Jørgen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du har misforstått bruken av >< tegnene, Aunmar. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Cardozo eier Torres. RIKTIG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Da må du bruke Cardozo > Torres. Gapet skal være mot den du foretrekker, mens spissen skal på motsatt side. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, men da skal > peke mot Cardozo, vennen. Vil du spille litt FIFA nå forresten? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som skal til Hamar city og se fotball kamp i morgen? Skal med en gjeng på Docile fotball bar og se samtlige kamper! Såg Arsenal - barca der på onsdag og det var en bra plass! Billig øl var det og Satser på det blir minst like bra på lørdag! (Nå mener jeg ikke kampen naturligvis da det skal mye til og toppe ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som skal til Hamar city og se fotball kamp i morgen? Skal med en gjeng på Docile fotball bar og se samtlige kamper! Såg Arsenal - barca der på onsdag og det var en bra plass! Billig øl var det og Satser på det blir minst like bra på lørdag! (Nå mener jeg ikke kampen naturligvis da det skal mye til og toppe ) Har litt lyst. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som skal til Hamar city og se fotball kamp i morgen? Skal med en gjeng på Docile fotball bar og se samtlige kamper! Såg Arsenal - barca der på onsdag og det var en bra plass! Billig øl var det og Satser på det blir minst like bra på lørdag! (Nå mener jeg ikke kampen naturligvis da det skal mye til og toppe ) Har litt lyst. Om du er gammel nok ser jeg virkelig hvorfor ikke? Godt med litt pause fra TG Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som skal til Hamar city og se fotball kamp i morgen? Skal med en gjeng på Docile fotball bar og se samtlige kamper! Såg Arsenal - barca der på onsdag og det var en bra plass! Billig øl var det og Satser på det blir minst like bra på lørdag! (Nå mener jeg ikke kampen naturligvis da det skal mye til og toppe ) Har litt lyst. Om du er gammel nok ser jeg virkelig hvorfor ikke? Godt med litt pause fra TG Gammel nok er jeg. Langt å gå forresten? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som skal til Hamar city og se fotball kamp i morgen? Skal med en gjeng på Docile fotball bar og se samtlige kamper! Såg Arsenal - barca der på onsdag og det var en bra plass! Billig øl var det og Satser på det blir minst like bra på lørdag! (Nå mener jeg ikke kampen naturligvis da det skal mye til og toppe ) Har litt lyst. Om du er gammel nok ser jeg virkelig hvorfor ikke? Godt med litt pause fra TG Gammel nok er jeg. Langt å gå forresten? Mja. En 5-10 min kansje. Samme gaten som kirken og mcdonalds! Tror vi skal kjøre bort. Russebil så om du ikke gidder gå kan vi nok få plass til deg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som skal til Hamar city og se fotball kamp i morgen? Skal med en gjeng på Docile fotball bar og se samtlige kamper! Såg Arsenal - barca der på onsdag og det var en bra plass! Billig øl var det og Satser på det blir minst like bra på lørdag! (Nå mener jeg ikke kampen naturligvis da det skal mye til og toppe ) Har litt lyst. Om du er gammel nok ser jeg virkelig hvorfor ikke? Godt med litt pause fra TG Gammel nok er jeg. Langt å gå forresten? Mja. En 5-10 min kansje. Samme gaten som kirken og mcdonalds! Tror vi skal kjøre bort. Russebil så om du ikke gidder gå kan vi nok få plass til deg Høres bra ut.. Si ifra når og hvor jeg skal møte opp, så er jeg med jeg. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 3 mål til city etter 6 minutt Straffer burnley hardt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Heia Burnley forsvaret. 4 nå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Burnlet ligger under med 4 mål og får stadig kontringer i mot, likevel så står dei høgt i banen... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Utrolig at det "bare" står 5. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 er vel ikke lenge før de begynner å svømme utpå der. Mye nedbør ja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bojan med 2 mål for Barca i dag. Helt ok for en på 19, gitt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Han kommer til å bli så jævlig god at det er ikke morsomt en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå