Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På ingen måte, han er Romer og ønsker å kjempe seg til førstelagsspill igjen. Men det er ingen tvil om hvilken type Ranieri er, han ønsker trygge og sikre forsvarsspillere, det har aldri Mexes vært og kommer heller aldri til å bli det. Men forblir situasjonen slik er det større sannsynlighet for et klubbskiftet, han ønsker definitivt ikke å råtne på benken.

Lenke til kommentar

Haha, blant de beste? Fyren står med 13 landskamper for Frankrike (siden 02), da er man ikke i nærheten av de beste engang. :p

Du er flink til å lese av statistikker, det skal du ha, men se bak dem, please. Domenech er en Franskmann av ragn, Italiensk fotball og Franskmenn i den liga'n interesserer han lite. Bortsett fra Juventus og tildels Milan/Inter. Dette er forsåvidt bevisst.

Har Mexes aldri vært en trygg og sikker forsvarsspiller? Nå kjenner jeg ikke italiensk fotball overhodet, så det er jo for all del mulig du har rett, men jeg hadde inntrykk av at han var blant de bedre midtstopperne i verden?

Han har definitivt potensialet til å bli det, men han er som nevnt altfor utrygg. Både markerings og taklingsspillet hans er et sjansespill uten like. Gambler ofte. Tidligere har han klart å balansere dette, men det siste 1-1.5 året har han sliti mer med det.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Domenech er en idiot, og fransk landslagsfotball en farse. Så det kunne ikke brydd meg mindre hvor mange landslagskamper han har.

Ellers er det mange klassespillere som ikke har en stor landslagskarriere.

Men hva er det som gjør at Mexes ikke er en trygg og sikker midtstopper, g-man?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...