wûst Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det holder ikke å spille gjennomsnittlig bra mot _Strømsgodset_ i èn omgang. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Spillerne må da klare og tilpasse seg ulike tuper gressmatter, dessuten er banen lik for alle, og inger får spesialbehandling, man får skylleseg selv når man skal starte sesongen så tidlig. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det holder ikke å spille gjennomsnittlig bra mot _Strømsgodset_ i èn omgang. Så du forventer at Rosenborg skal vinne tosifret på et potetjorde tidlig i April? Spillerne må da klare og tilpasse seg ulike tuper gressmatter, dessuten er banen lik for alle, og inger får spesialbehandling, man får skylleseg selv når man skal starte sesongen så tidlig. Det er jo ikke spillerne jo har bestemt når de skal starte sesongen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Driter da i underlaget? Skal man kjempe i Europa er ikke dette bra nok. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det holder ikke å spille gjennomsnittlig bra mot _Strømsgodset_ i èn omgang. Så du forventer at Rosenborg skal vinne tosifret på et potetjorde tidlig i April? Spillerne må da klare og tilpasse seg ulike tuper gressmatter, dessuten er banen lik for alle, og inger får spesialbehandling, man får skylleseg selv når man skal starte sesongen så tidlig. Det er jo ikke spillerne jo har bestemt når de skal starte sesongen. Er det noe å klage på da? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg sier bare at jeg tror rosenborg kommer til å prestere i Europa med mindre det blir for mye surr med trenere da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Messi er sinnsyk. Litt trist, for jeg vinner en pen slump om Rooney blir toppscorer i CL f.o.m. 8-delsfinalene. Messi har et mål mer, og Rooney spiller vel ikke i morra heller. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det holder ikke å spille gjennomsnittlig bra mot _Strømsgodset_ i èn omgang. Så du forventer at Rosenborg skal vinne tosifret på et potetjorde tidlig i April? Spillerne må da klare og tilpasse seg ulike tuper gressmatter, dessuten er banen lik for alle, og inger får spesialbehandling, man får skylleseg selv når man skal starte sesongen så tidlig. Det er jo ikke spillerne jo har bestemt når de skal starte sesongen. Er det noe å klage på da? Ikke noe å klage på, men folk må forstå at det er ikke lett å spille fotball i Europaklasse når banene er som de er, selv om rosenborg viste tendenser til storspill i andre omgang mot Strømsgodset som nevnt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tror også RBK kan klare seg greit med det laget de har nå, for de hever spillet sitt, garantert. Men når det er sagt, RBK er jo ikke et lag som spiller lekende angrepsfotball, heller mer kynisk fotball. Kan funke bra i CL tho. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg sier bare at jeg tror rosenborg kommer til å prestere i Europa med mindre det blir for mye surr med trenere da. Jeg har alrig møtt deg før, men du virker som en skikkelig fotballdust. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tenkte akuratt det samme om deg faktisk, ikke negativt ment Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tror også RBK kan klare seg greit med det laget de har nå, for de hever spillet sitt, garantert. Men når det er sagt, RBK er jo ikke et lag som spiller lekende angrepsfotball, heller mer kynisk fotball. Kan funke bra i CL tho. I Champions league kand en kyniske fotballen funke, men jeg liker ikke at Hamrèn stiller et 4-2-3-1 lag i Tippeligaen. Rosenborg skal spille underholdende og offensiv fotball og det hadde kanskje vært lettere hvis de hadde spilt klassiske 4-3-3 med skikkelige kanter. Håper Eggen gjør noe med den når han kommer tilbake. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Eggen har vel tatt over i RBK før CL starter for fullt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hadde vært gøy hvis han ble permanent løsning og Jönnson ikke kommer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Eggen burde overtatt før sesongstart, og Hamrén gått til Sverige med en gang. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Støtter det forslaget der. Bedre at Eggen får blitt kjent med laget og kjørt inn spillestilen sin over tid. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det er fortsatt rimelig naivt å tro at Rosenborg kan prestere i Europa. Jeg har liten tro på det, uavhengig av underlag. Rosenborg har heller ikke overbevist på greit underlag i år (jf. Start)og er et lag uten noen helt store spillere, hverken Prica eller Iversen er imponerende på europeisk skala og Skjelbred er en spiller med lite sluttprodukt, alt i alt må det spilles kynisk fotball med en god del flaks om Rosenborg skal ha noen som helst sjanse utenfor landets grenser. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Dårlig forsvarsspill av Arsenal, men Messi er helt vanvittig. Han er i ferd med å overgå selv Ronaldos vanvittige 07/08 sesong. En påfallende stor mengde av målene hans er perler han skaper ut av "ingenting". Fortsetter han slik i noen år til kommer han til å gå inn i historiebøkene som tidenes største. Endret 6. april 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå