Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldigvis er det noe fornuftig å lese her iforhold til på Roma-forumet. Takk!

Varmet opp med Birmingham-Arsenal med en Gooners-kamerat/kjenning av meg, som kjent er ikke Italiensk fotball så veldig populært i det Norske land, så måtte derav møte opp tidlig å mase på Pub-eiern, om de skulle sende kampen eller ei. Med litt grinta og litt små-smisking gikk det.

Kan ikke si jeg er en mann med store ord etter en slik kamp, jeg er målløs, rett og slett. Dette her trodde jeg vi regelrett skulle tape, ikke fordi vi ikke er gode nok, men fordi vi lett blir ufokuserte. Her er den store skillnaden mellom Ranieri og Spalletti.

Med 4 Inter-fans bak meg og 10 anglofile Nordmenn i bakgrunnen, smakte denne seiern enda mer. Heldigvis fikk jeg bare tilsnakk av pubeiern når De Rossi på orgasmisk vis feiret sin skåring. Her skal forøvrig også Canal + få kudos (Ja, du hørte riktig) siden de sendte den (Feiringen) i reprise flere ganger.

*Rette skrivefeil*

Lenke til kommentar

Gratulerer med 3p G. Håper laget ditt, Roma, vinner scudettoen på bekostning av Milanoklubbene. Milan likte jeg som barn, så de har jeg ikke allverdens i mot, men Inter - fyttikatta. Et stk usympatisk Mourinho-lag det er svært vanskelig å finne positive sider ved.

Dessuten er det litt skoy om mannen som fikk sparken på bekosttning av Mourinho i Chelsea gjør tidenes helomvending med et avkrevet lag og vinner hele dritten rett forran nesa på nettopp "the special one"

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...