Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at ingen trodde på Inter, også de såkalte ekspertene i studio. Mourinho har ikke tapt en hjemmekamp på over 5 år, totalt er det 1 etter hva jeg har hørt. Inter er et lag spekket med rutine. Ser ikke hvordan Fjørtoft og co trodde dette var plankekjøring.

 

edit: hjemmestatestikken er mulig bare i serien når jeg tenker meg om. Men syntes fortsatt det var merkelig at ingen flere trodde på Inter.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Barca skulle hatt straffe og Inter skulle ikke hatt 3-1 målet.

 

Er de even nå eller TC? Messi kan da søren ikke være main man i hver eneste kamp, det er ikke lett å spille bra nå man konstant får 2 mann på seg.

 

Rooney sugde mot City, Ronaldo var usynlig mot Barca. Det skjer med alle spillere. Kan vel også minne om at Messi ikke hadde noe særlig bedre kamp mot Arsenal borte heller, men da slo han tilbake. Tipper han gjør det igjen. Tipper Barca ble litt hemmet av en så lang bussreise som de fikk også.

 

Men jeg tror Inter scorer og tar seg videre. Mourinho er flink til det. De kan godt gå hele veien hvis de slår Barca for min del, mye heller de enn Bayern hvertfall og Lyon er ikke akkurat favoritten min heller.

Lenke til kommentar

Barca skulle hatt straffe og Inter skulle ikke hatt 3-1 målet.

 

Haha, døvt dumt. 3-1 skulle stått(gjorde jo det også ;) ). Straffen er grei, men Alves kasta seg som ei jævla jente midt i krigssona i Kongo, hans egen feil. Hater slike spillere.

Dessuten skal man følge vanlig forumlogikk så skulle Alves hatt rødt idag.

Barcelona slipper unna med så mange jævla cheapshots hver jævla kamp, aldri kort.

Linjedommeren var forøvrig også horribel som blåste av Milito for offside i starten av kampen når han var rundt 30 cm onside. Så rolig og målfarlig som Milito er så er jeg 99% sikker på at det hadde blitt mål alene med Valdes.

Lenke til kommentar
Straffen er grei, men Alves kasta seg som ei jævla jente midt i krigssona i Kongo, hans egen feil. Hater slike spillere.

 

Søtt med Arsenal-fans som hater diving :) Hva synes du om Eboue? Bendtner? Eduardo? Henry?

 

Det var en klar offside. Barca, cheap shots? Har ikke jeg fått med meg i hvertfall.

 

Om Milito hadde scoret så tidlig i matchen hadde kampen fått en helt annen utvikling, helt umulig å si hva som kunne skjedd da. Kanskje Barca hadde vunnet 5-1 om det hadde skjedd, hvem vet.

Lenke til kommentar

Uansett så var Barca heldige at det ble blåst offside der. Og 3-1 er utrolig utrolig close hvis du ser instant replay, utrolig mye mer close enn Bendtner på Camp Nou og Milito på begynnelsen av kampen i kveld.

 

Og som sagt så var det kanskje straffe selv om den ble veldig tvilsom når Alves går ned sånn selv om Sneijder trekker seg og er såvidt bort i Alves. Ja, det kunne vært straffe allikevel men den ble veldig tvilsom pga. akkurat Alves.

Lenke til kommentar

Uansett så var Barca heldige at det ble blåst offside der. Og 3-1 er utrolig utrolig close hvis du ser instant replay, utrolig mye mer close enn Bendtner på Camp Nou og Milito på begynnelsen av kampen i kveld.

 

Og som sagt så var det kanskje straffe selv om den ble veldig tvilsom når Alves går ned sånn selv om Sneijder trekker seg og er såvidt bort i Alves. Ja, det kunne vært straffe allikevel men den ble veldig tvilsom pga. akkurat Alves.

 

Offside er offside uansett, da har det ikke noe å si hvor close den var. Jeg er med på at Alves sin situasjon kanskje ville vært i billigste laget, men synes det er straffe. I hvert fall med tanke på dagens nivå på straffedømming. Mye fler spillere som legger seg ned nå. Har blitt en del av fotballen dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...