Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tanker om hvordan Rosenborglaget som det er i dag kan hevde seg i Europa til høsten? Personlig mener jeg at laget er mer enn godt nok så lenge alle er skadefri. Iversen, Prica og Annan i toppform med et meget velstrukturert forsvar og keeper bak er det muligheter for å igjen ta seg videre til gruppespillet. Problemet er vel at den arrogante tullingen Hamrèn stikker akkurat da og Eggen som antakelig kommer inn da, får liten tid til å bli kjent med laget og spillestilen.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tanker om hvordan Rosenborglaget som det er i dag kan hevde seg i Europa til høsten? Personlig mener jeg at laget er mer enn godt nok så lenge alle er skadefri. Iversen, Prica og Annan i toppform med et meget velstrukturert forsvar og keeper bak er det muligheter for å igjen ta seg videre til gruppespillet. Problemet er vel at den arrogante tullingen Hamrèn stikker akkurat da og Eggen som antakelig kommer inn da, får liten tid til å bli kjent med laget og spillestilen.

Iversen står jo som en bauta i rosenborg, jeg har også stor tro på Annan, han har vist gode takter og virker som et sterkt kort. Prica er litt ustabil foran sesongen, men får han opp tempoet er han en solid toppscorer.

jeg kan ingen ting om hva jeg snakker om

Endret av Fiskebollebiff
Lenke til kommentar

RBK har ikke sjanse til å hevde seg i europa med mindre både det offensive og defensive skjerpes mange hakk. Det som har blitt vist hittil i TL holder aldri mål.

Da må jeg få minne om at vi er tidlig i sesongen og Rosenborg har den nordligste naturgressarenaen i Tippeligaen, så gresset har ikke vært så bra å spille på. I tillegg har Rosenborg spilt på Ullevaal som ikke akkurat likner en fotballarena. Hvis du så andre omgangen til Rosenborg mot Strømsgodset skjønner du at jeg diskuterer Europa her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...