tc47 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Robben er så stygg. Du overdriver ikke for å si det sånn. Hater den mannen så jævlig. Er så glad han ikke spiller i ligaen jeg ser på hver uke noe mer. Arrogant på en ekkel måte, har filmet mye og det med Pepe Reina mot Liverpool gir meg lyst til å slå han ned hardt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Vet ikke om jeg skal le eller grine, men det er først nå Nettavisen og Norsk Media generelt har klart å fatte at det har oppstått en Calciopoli 2. Ufattelig. 1 måned etter Moggi sine kvalmende argumenter... Endret 21. april 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Vet ikke om jeg skal le eller grine, men det er først nå Nettavisen og Norsk Media generelt har klart å fatte at det har oppstått en Calciopoli 2. Ufattelig. 1 måned etter Moggi sine kvalmende argumenter... Igjen, du må skjønne at ikke alle her inne har greie på italiensk fotball. Hva er en Calciopoli? Og hvilke uttalelser til Moggi? Når du skriver på denne måten, kan du like gjerne skrive til en vegg. :-P Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Calciopoli 2? Er samme shiten enda jo Forøvrig står jeg bak Moggi her, Inter skal faen meg ikke slippe unna med dette de heller, om det i det hele tatt har skjedd. http://egyfn.forumotion.net/juventus-f26/calciopoli-or-falsopoli-the-truth-behind-the-trial-that-crippled-juventus-t308.htm Interesang artikkel, dog litt biased. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Herlig at Bayern vant. Måtte deres storhetstid blomstre opp igjen! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Roman, Calciopoli er kampfiksingsskandalen i Serie A i 2006. Moggi var direktøren til Juve, og et medlem av Juve triaden som det ble sagt sto bak mesteparten av det som skjedde. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 iRoman: Nå ble jeg skuffa. Hva er Calciopoli? Det er den saken hvor uskyldige Juventus ble straffet av den store stygge ulven, Inter. Jeg diskuterte omtrent ikke Calciopoli-skandalen når den kom frem, og kommer fortsatt ikke til å gjøre det. Why? Det er Italia, hvor de kriminelle er frie menn. Hele systemet er så gjennomsyra som det går an å få blitt, til ypperste punkt, det kan du forøvrig også se i et historisk perspektiv. Jeg er overbevist om at de Nordlige lagene har bedrivet slik virksomhet i flere tiår. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Kan noen fortelle meg hva som er morsomt med det bildet? Som du sikkert ser, så er det et veiskilt hvor det står Madrid, med en vei under som direkte antyder at den som kommer til finalen må kjøre til stadion pga siste dagers vulkanutbrudd. Nå holder jo vulkanen på å slukke mer eller mindre, men jeg syntes den var ganske humor for det. kan jo være en stripene på en landings"plassen" til et fly... edit; var vist et litt gammelt inlegg. :/ Endret 22. april 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
JRL Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 http://www.as.com/futbol/video/zahia-programa-coeurs-cadena-francesa/dasftb/20100421dasdasftb_11/Ves video av hu jenta involvert i dramaet rundt de franske spillerne. ribery etc Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=9kK9YYV2ipE&feature=player_embedded Film fra koreoen til Bayern, fy faen så vakkert! er det en ting som er positivt med å ikke ha britiske lag så er det det visuelle. Endret 22. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Er garantert arrangert av klubben dog, minus for det - ellers noe av det bedre som er vist i CL i år, selv om europakøppen holder et høyere nivå. Endret 22. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det må jo være planlagt om det der skal funke. Ellers: Pompey får ikke spiller i Europa League Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Planglagt selvfølgelig - det er det alltid, men er det klubben som har tatt intiativet er det litt annerledes. Barca sine TIFOer (en gang hvert 10år?) er f.eks regissert av klubben Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noe av dert bedre jeg har sett på tifo fronten på lenge. Meget pent og godt gjort. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva er galt med dere? Robben er elsk Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Litt søtt at folk her inne tar en 76 år gammel mann sine utalelser for god fisk..JuBe har en historie for å være store i kjeften. Majoriteten av Italia hater Inter, men når man har et såpass hegemoni er det egentlig bare å forvente Endret 22. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva er galt med dere? Robben er elsk + 1 Det finnes få spillere jeg setter like høyt som den fantastiske nederlenderen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg er veldig interessert i å vite hvordan man kan like en slik spiller om man ikke er Bayern. Den der "i can't hear you" feiringen gjør meg kvalm. For meg virker han mer som en cunt/Balotelli, eneste forskjellen er vel at Balotelli også er hatet av sine egne Endret 22. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå