Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

 

 

Søtt med Arsenal-fans som hater diving :) Hva synes du om Eboue? Bendtner? Eduardo? Henry?

 

Hva faen har det med saken og gjøre?

Forøvrig så er det fullt mulig å hate diving selv om det finnes folk på laget ditt som gjør det. Jeg har aldri stilt meg bak en slik handling, og kommer heller aldri til å gjøre det.

 

Forøvrig er det morsomt at Eduardo har tatt en jævla "dive" i hele sin Arsenal tid og ble forfulgt av media pga det.

Bendtner er fremdeles ung og har/holder og legge det bak seg, samme med Eboue selv om det tok sin tid.

 

Det er forøvrig smått latterlig at du istedenfor og svare på min påstand så begynte du å slenge dritt om klubben jeg følger. Tolker det som om du er enig. :)

 

3-1 sin offside var så utrolig close at hadde linjedommeren tatt den hadde det vært ren tipping, med tanke på hvordan han blåste av Milito tidligere i kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sett denne videoen før, håper andre ler like godt av den som jeg gjorde.

 

Inter Zapresic-spiller Tomislav Bosec ville gjerne dele gleden over scoring mot NK Zadar med fansen. Problemet var at det ikke var hans egne som sto på kortsiden bak målet, men noen hissigpropper med Zardar-sympatier. Dermed endte det med en rett høyre for Bosic, som uansett kan trøste seg med at han ble matchvinner.

 

Link til video på Dagbladet.no

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Hva faen har det med saken og gjøre?

Forøvrig så er det fullt mulig å hate diving selv om det finnes folk på laget ditt som gjør det. Jeg har aldri stilt meg bak en slik handling, og kommer heller aldri til å gjøre det.

 

Forøvrig er det morsomt at Eduardo har tatt en jævla "dive" i hele sin Arsenal tid og ble forfulgt av media pga det.

Bendtner er fremdeles ung og har/holder og legge det bak seg, samme med Eboue selv om det tok sin tid.

 

Det er forøvrig smått latterlig at du istedenfor og svare på min påstand så begynte du å slenge dritt om klubben jeg følger. Tolker det som om du er enig. :)

 

3-1 sin offside var så utrolig close at hadde linjedommeren tatt den hadde det vært ren tipping, med tanke på hvordan han blåste av Milito tidligere i kampen.

 

Jeg forklarte det jeg mente rundt straffen i posten etterpå. Som sagt: ville vært en billig, men helt grei straffe. Men Chancelor, la det ikke være tvil, jeg liker ikke å slenge dritt om Arsenal. Det er en av de klubbene jeg har mest sansen for i verden. Jeg er full av beundring for Arsene Wenger og hans fotballfilosofi, blant favorittspillerne mine har jeg f.eks Abou Diaby og Robin Van Persie. I tillegg har jeg alltid sittet og hatt tro på NB52, selv når dere curser han i kamptrådene deres, jeg jublet ganske godt da han scorte på overtid mot Wolves.

 

Jeg satset faktisk 100 spenn mot et par venner at Arsenal skulle ta serien i år, nå blir jo ikke det virkelighet, men det var morro så lenge det varte. Mange nervepirrende minutter mot slutten hvor Arsenal avgjør slik at Man Utd-broren min surmulte resten av dagen :p

 

Jeg er helt enig at Eduardo blir for mye hengt ut for den ene diven sin. Jeg bare nevnte han siden jeg var i gang med folk som diver i Arsenal. Eboue og Bendtner holder fortsatt på og kommer ikke til å "vokse det av seg". Ronaldo gjorde det ikke, hvorfor skulle disse det da?

 

Grunnen til at jeg i det hele tatt kommer med kritikk av Arsenal er fordi jeg synes det er så rart at man kan hate Barcelona og elske Arsenal når klubbene er såpass like. Jeg setter alltid pris på god fotball og disse lagene er de fremste aktørene for det.

 

Når det snakkes om offsiden, så diskuterer vi bare om Inter skulle fått målet godkjent eller ikke. Siden det faktisk var offside skulle målet blitt annulert, dermed 2-1. Punktum.

 

Kan noen svare meg på hvor alt dette hatet mot Barcelona kommer fra? Er det fordi de prøver å spille teknisk og underholdne fotball? Er det fordi de kjempet mot Francos regime i Spania? Er det fordi omtrent halvparten av spillerne som har vært i tidenes beste fotballspiller diskusjonen har spilt der?

 

Jeg kjøper ikke den om at de er så oppskrytt. Premier League er den helt klart mest populære ligaen i Norge, noe som gjør at det står mest om den i avisen og folk har generelt flere meninger om den. Det er også mange folk med som har sin favoritt i England og derfor har på seg såkalte "lagbriller". Med alt dette må det jo være helt klart at PL er den mest oppskrytte ligaen, men så mange fans som er biased er den ligaen dømt til å bli oppskrytt, og derfor vil det også være feil å hate Barca fordi de er oppskrytt.

 

Jeg tror det er fordi Barcelona er den største motstanderen til Engelsk fotball. Jo bedre Barca er, jo dårligere er det for engelsk fotball. Dere føler dere truet og ønsker Barca alt vondt. Amrite?

Lenke til kommentar

Forøvrig er det morsomt at Eduardo har tatt en jævla "dive" i hele sin Arsenal tid og ble forfulgt av media pga det.

Bendtner er fremdeles ung og har/holder og legge det bak seg, samme med Eboue selv om det tok sin tid.

 

Ehhm, nei. ref de første minuttene av London-derbyet hvor han forsøkte å filme seg til straffespark.

Lenke til kommentar
Straffen er grei, men Alves kasta seg som ei jævla jente midt i krigssona i Kongo, hans egen feil. Hater slike spillere.

 

Søtt med Arsenal-fans som hater diving :) Hva synes du om Eboue? Bendtner? Eduardo? Henry?

 

Det var en klar offside. Barca, cheap shots? Har ikke jeg fått med meg i hvertfall.

 

Om Milito hadde scoret så tidlig i matchen hadde kampen fått en helt annen utvikling, helt umulig å si hva som kunne skjedd da. Kanskje Barca hadde vunnet 5-1 om det hadde skjedd, hvem vet.

 

Sier du ja med mange divere på ditt lag

Lenke til kommentar
Straffen er grei, men Alves kasta seg som ei jævla jente midt i krigssona i Kongo, hans egen feil. Hater slike spillere.

 

Søtt med Arsenal-fans som hater diving :) Hva synes du om Eboue? Bendtner? Eduardo? Henry?

 

Det var en klar offside. Barca, cheap shots? Har ikke jeg fått med meg i hvertfall.

 

Om Milito hadde scoret så tidlig i matchen hadde kampen fått en helt annen utvikling, helt umulig å si hva som kunne skjedd da. Kanskje Barca hadde vunnet 5-1 om det hadde skjedd, hvem vet.

 

Sier du ja med mange divere på ditt lag

 

Aaaaah kom igjen da Fox, det er veldig veldig sårende når du sier sånt. Er andre enn Maefteda som holder med samme lag. Du rammer andre og. Det gjør så vondt når du sier slike ting. NOT!

Lenke til kommentar

Har jeg sagt at Barca ikke har divere? Dani Alves diver, Busquets diver, Henry diver, Zlatan har divet, og Messi har også divet.

 

Det er så mange som diver/gjør seg til for tiden, at det er umulig å finne et lag som ikke har divere. Spillere som Gerrard og Rooney diver, da er det ikke mye håp. Så klart liker jeg ikke filming, selv om jeg synes det blir sett litt for mye ned på i forhold til ting som stygge taklinger og annen usportslig oppførsel.

 

Chancelor sa at han hater diving, selv om laget hans er fullt av divere. Hadde jeg kommet med samme påstand om filming kunne du godt ha prøvd å "burne" meg.

Lenke til kommentar

Hva faen har det med saken og gjøre?

Forøvrig så er det fullt mulig å hate diving selv om det finnes folk på laget ditt som gjør det. Jeg har aldri stilt meg bak en slik handling, og kommer heller aldri til å gjøre det.

 

Forøvrig er det morsomt at Eduardo har tatt en jævla "dive" i hele sin Arsenal tid og ble forfulgt av media pga det.

Bendtner er fremdeles ung og har/holder og legge det bak seg, samme med Eboue selv om det tok sin tid.

 

Det er forøvrig smått latterlig at du istedenfor og svare på min påstand så begynte du å slenge dritt om klubben jeg følger. Tolker det som om du er enig. :)

 

3-1 sin offside var så utrolig close at hadde linjedommeren tatt den hadde det vært ren tipping, med tanke på hvordan han blåste av Milito tidligere i kampen.

 

Jeg forklarte det jeg mente rundt straffen i posten etterpå. Som sagt: ville vært en billig, men helt grei straffe. Men Chancelor, la det ikke være tvil, jeg liker ikke å slenge dritt om Arsenal. Det er en av de klubbene jeg har mest sansen for i verden. Jeg er full av beundring for Arsene Wenger og hans fotballfilosofi, blant favorittspillerne mine har jeg f.eks Abou Diaby og Robin Van Persie. I tillegg har jeg alltid sittet og hatt tro på NB52, selv når dere curser han i kamptrådene deres, jeg jublet ganske godt da han scorte på overtid mot Wolves.

 

Jeg satset faktisk 100 spenn mot et par venner at Arsenal skulle ta serien i år, nå blir jo ikke det virkelighet, men det var morro så lenge det varte. Mange nervepirrende minutter mot slutten hvor Arsenal avgjør slik at Man Utd-broren min surmulte resten av dagen :p

 

Jeg er helt enig at Eduardo blir for mye hengt ut for den ene diven sin. Jeg bare nevnte han siden jeg var i gang med folk som diver i Arsenal. Eboue og Bendtner holder fortsatt på og kommer ikke til å "vokse det av seg". Ronaldo gjorde det ikke, hvorfor skulle disse det da?

 

Grunnen til at jeg i det hele tatt kommer med kritikk av Arsenal er fordi jeg synes det er så rart at man kan hate Barcelona og elske Arsenal når klubbene er såpass like. Jeg setter alltid pris på god fotball og disse lagene er de fremste aktørene for det.

 

Når det snakkes om offsiden, så diskuterer vi bare om Inter skulle fått målet godkjent eller ikke. Siden det faktisk var offside skulle målet blitt annulert, dermed 2-1. Punktum.

 

Kan noen svare meg på hvor alt dette hatet mot Barcelona kommer fra? Er det fordi de prøver å spille teknisk og underholdne fotball? Er det fordi de kjempet mot Francos regime i Spania? Er det fordi omtrent halvparten av spillerne som har vært i tidenes beste fotballspiller diskusjonen har spilt der?

 

Jeg kjøper ikke den om at de er så oppskrytt. Premier League er den helt klart mest populære ligaen i Norge, noe som gjør at det står mest om den i avisen og folk har generelt flere meninger om den. Det er også mange folk med som har sin favoritt i England og derfor har på seg såkalte "lagbriller". Med alt dette må det jo være helt klart at PL er den mest oppskrytte ligaen, men så mange fans som er biased er den ligaen dømt til å bli oppskrytt, og derfor vil det også være feil å hate Barca fordi de er oppskrytt.

 

Jeg tror det er fordi Barcelona er den største motstanderen til Engelsk fotball. Jo bedre Barca er, jo dårligere er det for engelsk fotball. Dere føler dere truet og ønsker Barca alt vondt. Amrite?

Jeg tolket det iallefall slikt at du mente å slenge dritt mot Arsenal, vis det var feil beklager jeg. Endrer fremdeles ikke på det at jeg kan hate diving selv om det finnes enkelte på Arsenal som gjør det. Jeg feirer aldri om noen på laget diver liksom, blir mer hissig.

 

Når det gjelder Eboue, så diver han fortsatt, og det er selvfølgelig en uting, men iforhold til før så har det roet seg krafitg.

Jeg husker vel også bare en dive av Bendtner i år, og det var mot Pool på Anfield,og der fikk han et riktig gult kort, men han er fremdeles bare 22 år, og har tid til å legge det av seg. Samtidig virker det som om det er det han holder på med. Men vi kan jo ikke vite om han i kampen mot City plutselig skaffer straffe med en dive? Jeg tror på at han ikke er en diver, og at divinga var en uting i fortida

Men jeg vet jo selvfølgelig ikke.

 

Når det gjelder Barca kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg misliker klubben sterkt. Og det har ingenting med det de gjør på banen, for fotballen er fantastisk og de har noen enestående spillere.

Det har mer med hvordan Barcelona oppfører seg når det gjelder overganger og hvordan fansen oppfører seg (Ikke alle, men mange) som noen overlegne bleier, beskriver seg selv som Mes Què un club eller hvordan faen det staves selv om de ikke er mer, som om de er de eneste som føler tilhørelse til klubben sin.

Andre er kansje sjalu pga suksess, men det bryr meg midt i ræva.

Lenke til kommentar

Kan skjønne litt hvorfor du mener som du mener om Barca. Men overgangsmarkedet? Hva har de gjort der? Tenker du på alt snakket om Cesc?

 

Men det er da heller ikke Barcelonas feil at enkelte fans blir for hovne. Jeg skjønner allikevel tankegangen, det som skader Barca skader også idiotene som uttaler seg på vegne av dem. Vanlig tankegang det.

 

Barcelona har en flott historie, men de er på ingen måte den eneste klubben som har fans med tilhørighet. Barcelona har som mange andre klubber mer og mer blitt til en merkevare enn en fotballklubb, men det er ikke så veldig rart med tanke på den store appealen fotball har.

Lenke til kommentar

Jeg var på Camp Nou et par dager før Påske, og i hvert fall på de plassene vi hadde følte jeg at det var ekstrem lokal tilhørighet. Et lass med spanjoler og svært få turister, til tross for et ekstremt antall supporterbutikker over alt. Utad er de kanskje en merkevare, men ikke lokalt.

Lenke til kommentar

Det som jeg misliker mest med Barca er hvordan de omtaler Cesc i media. "Han har Barcelona i årene" osv. De forlanger nærmest at han skal komme tilbake fordi han en gang spilte for dem. Wenger hentet ham, og lot ham spille fast for Arsenal, som da var Englands beste lag, fra han var 17 år. Han er vår kaptein, og har dessuten langtidskontrakt. Han har Wenger å takke for sin fantastiske karriere. Barca kan gå og legge seg.

Lenke til kommentar

Altså, mest går på fansen sin oppførsel, som du allerede har kommentert.

 

Overgangsmarkede går ikke bare på Cesc, selv om de er skitne der også. Tilfeldighet at det er utrolig mange Barca spillere som går ut i media og sier han må komme hjem, at han hører til der og at de er som hånd i hanske? Neppe.

 

Oppførselen rundt Henry var mer kvalmende, for Cesc saken er tilgrads forståelig at de jakter på han. Verdensklasse spiller som kom opp i akademiet deres, men det er fremdeles kvalmt at de tror at de har en rett på Cesc, tenk om vi skulle oppført oss sånn om Wilshere blir en verdensklasse spiller og en dag blir kjøpt av Real Madrid eller noe sånt?

 

Tilslutt så har selvfølgelig Barcelona en stor historie, men motstanden mot Franco og slikt bullshit blir for dumt, ettersom Franco redda Barca ifra konkurs minst engang i sin tid? Uten han hadde det ikke vært noe Barcelona idag. Det er enda en ting som går meg på nerven med Barca. Dessuten Unicef forbindelsen deres, samtidig som de har den der klubben fra Uzbekistan som samarbeidsklubb, hyklersk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...