklart. Merkelig sådan.

Lenke til kommentar

G, så Lazio supporterne viser facist hilsener pga det er morsomt? Jeg forstår ikke. :dontgetit:

Mange har med seg plakater o.l effekter, ja, provoserende og støtende. Det er noe annet iforhold til tidligere.

Forøvrig, det er forskjell på folk. De fleste støtter det ikke og synes det ikke passer inn, men velger å ikke si ifra pga kontinuitet innad i supporter-grupperingene (Sikkert).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Har jo vært litt splittelse innad i curvaen til Lazio etter at Zarate og Polverini var på besøk. Men at fascismen enda står sterkt i Italia er det ingen tvil om. Grupper som Viking, IRR og Drughi står enda relativt sterkt i Italia. Går du innenfor right-wing områdene i CN (Inter) skal jeg love deg at du blir banket opp om du ikke er hvit.

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Men at fascismen enda står sterkt i Italia er det ingen tvil om. Grupper som Viking, IRR og Drughi står enda relativt sterkt i Italia.

Det er en grunn til at Juventus sine tidligere grupperinger har blitt borte. Kjernen har blitt vasket bort. Ting står ikke sterkt lenger, at det definitivt er eksisterende o.l er det dog ingen tvil om.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...