TomWhittaker Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Litt vanskelig å forstå ut ifra innlegget ditt om du er positiv eller negativ til reglen. Uansett, utvisningen var latterlig, uansett om man regner Cannavaro som bakerste eller ikke. (Noe han ikke var, Grosso var bak og hadde nådd ballen før både Gera og Cannavaro) Reknar med det Herr Brun meinar er at om han er bakerste mann eller ikkje har ingenting å sei. Det som betyr noko er om han tek frå mostandarden ei klar moglegheit til å score. Sjansen for at han gjer det er sjølvsagt større viss han er bakerste mann, men det er altså ikkje om han er bakerste mann eller ikkje som avgjer fargen på kortet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Regnte mest med det, men da blir jo faktisk kortet enda mer latterlig. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Feilaktig rødt kort til Cannavaro, det er det ingen tvil om. En veldig imponerende kamp av Fulham som kjørte over Juve. Det er godt å se at en relativt liten klubb som Fulham er videre! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Herlig, Inter spilte uavgjort igjen. Kan Milan endelig vinne serien? Håper så jævlig de slår Napoli på San Siro i morgen! Da leder de Serie A med 1 poeng. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 AC Milan hadde ikke fortjent å vinne serien da de har tapt innbyrdes mot Inter, blir litt som om Arsenal ender på toppen i PL.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det laget som ender opp på toppen av tabellen er det som fortjener å vinne. Det har ingenting å si om man blir slått innbyrdes eller ikke. Manchester United vant ligaen fortjent i fjor selv om de tapte innbyrdes for Liverpool og det blir det samme i denne situasjonen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Helt feil sagt Highfivex, og derfor seff enig med Wis. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Laget som vinner ligaen har ALLTID fortjent det. Men det betyr ikke at det er beste laget som vinner. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Herlig, Inter spilte uavgjort igjen. Kan Milan endelig vinne serien? Håper så jævlig de slår Napoli på San Siro i morgen! Da leder de Serie A med 1 poeng. Sitter og håper litt på Roma jeg, selv om det er litt vel urealistisk. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jess, utrolig dårlig formulert fra min side. Om AC isåfall skulle vinne har Inter kun seg selv å takke, de hadde det ligamesterskapet så dypt nedi lommen som det er mulig å komme. 4-5-6 poeng på de siste 6 kampene sier sitt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Flere som ser Barca - Osasuna? Håper virkelig ikke Messi scorer igjen, selv om jeg sannsynligvis må spise ordene mine når jeg ser hvordan CAO forsvarer seg. Tok 20sek før den første sjansen i mot kom... Upresset Zlatan i 16meteren Mens jeg skriver bomma Osasuna en 100% sjanse. Edit: Haha, dette holder ikke mot Arsenal. Juanfran spaserer rett gjennom en horribel "offsidefelle" Endret 24. mars 2010 av Game Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvis 2. omgang starter ni ser jeg vel den da. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=M35U9fnTdRY&feature=player_embedded# Endret 27. mars 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er Totti klar til kamp? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ja, men det er tvil om Ranieri velger å starte med han. Med Menez i storform, Vuci i skåringsform og Luca tilbake, så skjønner jeg den avgjørelsen/tvilen Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Blir en spennende kamp, iallefall. Holder Roma som knappe favoritter mtp. Inters manglende form i Serie A i det siste, Inter er flinkte til å mobilisere til "storkampene" tho Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Herregud. Damefotball på TV2 nå. Norge-Makedonia, VM-kvalik. 8-0 etter 40 minutter. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Herregud. Damefotball på TV2 nå. Norge-Makedonia, VM-kvalik. 8-0 etter 40 minutter. :!: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det damene spiller burde ikke hete fotball, det er så tafatt kjedlig, treigt og tempoløst. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Herregud. Damefotball på TV2 nå. Norge-Makedonia, VM-kvalik. 8-0 etter 40 minutter. Så kampen fra 1-0 til 7-0. Latterlig kamp, holdte på å dø av latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå