Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Årets rykte? Kanskje heller kjøpe en litt yngre som kan erstatte Mexes? Sakho f.eks Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Prøvde å presse inn litt ironi der. Er jo ikke i nærheten av å være realistisk det ryktet. Forøvrig, Sakho er veldig god på FM, men in the real life har han mye å gå på... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skal mye til for å erstatte Mexes hvertfall Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvorfor skal Mexes erstattes? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fordi han har bursdag, og blir 28 i dag. Nei seriøst, har ikke peiling. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvorfor skal Mexes erstattes? Fordi han per dags dato er tredjevalget bak Juan og Burdisso. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 På ingen måte, han er Romer og ønsker å kjempe seg til førstelagsspill igjen. Men det er ingen tvil om hvilken type Ranieri er, han ønsker trygge og sikre forsvarsspillere, det har aldri Mexes vært og kommer heller aldri til å bli det. Men forblir situasjonen slik er det større sannsynlighet for et klubbskiftet, han ønsker definitivt ikke å råtne på benken. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har Mexes aldri vært en trygg og sikker forsvarsspiller? Nå kjenner jeg ikke italiensk fotball overhodet, så det er jo for all del mulig du har rett, men jeg hadde inntrykk av at han var blant de bedre midtstopperne i verden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haha, blant de beste? Fyren står med 13 landskamper for Frankrike (siden 02), da er man ikke i nærheten av de beste engang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ååå... Så det er antall landslagskamper som teller? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haha, blant de beste? Fyren står med 13 landskamper for Frankrike (siden 02), da er man ikke i nærheten av de beste engang. bedre/beste, learn the difference. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke blant de beste. Blant de bedre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Haha, blant de beste? Fyren står med 13 landskamper for Frankrike (siden 02), da er man ikke i nærheten av de beste engang. Du er flink til å lese av statistikker, det skal du ha, men se bak dem, please. Domenech er en Franskmann av ragn, Italiensk fotball og Franskmenn i den liga'n interesserer han lite. Bortsett fra Juventus og tildels Milan/Inter. Dette er forsåvidt bevisst. Har Mexes aldri vært en trygg og sikker forsvarsspiller? Nå kjenner jeg ikke italiensk fotball overhodet, så det er jo for all del mulig du har rett, men jeg hadde inntrykk av at han var blant de bedre midtstopperne i verden? Han har definitivt potensialet til å bli det, men han er som nevnt altfor utrygg. Både markerings og taklingsspillet hans er et sjansespill uten like. Gambler ofte. Tidligere har han klart å balansere dette, men det siste 1-1.5 året har han sliti mer med det. Endret 30. mars 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Domenech er en idiot, og fransk landslagsfotball en farse. Så det kunne ikke brydd meg mindre hvor mange landslagskamper han har. Ellers er det mange klassespillere som ikke har en stor landslagskarriere. Men hva er det som gjør at Mexes ikke er en trygg og sikker midtstopper, g-man? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Pires fikk ikke spille fordi han var født i feil stjernetegn... Det sier vel sitt Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nydelig bom av Torres. Cardozo < Torres 2-1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Enda en fin aprilsnarr! jeg likte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå