Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Unggutten viste mangel på erfaring, men de fikk ham utvist. Alle sammen spurtet bort til dommeren, typisk tyskere, sier Ferguson. Men dette gjør altså aldri manu? For en hykler. Verste jeg har hørt. Gleder meg bare mer og med til den forferdelige mannen slutter som manager, da skal jeg kjøpe ei kake og feire Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Og eg kommer til å gråte når eg viss kelner slutter å ødelegge Liverpool.... Bedre å ha en manager som vinner omtrent alt han tar i selv om han tilsynelatende er forferdelig enn en manager som er komplett idiot, forferdelig og ikke vinner en pøkk. Edit: Forferdelig var ordet... Endret 8. april 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvilken manager sikter du til jotun? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ferguson gjør det samme som Mourinho gjør (eller, Mourinho gjør det samme som Ferguson, om du vil), og alle andre gode managere gjør: Han fjerner presset fra spillerne sine. Hva så om kommentarene hans er dumme, teite og tåpelige? Jo mer media fokuserer på Ferguson og hans uttallelser, jo mindre fokuserer de på spillerne hans, og da får de ro. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Måten Mourinho taklet krangelen med Ballotelli var også fenomenal, en manager som kan ta et oppgjør med uerfarne ungutter er alltid viktig. Selv om det kanskje var litt ekstremt å utelate han fra troppen såpass lenge Endret 8. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Måten Mourinho taklet krangelen med Ballotelli var også fenomenal, en manager som kan ta et oppgjør med uerfarne ungutter er alltid viktig. Selv om det kanskje var litt ekstremt å utelate han fra troppen såpass lenge Gambling, kalles det. Han tok sjansen på å miste ham, fordi han vet at forholdet deres blir bedre og Balotelli vokser på det om han reagerte som han burde. Og det gjorde jo Balotelli. Du kan si mye rart om Mourinho, men han er en fantastisk manager. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Kall det hva du vil, men er ikke mange som hadde hatt baller til å gjøre noe sånt. Og ja, ikke bare er han fantastisk - jeg våger å påsta at han er verdens beste (for øyeblikket) Endret 8. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå får dere slutte, Balo er på ingen måte friskmeldt etter kun 2 kamper... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 At han er tilbake i troppen er iallefall et steg i riktig retning Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Selvsagt, men jeg ville aldri hyllet Mou på akkurat dette punktet. Den behandlingen han får i Inter hindrer mer enn den skaper. Balo trenger å vokse opp, han trenger å bli mer ansvarsfull. Det blir han ikke gjennom å bli satt ut av laget og pratet med som en baby... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Selvsagt, men jeg ville aldri hyllet Mou på akkurat dette punktet. Den behandlingen han får i Inter hindrer mer enn den skaper. Balo trenger å vokse opp, han trenger å bli mer ansvarsfull. Det blir han ikke gjennom å bli satt ut av laget og pratet med som en baby... Jo, det er da akkurat det han blir. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Han blir mer ansvarsfull gjennom å bli pratet med som en Baby? Klirrer ikke helt godt i mine ører dette. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva mener du med pratet med som en baby? Han blir forhåpentligvis mere voksen av å skjønne at det han gjør får konsekvenser. Oppfører du deg som en drittunge ryker du ut av laget. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Les utsagnene Mr Jose har gitt rundt dette, det er ikke annet enn Baby-talk. Hodet til Balo har det siste året gått lenger og lenger ned. Tidligere kunne man tom se han smile, kan ikke huske sist gang jeg så det nå lenger... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er ikke lenge siden Balotelli smilte, iallefall (AC-incidenten).Når du spiller for Inter og figurerer med en AC-trøye fortjener du kjeft, tilogmed å bli satt ut av laget. Tviler på godeste Moratti var særlig glad for dette...får håpe Balotelli har fått en liten leksjon av Materazzi Endret 8. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Overhode ikke uenig i den (Selv om forholdet mellom Nerazzurri og Rossoneri på langt nær er så ansepnt som man skulle tro), men utifra kommentarene deres høres det ut som at denne "leksjonen" framskyver utvilingen hans, iform av å vokse opp. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Best i byn er alltid viktig, men helt enig i at det på langt nær er like hett som Roma-Lazio. Er forsåvidt arbeiderklasse mot overklasse i begge oppgjør, men. (Høhø, selv om Materazzi gjør alt han kan for å provosere Rossoneri) Endret 8. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan noen oppsummere Balo-episoden, siden jeg ikke har peiling? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Kranglet med Mourinho, brukt en AC-trøye osv http://www.youtube.com/watch?v=UXZaCen1INI Endret 8. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bare sånn for å spør, har Mourinho hatt noen velykka ungdomsprosjekt i det hele tatt da? Føler på meg at det er svært få til ingen spillere som har slått til under han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå