Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Han er verken fantastisk eller direkte dårlig på dette, egentlig. Vi må huske på hvilke klubber han har styrt og styrer, det er storklubber, og klubber som krever noe med en gang. Ungdomssatsingen er derfor ikke hans største prioritet. Det er ingen tvil om at Inter har flere fremadstormende Italienere i stallen, som kan ta steget opp og burde fått en sjanse. Crisetig, Destro, Donati, itilegg til Bavena og Fossati er folk som burde få prøve seg mer. Donati har vel fått en kamp i Coppa de Italia om jeg ikke husker helt feil...

Uansett, han har fått sving på Santon, bare uhell har gjort at han ikke er fast på venstrebacken. En fantastisk innledning på sesongen, men skader ødela deretter. Har i ettertid sliti med å komme tilbake, og nå er han ute for resten av sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke Inter rotet det så mye til i serien som de har gjort hadde garantert flere fått sjansen. Får håpe Hamsik kommer i sommer, fy søren for et talent. Inter har også mange svært spennende ungdommer i stallen - Jago Del Piero, Mikels fetter som jeg ikke orker å skrive navnet på (Chucwakwakwkadka..) og ikke minst Coutinho, som forøvrig spiller fast i Liga do Brasil (så vidt jeg vet, iallefall)i en alder av 16

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Moratti & Co roter seg borti mye om dagen :p

Er ikke helt sikker på hvor stort talent denne Jago egentlig er, begynner å bli en stund siden han har vært i lyset, ihvertfall iforhold til de andre de har. Coutinho derimot er et kjempetalent, topp 3-talenter i Brasil. Av en eller annen grunn har jeg samme følelse for han som jeg hadde og har med både Kerreirson og Kerlon. Mer ballkunstnere enn fotballspillere.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Han har scoret 8mål så langt i sesongen, ikke alt for imponerende mtp. at laget har vunnet 23/25 kamper. Men, han er bare 14/15 år så man vet aldri :)

Morati & Co roter seg borti mye om dagen :p

Er ikke helt sikker på hvor stort talent denne Jago egentlig er, begynner å bli en stund siden han har vært i lyset, ihvertfall iforhold til de andre de har. Coutinho derimot er et kjempetalent, topp 3-talenter i Brasil. Av en eller annen grunn har jeg samme følelse for han som jeg hadde og har med både Kerreirson og Kerlon. Mer ballkunstnere enn fotballspillere.

Pøh! Coutinho er den neste Kaka, wait and see :tease:

Noen som forresten vet noe om Adiyiah som gikk fra Fredrikstad til AC? Hørt lite om han siden det, bortsett fra hans ene mål i Primavera mot Inter.

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Hvem klager på at England har null lag i semiene i CL, de har jo to i Europa League! :D

Men seriøst. Bra prestert av Fulham. Meget bra. De har jo da også hatt et veldig vanskelig kampprogram. Slått ut Roma (de ligger på andreplass i Serie A), Juventus (gammel storhet.) og nå Wolfsburg (fjorårets seriemester i Tyskland).

Brede med en mesterlig redning på strek også. God stemning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...