Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Altså, mest går på fansen sin oppførsel, som du allerede har kommentert.

 

Overgangsmarkede går ikke bare på Cesc, selv om de er skitne der også. Tilfeldighet at det er utrolig mange Barca spillere som går ut i media og sier han må komme hjem, at han hører til der og at de er som hånd i hanske? Neppe.

 

Oppførselen rundt Henry var mer kvalmende, for Cesc saken er tilgrads forståelig at de jakter på han. Verdensklasse spiller som kom opp i akademiet deres, men det er fremdeles kvalmt at de tror at de har en rett på Cesc, tenk om vi skulle oppført oss sånn om Wilshere blir en verdensklasse spiller og en dag blir kjøpt av Real Madrid eller noe sånt?

 

Tilslutt så har selvfølgelig Barcelona en stor historie, men motstanden mot Franco og slikt bullshit blir for dumt, ettersom Franco redda Barca ifra konkurs minst engang i sin tid? Uten han hadde det ikke vært noe Barcelona idag. Det er enda en ting som går meg på nerven med Barca. Dessuten Unicef forbindelsen deres, samtidig som de har den der klubben fra Uzbekistan som samarbeidsklubb, hyklersk.

 

Cesc er katalaner, og Barca er "hjem"klubben hans. Det blir bare synsing å si at han ikke hadde slått igjennom i Barca. Se på alle andre de har fostret opp. Xavi, Iniesta, Busquets, Messi, Bojan, Puyol med fler. Det er jo heller ikke nytt at Engelske lag "stjal" ungdommer fra spania, da de spanske lagene ikke har lov å signere kontrakt med de før de er 18.

 

Dog klandrer jeg ikke Arsenal for det, Fabregas er uten tvil en god spiller, men han når ikke xavi eller iniesta opp til strømpelesten en gang. Ser ikke for meg hvordan han skulle spilt seg inn på den midtbanen eller. Forundrer meg ikke om Fabregas drar til Barcelona når Xavi har lagt opp. jeg tror iallefall det kommer til å skje. Men vi får se hva tiden bringer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooney er scouser og Everton er "hjem"klubben han sint. Ser du hvor feil det blir? Fordeom en spiller kom oppi i et akademi så betyr ikke det at klubben har en "rett" på spilleren fordeom.

 

Maefteda, du er en av de minst trangsynte personer jeg har snakket med sånn generelt sett om fotball virker det som, veldig motsatt iforhold til mange Barca "supportere" jeg har snakket.

 

Rooney var kansje et dårlig eksempel siden United la ut så mye for han, men poenget står fremdeles.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hva som er morsomt med det bildet?

 

Som du sikkert ser, så er det et veiskilt hvor det står Madrid, med en vei under som direkte antyder at den som kommer til finalen må kjøre til stadion pga siste dagers vulkanutbrudd.

Nå holder jo vulkanen på å slukke mer eller mindre, men jeg syntes den var ganske humor for det.

Lenke til kommentar
Maefteda, du er en av de minst trangsynte personer jeg har snakket med sånn generelt sett om fotball virker det som, veldig motsatt iforhold til mange Barca "supportere" jeg har snakket.

 

Tar det som et stort kompliment. Prøver å holde meg så mye unna supporterbriller som mulig, selv om det er vanskelig :p

 

Selv kjenner jeg ikke mange Barca-supportere og kan ikke uttale meg om dem i så stor grad. De fleste jeg kjenner har et annet lag som overskygger Barca.

 

Uansett er det ikke først og fremst Barca-supporter jeg er. De kommer nok bak Vålerenga og West Ham i rekken. Det er bare det at det er mest blest og diskusjon rundt Barcelona som kanskje får det til å virke som om det er min soleklare favoritt. Har holdt med dem siden 1998 likefullt da, og vært på Nou Camp.

Lenke til kommentar

Tror dere overanalyserer noe veldig. Veien symboliserer vel heller at de er på vei til finalen? "On the road to Madrid," liksom.

 

 

Jeg tolket det ihvertfall dithen, og fikk meg derfor en god latter selv om du selvfølgelig mest sannsynligvis har rett.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...