PSV Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 ..og der var det vel gjort? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Bolton er noen sneaky fucks. Mye holding av trøyer og etterslengere. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Fikk ikke sett kampen. Kan noen fortelle meg hvordan Wilshere gjorde det? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Knall! Har et lite håp om at han kan spille seg inn i førsteelleveren vår i løpet av neste sesong. Elsker den fyren Se hvordan han leker seg på 0:45 http://www.youtube.com/watch?v=FKOWiMvPmfA Fremtidig legende! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Haha, Allegri ble sparket i går fra Cagliari. Cellino må ha hatt en stor humørsvingning... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Why? Ikke alle som kan alt om italiensk fotball. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Han var en genial manager rett og slett. Han har klart å gjøre om Cagliari fra å være en nedrykkskandidat til et lag som kjemper om Europacup plasser. Og det med lite eller ingen midler. Dessuten har han endret filosofien i klubben, tidligere var Cagliari ansett som en relativt kjedelig og defensiv klubb, Catenaccio-preget. Nå derimot spiller de fotball av god sort, offensiv og pasnings orientert. Itilegg er det omtrent bare Italinere på laget. Dessuten når han tok over Cagliari hadde dem mistet endel kvalitetsspillere, Esposito, Suazo og Langella. Ble også kåret til årets Manager i Italia i fjor, ikke uten grunn. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Allegri som Juventus manager neste år, glem Prandelli. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Neppe, tviler på at Juve-styret nok en gang går for en "ukjent" manager. Prandelli burde være på toppen av denne listen, men jeg tror ikke det er opp til dere å overbevise Prandelli, men Prandelli selv. Både han og Fiorentina må bestemme seg for hva de vil. Jeg tror og håper dere ikke får tak i han og sitter igjen med Benitez, dere får kanskje tilbake noen titler, men spillet vil være alt annet en godt. Og en slik situasjon kan jeg forsåvidt trives med igjen Forøvrig Steve Wilson (Skribent på Football Italia) skrev en artikkel om at Fiorentina var et synkende skip. Siden de ikke kom til å nå CL også neste sesong ville flere spillere søke nye utfordringer utenfor Firenze, at Prandelli og Fiorentina burde skille veier og det var ikke måte på. Vel, han kan umulig å ha fulgt med Viola lenge, ihvertfall ikke sett bak statistikken eller tabellplasseringen, for det var et helt annet lag jeg møtte når jeg var på Artemio Franchi. Den gjennomsyra Nord-Italienske vinklingen er på sitt mest åpenbare. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Var gøy å kåre årets lag i PL i fjor, så starter opp det samme denne sesongen også. Velger å bruke den opprinnelige PL-tråden i stedet for å starte et nytt. Endret 14. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvorfor i himmelens navn bruker du samme tråd? Det gir jo ingen mening å lese tråden nå. Start ny tråd og la den der være som den var, pliis. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 For den var jo ikke aktiv uansett da, så da synes jeg det er greit å bruke den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hah. Litt morsomt mål av Pedro i Barca - Deportivo nå nettopp. Fra ca. midtbanen på dårlig klarering. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Herregud så de leker seg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Så kampen selv, og det var strålende. Xavi-assist til Bojan var nydelig og Pedro gjorde skuddet fra midtbanen så kaldt som mulig, den var jo faktisk godt plassert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Fotball i Teheran var sært. Alltid uavgjort så det ikke skulle bli bråk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Må se Old Firm jeg. Gjør det like gjerne nå jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Utrolig bra serie det der, har en egen tråd for den her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå