Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig interessert i å vite hvordan man kan like en slik spiller om man ikke er Bayern. Den der "i can't hear you" feiringen gjør meg kvalm. For meg virker han mer som en cunt/Balotelli, eneste forskjellen er vel at Balotelli også er hatet av sine egne

+1000.

Kommer aldri til å skjønne hvordan Jørgen kan like Robben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Herthugen sier så har dette ingenting å gjøre med hvor "god" han er. Han er rett og slett ekkel på alle andre måter for min del. Have a look at this fucking cunt:

Haha, måten han faller på. Og filmingen hans mens han var i PL, og holdningen hans på banen mens han var i Chelsea. EKKEL fyr.

Og ja, i går, bare se på han når han ble byttet ut. "How can you take me out in a CL semi-final? I'm the fucking best on the team". Det er det jeg føler han sier hele tiden. Også måten han feirer mål på og alt. Hater han.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Du kan ikke sammeligne Balotelli med Robben. Balotelli har kommet med Milan drakt i intevjuer(etter hva jeg har hørt), kommer i krangler med trenere og oppfører seg som et rasshøl mot egne fans. Robben faller lett(men hvem gjør ikke det) og har en provoserende feiring etter deres mening. Mye å hate for...

Hvordan er synet på C. Ronaldo da når det kommer til de arogante feiringene hans, der det lyser "jeg er for god for dere".

Lenke til kommentar

Du skrev at feiringen gjør deg kvalm så regnet med at det er en av grunnene til at du hater han. Han legger seg billig, men utenom det kan jeg ikke se hvorfor man skal hate han. Føler også at Robben hatet har steget betraktelig etter at han scora mot United og de gikk ut....

Lenke til kommentar

Når majoriteten i fotballdelen er United-supportere er ikke det så rart heller, også i tillegg at han dro til med "i cant hear you"-feiringen.

edit: Joda, enig i at sammenligningen mellom rossoneri-gutten ble litt urettferdig for Robben - burde heller brukt "vår kjære" Lars Bohinen

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

robben sa da etter kampen at LvG gjorde rett i å kjefte han opp for det og han beklaget det. feiringene han tar er noe bayern fans liker, hva andre syns om de er vel egentlig irrelevant.

men er enig i at han kan ha dårlig oppførsel på bana

Lenke til kommentar

Jeg elsker sånne spillere der arrogansen på banen skinner tvers igjennom. Balotelli/Robben/Bellamy/Ronaldo osv. gi meg dem, elskverdige typer. Av banen er Robben rimelig sympatisk, noe intervjuet etter gårsdagens kamp også viser. Det er moro å se, rett og slett. Det som gjør at han står over disse andre spillerne for meg er jo selvsagt at han er så himla god, en nærteknikk veldig få spillere i verden er i nærheten av og en spillertype som det ikke går an å ikke ønske seg. "The one that got away" :(

Lenke til kommentar

Jeg elsker sånne spillere der arrogansen på banen skinner tvers igjennom. Balotelli/Robben/Bellamy/Ronaldo osv. gi meg dem, elskverdige typer. Av banen er Robben rimelig sympatisk, noe intervjuet etter gårsdagens kamp også viser. Det er moro å se, rett og slett. Det som gjør at han står over disse andre spillerne for meg er jo selvsagt at han er så himla god, en nærteknikk veldig få spillere i verden er i nærheten av og en spillertype som det ikke går an å ikke ønske seg. "The one that got away" :(

Du kan umulig mene at Balotelli er en elskverdig type etter tirsdag, uansett om du er Inter-fan eller ikke.

Lenke til kommentar

Så lenge fotballen deres underholder meg og at de viser noe spesielt ved seg selv på banen liker jeg fotballspillere. Balotelli har alltid fascinert meg, rått talent, men en villstyring som ikke klarer å finne seg til ro.

Den klubben som får skikk på han kommer til å tjene enormt på det.

Lenke til kommentar

Hadde Balo klart å oppføre seg, så hadde han aldri fått så mye hets som han får nå.

Men selvfølgelig, han få ganske mye hets pga hudfargen, men mye av chantsa på tribunen som blir sett på som rasistiske er ikke det.

Feks en chant av Juve.

"If you jump.

Balotelli dies."

Hvor er rasismen i den? Er jo bare pga filmen filmer mer enn hele spania sammenlagt.

Lenke til kommentar

Mye av det er ikke rasistisk, men mye er rasistisk også. Fascistiske holdninger står sterkt i Italia og urovekkende mange hyller fortsatt Mussolini som en stor mann der nede. Jeg tror det har bidratt litt til hele den "jeg mot verden"-holdningen som Balotelli av og til viser. Det er ingen tvil om at han har fått mye rasistisk dritt slengt mot seg, og vi skal ikke glemme at han fortsatt bare er en unggutt. Jeg tror Balotelli kunne hatt veldig godt av å komme seg til England.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig.

Det er egentlig en stor synd slikt enkelte Ultras holder på, men såvidt jeg husker fikk ikke Balotelli slike chants slengt etter seg før han begynte å oppføre seg slik han gjør nå. Vis jeg ikke husker jævla feil.

Sissoko på Juventus feks får ikke så mye misbruk, men nå er han igjen ikke italiener :p

Forøvrig så er enkelte deler av supporter nedi Italia en skam. Tenker mest på Lazio som enda står med fascist hilsener på tribunen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...