Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Han er verken fantastisk eller direkte dårlig på dette, egentlig. Vi må huske på hvilke klubber han har styrt og styrer, det er storklubber, og klubber som krever noe med en gang. Ungdomssatsingen er derfor ikke hans største prioritet. Det er ingen tvil om at Inter har flere fremadstormende Italienere i stallen, som kan ta steget opp og burde fått en sjanse. Crisetig, Destro, Donati, itilegg til Bavena og Fossati er folk som burde få prøve seg mer. Donati har vel fått en kamp i Coppa de Italia om jeg ikke husker helt feil... Uansett, han har fått sving på Santon, bare uhell har gjort at han ikke er fast på venstrebacken. En fantastisk innledning på sesongen, men skader ødela deretter. Har i ettertid sliti med å komme tilbake, og nå er han ute for resten av sesongen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hadde ikke Inter rotet det så mye til i serien som de har gjort hadde garantert flere fått sjansen. Får håpe Hamsik kommer i sommer, fy søren for et talent. Inter har også mange svært spennende ungdommer i stallen - Jago Del Piero, Mikels fetter som jeg ikke orker å skrive navnet på (Chucwakwakwkadka..) og ikke minst Coutinho, som forøvrig spiller fast i Liga do Brasil (så vidt jeg vet, iallefall)i en alder av 16 Endret 8. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 La merke til Jago Del Piero når Inter signerte han, mest pga det hadde vært direkte rart om han hadde slått til i Inter, men er han noe god? Ser ikke akkurat så mye Primavera kamper av Inter at det gjør noe Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Moratti & Co roter seg borti mye om dagen Er ikke helt sikker på hvor stort talent denne Jago egentlig er, begynner å bli en stund siden han har vært i lyset, ihvertfall iforhold til de andre de har. Coutinho derimot er et kjempetalent, topp 3-talenter i Brasil. Av en eller annen grunn har jeg samme følelse for han som jeg hadde og har med både Kerreirson og Kerlon. Mer ballkunstnere enn fotballspillere. Endret 8. april 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Han har scoret 8mål så langt i sesongen, ikke alt for imponerende mtp. at laget har vunnet 23/25 kamper. Men, han er bare 14/15 år så man vet aldri Morati & Co roter seg borti mye om dagen Er ikke helt sikker på hvor stort talent denne Jago egentlig er, begynner å bli en stund siden han har vært i lyset, ihvertfall iforhold til de andre de har. Coutinho derimot er et kjempetalent, topp 3-talenter i Brasil. Av en eller annen grunn har jeg samme følelse for han som jeg hadde og har med både Kerreirson og Kerlon. Mer ballkunstnere enn fotballspillere. Pøh! Coutinho er den neste Kaka, wait and see Noen som forresten vet noe om Adiyiah som gikk fra Fredrikstad til AC? Hørt lite om han siden det, bortsett fra hans ene mål i Primavera mot Inter. Endret 8. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fulham leker videre, Zamora 1-0 etter et minutt mot borte mot tyskerne. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fulham er overraskende sterke. Før holdt de bare tett bakover, nå scoorer de i tillegg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvem klager på at England har null lag i semiene i CL, de har jo to i Europa League! Men seriøst. Bra prestert av Fulham. Meget bra. De har jo da også hatt et veldig vanskelig kampprogram. Slått ut Roma (de ligger på andreplass i Serie A), Juventus (gammel storhet.) og nå Wolfsburg (fjorårets seriemester i Tyskland). Brede med en mesterlig redning på strek også. God stemning Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Slått ut Roma. Når var det det skjedde? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Slått ut Roma. Når var det det skjedde? Haha, der ser du. Sent på kvelden. Dere røyk vel mot grekerne. Huska feil. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Slått ut Roma. Når var det det skjedde? Du må unnskylde HerrBrun Giallorossi. Det er jo så mange lag som har slått ut Roma at det er lett å blande litt... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er så mange at du nesten kan bruke tommeltottene å telle... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Latterlig at Valencia ikke fikk straffe i situasjonen på slutten av Atletico-kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fulham imponerte meg i går ja! Artig å se en del stolpeskudd mellom At.Madrid og Valencia i går. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 I Fulham kampen var det jo et stolpeskudd og redning på strek til hvert av lagene på slutten. Psycho at det ikke ble flere mål i den kampen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den nye bortedrakten til Blackburn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dunn er feit. Hva med hjemmedrakta da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Vi fortsetter med den gode gamle hjemmedrakta, den skal ikke tukles for mye med Endret 9. april 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Stygg, i kjent Umbro-stil... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den nye bortedrakten til Blackburn Bare meg som fikk assosiasjoner til noe helt annet enn fotball da jeg så det bildet der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå