Giallorossi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ibrahim Ba er ikke registrert som Milan spiller, men han jobber for Milan som talentspeider i Afrika. Han er en registrert spiller, dette har blitt sagt og fortalt av Milan-styret før, dette er noe liknende Lillestrøm's registrering av Grodås. Men riktig som du sier at han jobber som talentspeider og har sin hovedplass i Afrika Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ronaldinho blir aldri like god som han en gang var, men tror likevel han kan være en viktig spiller for AC Milan de neste årene. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Han fikk en et-års kontrakt sommeren 2007, denne har ikke blitt fornyet, og han spiller dermed ikke i Milan. Derimot fikk han tilbud om jobb som speider for Milan, han takket ja til dette tilbudet, og leter nå etter talenter i Afrika. Kan forøvrig nevne at i løpet av sitt siste opphold i Milan som spiller, så fikk Ibrahim ba spille en kamp, som innbytter i en coppa italia kamp. Endret 30. oktober 2008 av Zimmen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Han fikk en et-års kontrakt sommeren 2007, denne har ikke blitt fornyet, og han spiller dermed ikke i Milan. Derimot fikk han tilbud om jobb som speider for Milan, han takket ja til dette tilbudet, og leter nå etter talenter i Afrika. Kan forøvrig nevne at i løpet av sitt siste opphold i Milan som spiller, så fikk Ibrahim ba spille en kamp som innbytter i en coppa italia kamp. Snakker du til meg? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei, jeg snakker til Giallorossi om Ibrahim Ba. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Han fikk en et-års kontrakt sommeren 2007, denne har ikke blitt fornyet, og han spiller dermed ikke i Milan. Derimot fikk han tilbud om jobb som speider for Milan, han takket ja til dette tilbudet, og leter nå etter talenter i Afrika. Kan forøvrig nevne at i løpet av sitt siste opphold i Milan som spiller, så fikk Ibrahim ba spille en kamp, som innbytter i en coppa italia kamp. Må si du er flink til å søke i Wikipedia, men nå har det seg faktisk slik at alt er ikke like offentlig som at Ronaldinho er regga Ibrahim er og blir en registrert Milan spiller Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Han fikk en et-års kontrakt sommeren 2007, denne har ikke blitt fornyet, og han spiller dermed ikke i Milan. Derimot fikk han tilbud om jobb som speider for Milan, han takket ja til dette tilbudet, og leter nå etter talenter i Afrika. Kan forøvrig nevne at i løpet av sitt siste opphold i Milan som spiller, så fikk Ibrahim ba spille en kamp, som innbytter i en coppa italia kamp. Må si du er flink til å søke i Wikipedia, men nå har det seg faktisk slik at alt er ikke like offentlig som at Ronaldinho er regga Ibrahim er og blir en registrert Milan spiller Ibrahim Ba er ikke Milanspiller, og er ikke registrert på www.Acmilan.it, hvilket er en troverdig kilde. Skulle gjerne gitt deg informasjon direkte fra Lega Calcio, men virker som det er noe galt med siden deres. ; ) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jupp, absolutt troverdg Men Grodås var heller ikke regga på Lillestrøms offisiele side Det jeg snakker om er bare en lisens for å spille i enkelte kamper ikke på et permanent basis som Ronaldinho og de andre Edit: Husker jeg leste dette på channel4.com sine hjemmesider, men dette er lenge siden og jeg orker ikke bla igjennom deres arkiverte arkiv Endret 30. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha, greit nok selv om det virker merkelig, kan vel isåfall bare handle om lisens for å spille testimonialkamper. Dette var den mest relevante artikkelen jeg fant ved hjelp av søkfunksjonen på Channel4: http://www.channel4.com/sport/football_italia/may22i.html Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vel jeg får feilmelding på forumet når jeg prøver å åpne den Men ja, denne type registrering er no uvanlig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er pga. det er noe rart med links akkurat nå på forumet. Copy paste fikser biffen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) http://link.brightcove.com/services/player...ctid=1887841049 Haha måtte dele dette med folk her Advarsel: Ikke anbefalt å se hvis man er en Gooner. EDIT: oops, dobbelpost. Endret 31. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jupp, absolutt troverdg Men Grodås var heller ikke regga på Lillestrøms offisiele side Så du sier at siden Grodås ikke var registrert på Lillestrøms side, så MÅ det være samme situsjon med Ibrahim? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) http://link.brightcove.com/services/player...ctid=1887841049 Haha måtte dele dette med folk her Advarsel: Ikke anbefalt å se hvis man er en Gooner. EDIT: oops, dobbelpost. Hahahaha Må si at denne er ganske morsom (hvis en ikke tenker på hva resultatet blei). "He's done it fåo fifftyyy jaards" Den stemmen da Edit: ops.. dobbeltpost.. Endret 31. oktober 2008 av Torstein! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tottenham - Liverpool er jo 18.30 kamp i morgen! Det betyr at jeg får se 2 forskjellige kamper istedenfor å måtte sjekke Pool kampen hele tiden også se at noen spiller håndball etter 75 min av hardt arbeid og 0-0! Yay Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Godt det ikke er tidligkamp. Blir full fest med fullspekket Sør Arena i morra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du skulle liksom reagere på hvordan i helvete dere vant mot Pompey Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Alta IF redder seg imorgen, de vinenr. Og Ulf taper... Vi er unna nedrykk med 4 poeng vis det skjer Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du skulle liksom reagere på hvordan i helvete dere vant mot Pompey Å ja Sorry Men jeg sovnet etter 15 minutter av den kampen, og Hewitt, Jefe og mange andre har alt forklart det. Alta IF redder seg imorgen, de vinenr. Og Ulf taper... Vi er unna nedrykk med 4 poeng vis det skjer Alta må klare seg. Liker laget. Vegard Braathen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bosekop UL er i andre divisjon til sesongen, gøy å tenke på at Finnmark sine to beste lag kommer fra Alta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå